Dat weet ik ook wel. Puta is bijna 'tzelfde als in 't Fransquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat betekent net iets anders..... kind van een hoer en kind van de maan...
naar baliquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:41 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Puta is bijna 'tzelfde als in 't Frans
Bali als een eiland in indonesie ?? ben ik al geweestquote:
en ik ben er trots opquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Aantal posts: 875 (gemiddeld 45 per dag)
net geregd en meteen hier gekomenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Aantal posts: 875 (gemiddeld 45 per dag)
half uur rijden met de auto en ik ben thuisquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef Ballicious het volgende:
Nog een paar minuten fietsen en ik ben thuis
Oeh voor mij is dat alweer een tijdje geleden, even kijken precies 3 jaar om precies te zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ikke nietmaar spreek het wel
en ze verstaan me dan ook nog
half uur bussen en ik ben thuisquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
half uur rijden met de auto en ik ben thuis![]()
Ik ook, daarom heb ik het ook gekozen en niet dat simpele Duitsquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oeh voor mij is dat alweer een tijdje geleden, even kijken precies 3 jaar om precies te zijn
Ik vond frans altijd wel leuk![]()
Dat had ik met duitsquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oeh voor mij is dat alweer een tijdje geleden, even kijken precies 3 jaar om precies te zijn
Ik vond frans altijd wel leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |