Maak er maar een mooi kleiwerk vanquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:05 schreef Megter het volgende:
ik ben schijten
Gaat lukkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maak er maar een mooi kleiwerk van![]()
geen meningquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Mr-Z het volgende:
maar goed.. het onderwerp vandaag is.. je mag best af en toe een vrouw een corrigerende tik geven
eens of oneens?
drinkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn ik heb een kriebel in mn keel , ik hoest me gek maar het wil niet weg
oneens, klaar, duidelijk, slotjequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Mr-Z het volgende:
maar goed.. het onderwerp vandaag is.. je mag best af en toe een vrouw een corrigerende tik geven
eens of oneens?
Oneensquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Mr-Z het volgende:
eens of oneens?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Mr-Z het volgende:
eens of oneens?
lucky wequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Joh het is alweer 15.00 ... damn tijd gaat hard vandaag
Geen slotje !!quote:
Dat is normaal als je ouder wordt. Dat heet de baard in de keel krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn ik heb een kriebel in mn keel , ik hoest me gek maar het wil niet weg
ik sla geen vrouwenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Mr-Z het volgende:
eens of oneens?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:07 schreef Houniet het volgende:
ongecontroleerd schudden tijdens het pissen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is normaal als je ouder wordt. Dat heet de baard in de keel krijgen.
ten eerste heb ik wel zo'n vrouw gezien met zo'n enorme goedkope steve urkel bril:, zijn moeder
en ballicious... laat maar, ga ik niet eens op In![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is normaal als je ouder wordt. Dat heet de baard in de keel krijgen.
dan geef je der ook geen beurtquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:08 schreef Mr-Z het volgende:
maar wat als de vrouw een kop groter is en zich niet naar behoren gedraagd? (haalt geen bier voor je)
goedzo,ben trots op jequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
MIJN STAGEVERSLAG IS KLAAR!!![]()
![]()
![]()
Party on!
rielekstquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Party on!
mijne ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Party on!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Party on!
Mag ik ook komen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Party on!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef Ballicious het volgende:
hoppa
Alle lego poppetjes zijn toch even groot?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:08 schreef Mr-Z het volgende:
maar wat als de vrouw een kop groter is en zich niet naar behoren gedraagd? (haalt geen bier voor je)
wtf..??quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:07 schreef Houniet het volgende:
DUPLOquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:10 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Alle lego poppetjes zijn toch even groot?![]()
quote:
Wil je dan ook speciaal voor mij even oprotten ?quote:
hoppa voor je kaak jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef Ballicious het volgende:
hoppa
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Party on!
Aangezien je jezelf mateloos irriteert aan mij blijf ik nog.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wil je dan ook speciaal voor mij even oprotten ?![]()
Everyone ???quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
Everyone's invited!!
En jij helemaal!![]()
Thnx voor alle leuke reacties hierop
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
Everyone's invited!!
En jij helemaal!![]()
zijn er wel knakworstjes?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
Everyone's invited!!
En jij helemaal!![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:13 schreef Houniet het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie ze nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:13 schreef Houniet het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
1 is zwart-wit foto, andere is in kleurquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:13 schreef Houniet het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
HET IS HEM!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:13 schreef Houniet het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:13 schreef Houniet het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kom er zo aanquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
Knakworstjes en bitterballen - genoteerd
Place to be - my place!
toppiequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
Place to be - my place!
en bier?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
Place to be - my place!
I'll be therequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
Place to be - my place!
dat zijn haar oudersquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]heb jij toevallig een ijsmachine?
Gadver geitje hij wil je een kusje gevenquote:
lekkahquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
Place to be - my place!
Neequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]heb jij toevallig een ijsmachine?
Ik mag om 16.45 naar huisquote:
Megter, zeg er nou wat van...quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gadver geitje hij wil je een kusje geven![]()
Gadver teardrop, goed gelezen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gadver geitje hij wil je een kusje geven![]()
Its a miracle !!!!!quote:
Hoppaquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Its a miracle !!!!!
Hij heeft uitgevonden hoe hij moet quoten![]()
oh nee.. we waren ff 5 minuten aardig tegen elkaarquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Its a miracle !!!!!
Hij heeft uitgevonden hoe hij moet quoten![]()
Erm volgens mij moet jij je hersenen laten nakijken, ik ben nooit aardig tegen balli geweestquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:17 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oh nee.. we waren ff 5 minuten aardig tegen elkaar![]()
Je bent het wel eens geweestquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm volgens mij moet jij je hersenen laten nakijken, ik ben nooit aardig tegen balli geweest![]()
@lastquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:18 schreef Megter het volgende:
Problem solved![]()
gebruikersberichten blocken
Maar dat is alleen voor Firefox, ik heb IEquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:18 schreef Megter het volgende:
Problem solved![]()
gebruikersberichten blocken
dan heb je hem 5 minuten genegeerd.. dat kan natuurlijk ook..quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm volgens mij moet jij je hersenen laten nakijken, ik ben nooit aardig tegen balli geweest![]()
Niet gaan ijlen he, geef ik je een mogelijkheid, is het weer niet goedquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat is alleen voor Firefox, ik heb IE![]()
Misschien toch maar eens een goed plan om het daadwerkelijk te laten doen danquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dan heb je hem 5 minuten genegeerd.. dat kan natuurlijk ook..
en dat ik m'n harses moet na laten kijken zijn het al meerdere mensen over eens![]()
Onmisbaar toch?quote:
Zullen we eens kijken hoelang we elkaar kunnen negeren?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat is alleen voor Firefox, ik heb IE![]()
Je weet toch... stagiairs hebben altijd wat te zeikenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Niet gaan ijlen he, geef ik je een mogelijkheid, is het weer niet goed![]()
mwah.. ik zie geen probleem.. het zijn de anderen die de problemen zoekenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens een goed plan om het daadwerkelijk te laten doen dan![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Niet gaan ijl i en he, geef ik je een mogelijkheid, is het weer niet goed![]()
hoe laat begint t eigenlijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
Onmisbaar toch?
Ik zie jullie allemaal zodalijk wel dan![]()
![]()
wat heeft balli verkeerd gedaan? ik mis nogal eens wat..![]()
whenever I fallquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:19 schreef snellejelle het volgende:
♪ a touch of your hand says you'll catch me ♪
Onmogelijk met die avater van jou, als ik die al zie heb ik gewoon de neiging al om er weer op te reagerenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zullen we eens kijken hoelang we elkaar kunnen negeren?
Niks, sommige mensen maken nogal eens van een mug een olifant. En zien overal een probleem in.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
Onmisbaar toch?
Ik zie jullie allemaal zodalijk wel dan![]()
![]()
wat heeft balli verkeerd gedaan? ik mis nogal eens wat..![]()
alleen maar in jou hoor en die andere piepoquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:21 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Niks, sommige mensen maken nogal eens van een mug een olifant. En zien overal een probleem in.
dan zijn t tovenaarsquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:21 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Niks, sommige mensen maken nogal eens van een mug een olifant. En zien overal een probleem in.
Probeer het op z'n minstquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Onmogelijk met die avater van jou, als ik die al zie heb ik gewoon de neiging al om er weer op te reageren![]()
wat zit je nou problemen te maken van anderenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:21 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Muhahaquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
wat zit je nou problemen te maken van anderen![]()
Nope sorry cant do, anders zou ik me dood vervelen, ik moet altijd iemand hebben om af te zeiken en jij bent de gelukkigequote:
Terrence in de bosjesquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Megter het volgende:
Hee Geitje, wat vond je het leukste van TI gister?
Zaal open vanaf uhm, een uur of 7 (je kan niet vroeg genoeg beginnen zeg ik altijd maar)quote:
Wat jij wil.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nope sorry cant do, anders zou ik me dood vervelen, ik moet altijd iemand hebben om af te zeiken en jij bent de gelukkige![]()
wat wil je hebben?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zaal open vanaf uhm, een uur of 7 (je kan niet vroeg genoeg beginnen zeg ik altijd maar)
Natuurlijk wil ik wel kadootjes![]()
pluk wel n paar bloemetjes langs de kant van de wegquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zaal open vanaf uhm, een uur of 7 (je kan niet vroeg genoeg beginnen zeg ik altijd maar)
komt helemaal goedquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jammer dat niet alles wat ik wil gebeurt... anders zou jij hier nu niet meer zijnquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dan heb je niks meer om over te zeuren... Slimpiequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jammer dat niet alles wat ik wil gebeurt... anders zou jij hier nu niet meer zijn![]()
Dan had ik weer iemand anders gevonden slimpiequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:25 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dan heb je niks meer om over te zeuren... Slimpie
Zoveel eer, gratis bloemen langs de weg plukkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:25 schreef IJlien het volgende:
[..]
Uhm.. bloemetjes langs de kant van de weg hoor ik net![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
heb je lang over gedaan om op te zoeken![]()
Zeikerdquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan had ik weer iemand anders gevonden slimpie![]()
Dat zeg je maar tegen je moeder als je je zakgeld niet krijgtquote:
Owww dat is nog eens leuk zeg!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoveel eer, gratis bloemen langs de weg plukken![]()
Ik ga wel echte, mooie bloemen voor je regelen
anders geef je haar een bananenboomquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoveel eer, gratis bloemen langs de weg plukken![]()
Ik ga wel echte, mooie bloemen voor je regelen
ja leuk en aardig allemaal, maar waar worden we verwacht?quote:
My placequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja leuk en aardig allemaal, maar waar worden we verwacht?
in de buurt bij leiden toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja leuk en aardig allemaal, maar waar worden we verwacht?
Terence in de bosjes ja, ik heb me kapot gelachen, wat een sluiperd zeg...quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Terrence in de bosjeswat een loser!
En natuurlijk de bekentenis van Kenny!
Volgens mij word volgende aflevering ook wel leuk! dan gaat Kelly misschien wel voor de bijl![]()
Beetje jammerquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:29 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Nog een jaar of 80?
Jou overleef ik wel
zaterdag om 1700 pasquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wie moet er morgen nog meer stage lopen ?
meldtquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
ik moet morgen meer stage lopen jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
ikke.. maar blijf zo veel mogelijk zittenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
dat gaat misquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morgen wordt weer een mannendag zo te zien
weer raadsels oplossen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morgen wordt weer een mannendag zo te zien
Jaaah raadselsquote:
Kijk, dan wordt t toch nog leuk morgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ben werken, dus ik kan nog wel fokken![]()
Ik ben echt in een party-mood nu!
met de nadruk op KAN?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk, dan wordt t toch nog leuk morgen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat ik geen talenwonder ben![]()
dónde is waar.... como is hoe!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Je was stil ik wist niet waar je was
en twijfel nu hevig of como wel 'waar' is
Oooh oke.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Je was stil ik wist niet waar je was
en twijfel nu hevig of como wel 'waar' is
ik heb er altijd zo'n hekel aan als ik mensen niet kan verstaanquote:
dónde estás?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:37 schreef IJlien het volgende:
Hahahaha como was verkeerd, wat een sukkel ben ik.. wat is dan ook alweer WAAR ben je?
Wat ben je aan het doen = datquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb er altijd zo'n hekel aan als ik mensen niet kan verstaan
en voor jou een nieuwe nierquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oooh oke.
Ik ben nog steeds in de buurt, maar probeer toch door te gaan met mn verslag. In tegenstelling tot die van jou, is de mijne nog lang niet af. En loopt mn begeleider een beetje te zeuren om resultaten.
putaquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:37 schreef Ballicious het volgende:
Que pasa?
voor mijzelf prefereer ik een nieuwe leverquote:
jaja heb ook een jaar spaans gehadquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen = dat
Dank je jelle donde ja tuurlijk![]()
jij bent van het Frans en Spaans hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jaja heb ook een jaar spaans gehad
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:39 schreef Megter het volgende:
[..]
jij bent van het Frans en Spaans hier![]()
goed ideequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:39 schreef c0mpleX het volgende:
voor spaanse discussies verwijs ik u door naar: forum.fok.es
Dat is goed, een gezamelijk feestjequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:39 schreef IJlien het volgende:
Ohja sorry jitz.. en dan loop ik te feesten omdat de mijne af is anders geven we tegen die tijd samen een feestje?
![]()
ik zie dat ik vandaag de 2000 over ben gegaanquote:
Kom nou weerheen ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:40 schreef Houniet het volgende:
kom nou zeg
Dat weet ik ook wel. Puta is bijna 'tzelfde als in 't Fransquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat betekent net iets anders..... kind van een hoer en kind van de maan...
naar baliquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:41 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Puta is bijna 'tzelfde als in 't Frans
Bali als een eiland in indonesie ?? ben ik al geweestquote:
en ik ben er trots opquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Aantal posts: 875 (gemiddeld 45 per dag)
net geregd en meteen hier gekomenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Aantal posts: 875 (gemiddeld 45 per dag)
half uur rijden met de auto en ik ben thuisquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef Ballicious het volgende:
Nog een paar minuten fietsen en ik ben thuis
Oeh voor mij is dat alweer een tijdje geleden, even kijken precies 3 jaar om precies te zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ikke nietmaar spreek het wel
en ze verstaan me dan ook nog
half uur bussen en ik ben thuisquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
half uur rijden met de auto en ik ben thuis![]()
Ik ook, daarom heb ik het ook gekozen en niet dat simpele Duitsquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oeh voor mij is dat alweer een tijdje geleden, even kijken precies 3 jaar om precies te zijn
Ik vond frans altijd wel leuk![]()
Dat had ik met duitsquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oeh voor mij is dat alweer een tijdje geleden, even kijken precies 3 jaar om precies te zijn
Ik vond frans altijd wel leuk![]()
je zit in de trein..?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:43 schreef Ballicious het volgende:
Wat een zeikwijven zitten er naast me in de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |