Dat ze door een insect gebeten is?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:01 schreef ranja het volgende:
Maar even makkelijk beginnen:
Wat krijgt de schuld als Glennis vanavond niet de finale van zaterdag haalt?
tvp of antwoord?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Ze was gestoken door een insect toch? -tvp
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:01 schreef dolle_hond het volgende:
benieuwd naar de vraag van ranja DaisyDuke
quote:People have expectations of a man in your position
They want you to carry some torch into the public view
Voyeurs of this world ignoring your beautiful words
Say they want you to survive
But they demand this madness of you
Ja, misschien moeten we toch maar gaan bookmarkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:12 schreef ranja het volgende:
Nu weet ik waarom die topics zo snel gaan. Eerste 2 bladzijden zijn alleen tvp's, de een niet grappiger dan de andere.
Sinds 5 topics zit ik er ook wat meer achter, zijn toch al gauw 20 posts per topic meerquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:50 schreef peaceman het volgende:
Zou het ook niet gewoon drukker zijn, waardoor er meer gepost en getvp-t wordt?-TVP
Dat zou kunnen ja, die hebben ook altijd iets met ogenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef Z het volgende:
Wellicht iets van de The Residents?
Goedzo! DD+1quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:37 schreef DaisyDuke het volgende:
The Zutons
Hij klopt niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mocht ie onverwachts toch kloppen: ik ben weg dus verwacht geen nieuwe vraag
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:45 schreef belsen het volgende:Leisure '91 Park life '94 The Great Escape '95 13 '99 Think Tank '03
Ja haar.quote:
Inderdaad. (sorry voor de late reaktiequote:Op donderdag 19 mei 2005 18:53 schreef GLO het volgende:
Die geparkeerde hoes van cafca is iig de orkestversie van Tommy (de rockopera van The Who). Weet niet precies door welk orkest. London Symphony misschien.
quote:I don't want a bunny or a kitty
I don't want a parrot that talks
I don't want a bowl of little fishes
He can't take a goldfish for walks.
Wat moet ik daar nu weer mee......quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:00 schreef ranja het volgende:
Ik denk niet dat ik naar Lowlands ga.
Hint? Tja. Er zijn tientallen uitvoerenden maar ik zou er zo geen weten
Half present!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef peaceman het volgende:
lijkt wel ja...
Heb je Juliette al binnen? of moet die nog uitkomen? Weet t eigenlijk niet![]()
tijdens het optreden viel me al op dat de beste nummers die van de EP waren. Dat schept niet heel hoge verwachtingen. Maar geen enkele twijfel bij het wel of niet kopenquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:34 schreef GLO het volgende:
Juliette valt me beetje tegen na die waanzinnige debuut-EP Like A Bolt Of Lightning. Die denderde als een tank over je heen, maar You're Speaking My Language is meer radio friendly en heeft minder sterke nummers. Wat ook weer niet wil zeggen dat 't een slechte plaat is, al was het maar omdat Juliette zelf weer heerlijk tekeer gaat.
Nee, een soort Bad candyquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:01 schreef Berkery het volgende:
Zong Tracey Ullman voor Zwitserland?
jij kent me te goedquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Poupee de cire, poupee de son?
U kent uw klassiekers!quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:25 schreef ranja het volgende:
Al Bano en Romina Power
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:32 schreef GLO het volgende:
Edsilia Rombley - Hemel En Aarde? dat vind ik iig zelf
Dat vreesde ik al. Maar ik kon dit niet voorbij laten gaan zonder mijn eigen favoriet te noemenquote:
Mwah, beetje chauvinistisch ben ik toch wel. En dit was een stuk beter dan die van vorig jaar bijvoorbeeld. Bovendien kan zo'n ballad best een keer weer winnen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:36 schreef GLO het volgende:
Ben trouwens blij dat dat kutlied van Glennis Grace in de kiem gesmoord is![]()
Die is nog erger dan De Mallemolen van Heddy Lesterquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:38 schreef GLO het volgende:
Teach-In!
Ik vind ze allemaal even erg... behalve Hemel & Aardequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die is nog erger dan De Mallemolen van Heddy Lester
zeg maar Michellequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Out on my own van What'sherface uit 2001?
ehm... van welk jaar is dat?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:42 schreef belsen het volgende:
Hearts of Soul - Waterman?
quote:Let it swing and let it rock and roll
Let it swing and let the feeling take control
............
Let it swing and let it rock and roll
quote:1 - Winnipeg is a Frozen Shithole
2- Winnipeg is a Dogshit Dildo
3 - Winnipeg is Fucking Over
4 - Winnipeg is Steven Stapleton's Armpit
5 - Die Winnipeg Die Die Die Fuckers Die
6 - Winnipeg as Mandatory Scat Feed
7 - Winnie the Dog Pooh
8 - Winnipeg is a Boiling Pot of Cranberries
9 - Die Winnipeg Die Die Die Fuckers Die * Spreading the Hepatitis SKM - ETR Style*
nee, moet dat dan?quote:
misschien nu wel. Toch een vrij bekende naam.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:03 schreef ranja het volgende:
[..]
nou, moet, moet.... maar deze weet ik niet...
quote:Biography by John Bush
Aaron Funk, a producer of hardcore drum'n'bass noise, gained a profile in experimental techno circles with his signing to the Planet µ label run by Mike Paradinas (aka µ-Ziq). It's a tribute to his production prowess that his base of Winnipeg, Manitoba, hasn't prevented IDM enthusiasts around the world from investigating his recordings. Funk's first release was Shiver in Eternal Darkness, an EP for the Isolate label, followed by Doll Doll Doll for Hymen and Greg Hates Car Culture for History of the Future. When Paradinas heard the latter, he immediately hired Funk for Planet µ.
quote:You're my love, you're my sweetest thing,
Don't shy away, don't shy away.
Every night makes me hate the days,
Can't get enough of your love,
Am I wrong, am I so unkind,
Show me the way, don't turn away.
I can't hide all these thoughts in my mind,
Every moment I was thinking of you.
Geen idee, maar wat een ongelooflijke knullige, tenenkrommende Candlelight-tekst zeg...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:19 schreef bartrid het volgende:
ik doe wel een andere. Dit was Venetian Snares trouwens.
Wie en welk nummer?
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:19 schreef bartrid het volgende:
ik doe wel een andere. Dit was Venetian Snares trouwens.
Wie en welk nummer?
[..]
In de Volkskrant van vandaag wordt dat overigens afgedaan als een fabeltje.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:16 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik weet dat Sandie Shaw op blote voeten optrad, maar vertegenwoordigde die NL? Dat weet ik niet
Goedemorgen trouwens![]()
iggy +1quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Gina G - Oh Ah Just A Little Bit
heeft aan het songfestival meegedaan ergens in de negentiger jaren geloof ik
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:14 schreef cafca het volgende:
Five leaves left van Nick Drake?
Juist! Berkery +1quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:49 schreef Berkery het volgende:
David Bowie
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:10 schreef cafca het volgende:
Big brother is watching you?
Onze eigen lieve Nance?![]()
Yep! P2F +1quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:42 schreef Prep2Fight het volgende:
Lovin' Spoonful![]()
Do you believe in magic![]()
quote:1. DCNT
2. DB
3. PMH
4. LFAL
5. BB
6. SG
7. DB
8. CTK
9. TMS
Een foto zou te makkelijk zijnquote:returned to his commercial strengths with
(named after
Beach in Los Angeles, where he now owned a house). Seven of the album's nine songs were recorded with the reunited Crazy Horse, in which rhythm guitarist Frank Sampedro had replaced the late Danny Whitten, but there were also nods to other popular styles in "Pardon My Heart," an acoustic song that would have fit on Harvest, his most popular album.
Jahoe.quote:
Tis trouwens wel verrot, klopt niks meer van de tekstquote:Goed kopen John Lee Pettimore Same van mijn naam zoals mijn papa en zijn papa alvorens u nauwelijks ooit Grandaddy zag neer hier hij slechts aan stad over tweemaal per jaar He'd kwam honderd ponden gist en één of andere koperlijn iedereen wist dat hij moonshine maakte de opbrengst mens gewilde slechte Grandaddy hij omhoog holler met alles nu leidde hij het is vóór mijn tijd had maar ik ben verteld hij nooit van de hoofdweg van het Koper terugkwam
knapquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Steve Earle - Copperhead Road
Grrr, Zuma vragen als ik er niet benquote:
Sorry GLOquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Grrr, Zuma vragen als ik er niet benmijn favoriete album aller tijden
Ook goeiemiddag trouwens
Die tekst niet danquote:
Ik weet het, maar wat moet je anders neerzetten? Was ook wel heel makkelijk ja..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Die tekst niet danwaarin je doodleuk Crazy Horse en Harvest laat staan
![]()
Je had die namen ook kunnen afplakken met een smilie, had je nog altijd Frank Sampedro en Danny Whitten overgehouden. Ook een eitje natuurlijk, maar net iets minder voor de and liggend, zeker voor niet-ingewijden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:51 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik weet het, maar wat moet je anders neerzetten? Was ook wel heel makkelijk ja..![]()
![]()
Maar 3 mensen wilden een tip, nou dan krijg je die ook![]()
Eet smakelijk. Ga ik eik ook maar ff doenquote:Ik ga even een broodje eten![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Je had die namen ook kunnen afplakken met een smilie, had je nog altijd Frank Sampedro en Danny Whitten overgehouden. Ook een eitje natuurlijk, maar net iets minder voor de and liggend, zeker voor niet-ingewijden.
[..]
Eet smakelijk. Ga ik eik ook maar ff doen
Juistquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:17 schreef cafca het volgende:
BB King en Eric Clapton / Riding with the King
sterker nog.... dat was juist je vraag...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:19 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Voor de andere, ik wilde wel graag de titel van het album![]()
En met band bedoelde ik The Mavericks, van de vorige vraag Cafca..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:23 schreef cafca het volgende:
BB King en Eric Clapton is niet echt een bandje trouwens...
Juist! Prep2Fight +1quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:26 schreef Prep2Fight het volgende:
Ilse De lange - Dear john
En ik maar denken dat het onderdeel van je vraag was...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:26 schreef Prep2Fight het volgende:
En met band bedoelde ik The Mavericks, van de vorige vraag Cafca..
Sorryquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:30 schreef cafca het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het onderdeel van je vraag was...![]()
quote:An acclaimed singer/songwriter whose literate work flirted with everything from acoustic folk to rockabilly to straight-ahead country,was born October 10, 1946 in Maywood, Illinois. Raised by parents firmly rooted in their rural Kentucky background, at age 14
began learning to play the guitar from his older brother while taking inspiration from his grandfather, who had played with Merle Travis. After a two-year tenure in the U.S. Army,
became a fixture on the Chicago folk music scene in the late 1960s
Opzich zit je er niet ver vanaf.. qua stijl..quote:
Weer niet ver vanaf..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Of Tom Rush?
ik ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:44 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 'm maar opgezocht, never heard of![]()
-laat maar-
Truequote:
quote:"While his history of depression is compatible with suicide, and the location and direction of the stab wounds are consistent with self-infliction, several aspects of the circumstances (as are known at this time) are atypical of suicide and raise the possibility of homicide. These include the absence of hesitation wounds, stabbing through clothing, and the presence of small incised wounds on the right arm and left hand (possible defensive wounds). Additionally, the girlfriend's reported removal of the knife and subsequent refusal to speak with detectives are all of concern."
quote:Ride the blue wind high and free
she'll lead you down through misery
leave you low, come time to go
alone and low as low can be
yep!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Aha, Townes Van Zandt!
Grobbel+1quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:19 schreef Grobbel het volgende:
Gang Starr
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:19 schreef Berkery het volgende:
Killing Joke
Had ik al gezegd dat ik Pfeiffer heb.quote:
quote:"" begins with a melancholy ballad feel in spite of the busy bass lines underneath; a clean-toned guitar plays a haunting melody over synthesizers mimicking a gothic choir. The electronic beats begin to kick in with greater prominence during the first chorus, and immediately afterwards there is a funky percussion break which alerts the listener to the song's rhythmic underpinning. When the rest of the instrumentation returns, it's suddenly just as danceable as it is gloomy. The lyrical subject matter of "
" is typical
bleakness, in this case with a more personal slant. Its main point is that the more people talk, the more likely they are to hurt each other, and so a sense of doom hangs over the romance alluded to in the chorus. On a deeper level, "
" suggests that getting to know someone more intimately destroys any romantic illusions about them, and the singer seems to prize those illusions as a form of perfection that doesn't exist in the outside world. It's a little solipsistic and all very dramatic, but the music supports those ambitions with a chilly sadness and an austere grandeur that perfectly expresses the sentiments of the lyrics.
quote:sol·ip·sism
1. The theory that the self is the only thing that can be known and verified.
2. The theory or view that the self is the only reality.
[Latin slus, alone; see s(w)e- in Indo-European Roots + Latin ipse, self + -ism.]
solip·sist n.
solip·sistic adj.
Moet toch wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:42 schreef Gambolputty het volgende:
Tja.
Love Will Tear Us Apart - Joy Division?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:53 schreef Grobbel het volgende:
Depeche Mode - Enjoy the Silence?
en sorry dat ik daarstraks ineens verdween.
Was een grapje Grobbel vandaar,quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:06 schreef Grobbel het volgende:
Ik snap wel hoe je aan die naam komt, maar nee.
En er zaten maar 4 minuten tussen Berkery's controle en mijn nieuwe vraag, dus settle down.![]()
"Settle down" komt regelrecht uit The Daily Show en is meer grappig bedoeld dan serieus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Was een grapje Grobbel vandaar,, wist niet dat je daar niet tegen kon.
![]()
Gelukkig, dan begrijpen we elkaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En een zeker iemand nam mijn weerwoord ook weer te serieus. "settle down" komt regelrecht uit The Daily Show en is meer grappig bedoeld dan serieus.
Ik heb van die films alleen Bamboozled gezien.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:14 schreef Grobbel het volgende:
Nope... Heeft nog niemand iets gelezen/gehoord over de nieuwe Hitchhiker's Guide film of zo?
lubje25 +1quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:15 schreef lubje25 het volgende:
Mos Def?
Ohja 2005, ik zie het nu pas.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:15 schreef Grobbel het volgende:
ODB is best wel dood, laatste keer dat ik het controleerde...
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:19 schreef Grobbel het volgende:
* Grobbel kijkt op zijn horloge
Lubje25?![]()
edit: bleh.
Neleos + 1quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:22 schreef Neleos het volgende:
Whitney Houston
Andre 3000
Mos Def
Elvis Presley
Juliette Lewis
Dean Martin
Frank Sinatra
Madonna
Snoop Dogg
Huub van der Lubbe
Er zijn inderdaad wat twijfelgevallen. Zingende acteurs of acterende zangersquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:23 schreef Grobbel het volgende:
Elvis Presley
Mos Def
Snoop Dogg
Beyonce Knowles
Britney Spears
Mariah Carey
Jennifer Lopez (of telt die als andersom?)
Ice Cube
Billie Piper
Huub van der Lubbe
Ah, meer hints waren niet nodig.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef lubje25 het volgende:
Madeline Bell?
haha, al die soulsingers waren geïnspireerd door Sam Cookequote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:35 schreef Neleos het volgende:
werd geboren in Newark, New Jersey in de VS. Al vanaf haar vijfde zong zij, voornamelijk gospel, in scholen en kerken. Toen ze 13 was ontdekte ze, geïnspireerd door Sam Cooke, popmuziek.
In de jaren daarna zongoveral, op straat, bij talentenjachten en lokale clubs. Door The Glovertones en Alex Bradford Singers kreeg ze een rol in de musical Black Nativity. Zo kwam ze in 1962 in Engeland, waar ze ging wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |