hoe laat begint t eigenlijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
Onmisbaar toch?
Ik zie jullie allemaal zodalijk wel dan![]()
![]()
wat heeft balli verkeerd gedaan? ik mis nogal eens wat..![]()
whenever I fallquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:19 schreef snellejelle het volgende:
♪ a touch of your hand says you'll catch me ♪
Onmogelijk met die avater van jou, als ik die al zie heb ik gewoon de neiging al om er weer op te reagerenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zullen we eens kijken hoelang we elkaar kunnen negeren?
Niks, sommige mensen maken nogal eens van een mug een olifant. En zien overal een probleem in.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
Onmisbaar toch?
Ik zie jullie allemaal zodalijk wel dan![]()
![]()
wat heeft balli verkeerd gedaan? ik mis nogal eens wat..![]()
alleen maar in jou hoor en die andere piepoquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:21 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Niks, sommige mensen maken nogal eens van een mug een olifant. En zien overal een probleem in.
dan zijn t tovenaarsquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:21 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Niks, sommige mensen maken nogal eens van een mug een olifant. En zien overal een probleem in.
Probeer het op z'n minstquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Onmogelijk met die avater van jou, als ik die al zie heb ik gewoon de neiging al om er weer op te reageren![]()
wat zit je nou problemen te maken van anderenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:21 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Muhahaquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
wat zit je nou problemen te maken van anderen![]()
Nope sorry cant do, anders zou ik me dood vervelen, ik moet altijd iemand hebben om af te zeiken en jij bent de gelukkigequote:
Terrence in de bosjesquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Megter het volgende:
Hee Geitje, wat vond je het leukste van TI gister?
Zaal open vanaf uhm, een uur of 7 (je kan niet vroeg genoeg beginnen zeg ik altijd maar)quote:
Wat jij wil.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nope sorry cant do, anders zou ik me dood vervelen, ik moet altijd iemand hebben om af te zeiken en jij bent de gelukkige![]()
wat wil je hebben?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zaal open vanaf uhm, een uur of 7 (je kan niet vroeg genoeg beginnen zeg ik altijd maar)
Natuurlijk wil ik wel kadootjes![]()
pluk wel n paar bloemetjes langs de kant van de wegquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zaal open vanaf uhm, een uur of 7 (je kan niet vroeg genoeg beginnen zeg ik altijd maar)
komt helemaal goedquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jammer dat niet alles wat ik wil gebeurt... anders zou jij hier nu niet meer zijnquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |