abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27224220
Hallo binnenkort (heel erg binnenkort zelfs) moet ik met mijn hond het examen voor EG afleggen (EG1)

Wat moet je daar precies doen welke richting lopen, wanneer zit e.d.?
Ik ben zo dom als ik ben het intructie boekje kwijt geraakt..... oud-papier iets te rigoreus opgeruimd.

Kan iemand mij helpen?
pi_27233891
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 20:53 schreef Bluezz het volgende:
http://www.hondenplaza.nl/page/infoegcursus.php

Heb je hier wat aan?
Ja... een beetje!

Het ging me er eigenlijk om of ik wordt geintrueerd hoe ik moet lopen of dat het volgens een bepaald programma moet!
pi_27234794
Je moet voornamelijk veel wachten tot andere hondjes hun kunstje hebt gedaan . Dan ben je 10 minuten aan de beurt met je hond. Mij werd gewoon verteld wat er verwacht werd en dat deden we dan.

Maar ik zou gewoon even de hondenschool bellen maandag. Hoe snel is dat examen dan en kan je niet een nieuwe instructieboekje halen/krijgen/bekomen?
pi_27234886
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef Tinkerbell het volgende:
Je moet voornamelijk veel wachten tot andere hondjes hun kunstje hebt gedaan . Dan ben je 10 minuten aan de beurt met je hond. Mij werd gewoon verteld wat er verwacht werd en dat deden we dan.

Maar ik zou gewoon even de hondenschool bellen maandag. Hoe snel is dat examen dan en kan je niet een nieuwe instructieboekje halen/krijgen/bekomen?
Morgen
pi_27234928

In dat geval: laat maar gebeuren hoor, je wordt echt wel geinstrueerd. Ga anders een beetje vroeg, kan je iemand anders zijn of haar boekje even inzien ( )

Succes morgen!
pi_27241192
Geslaagd......!!!!!!!!!!!

We werden inderdaad geïntrueerd, maar ik wist voor dat we begonnen toch al de looprichting e.d.
Helaas had onze hond een slechte dag en ging alles niet zoals bij het proefexamen en de trainingen.

De oefeningen waren wel bijna allemaal zonder puntaftrek, alleen het lopen op zich was niet goed....

Maar geslaag is geslaagd!!!
pi_27241276
Gefeliciteerd

Ga je nog vervolgcursussen doen? Er is een hartstikke leuk topic over: Hondencursussen/sport en spel met hond
pi_27243871
Hey goedzo, gefeliciteerd, weer een goed opgevoede hond erbij
pi_27244313
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:00 schreef Tinkerbell het volgende:
Gefeliciteerd

Ga je nog vervolgcursussen doen? Er is een hartstikke leuk topic over: Hondencursussen/sport en spel met hond
Waarschijnlijk ga ik verder met V.Z.H.B.H... (Verkeerszekere Hond/ Begeleinde Hond)
Maar of ik daar ooit examen voor ga doen is de grote vraag....

Over 2 maanden komt er namelijk een aanvulling in huise Rekkie!
pi_27244721
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:58 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ga ik verder met V.Z.H.B.H... (Verkeerszekere Hond/ Begeleinde Hond)
Maar of ik daar ooit examen voor ga doen is de grote vraag....

Over 2 maanden komt er namelijk een aanvulling in huise Rekkie!
Oh vertel vertel vertel!
pi_27256632
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:13 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Oh vertel vertel vertel!
Baby!!! 26 julie is de vriendin van Rekkie uitgerekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')