Jahoe.quote:
Tis trouwens wel verrot, klopt niks meer van de tekstquote:Goed kopen John Lee Pettimore Same van mijn naam zoals mijn papa en zijn papa alvorens u nauwelijks ooit Grandaddy zag neer hier hij slechts aan stad over tweemaal per jaar He'd kwam honderd ponden gist en één of andere koperlijn iedereen wist dat hij moonshine maakte de opbrengst mens gewilde slechte Grandaddy hij omhoog holler met alles nu leidde hij het is vóór mijn tijd had maar ik ben verteld hij nooit van de hoofdweg van het Koper terugkwam
knapquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Steve Earle - Copperhead Road
Grrr, Zuma vragen als ik er niet benquote:
Sorry GLOquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Grrr, Zuma vragen als ik er niet benmijn favoriete album aller tijden
Ook goeiemiddag trouwens
Die tekst niet danquote:
Ik weet het, maar wat moet je anders neerzetten? Was ook wel heel makkelijk ja..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Die tekst niet danwaarin je doodleuk Crazy Horse en Harvest laat staan
![]()
Je had die namen ook kunnen afplakken met een smilie, had je nog altijd Frank Sampedro en Danny Whitten overgehouden. Ook een eitje natuurlijk, maar net iets minder voor de and liggend, zeker voor niet-ingewijden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:51 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik weet het, maar wat moet je anders neerzetten? Was ook wel heel makkelijk ja..![]()
![]()
Maar 3 mensen wilden een tip, nou dan krijg je die ook![]()
Eet smakelijk. Ga ik eik ook maar ff doenquote:Ik ga even een broodje eten![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Je had die namen ook kunnen afplakken met een smilie, had je nog altijd Frank Sampedro en Danny Whitten overgehouden. Ook een eitje natuurlijk, maar net iets minder voor de and liggend, zeker voor niet-ingewijden.
[..]
Eet smakelijk. Ga ik eik ook maar ff doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |