Ik denk een reiziger die liep te zeiken waarom ze stil stondenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mijn zus is conducteur en die zat voorin toen er één voor haar trein sprong, raadt eens wie er moest gaan kijken....
dan pak je nu een boterham en die eet je op??!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb honger, maar het is nog lang geen lunchtijd
PROBLEEM !!!
Idd.... Als mensen zelfmoord willen plegen dan vind ik dat enigzins ok maar val er geen andere mensen mee lastig....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van de stagiairs :')
dat was wel een plan geweestquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk een reiziger die liep te zeiken waarom ze stil stonden![]()
dat is echt erg. dat is ook de reden dat ik toentertijd met diane 35 ben begonnen. heb altijd wel erge menstruatiepijn gehad, maar het laatste jaar (na examen en stress) hield ik het echt niet meer. iedere maand flauwvallen van de pijn en gewoon 3 dagen uitgeschakeld zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:36 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
helemaal niet erg hoor, mag gerust
maar ik moet hem gebruiken, gebruik ik hem niet kan ik niet eens rechtop lopen zitten enz. wanneer het de periode is (heb echt altijd zoveel pijn dan, kon zelfs soms mijn bed niet uitkomen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van de stagiairs :')
genoeg om van over je nek te gaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
och, er is niet veel meer van over hoor
Je valt er altijd mensen mee lastig, je eigen familie bijvoorbeeld, je man/vrouw, kinderen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Idd.... Als mensen zelfmoord willen plegen dan vind ik dat enigzins ok maar val er geen andere mensen mee lastig....
Lijkt me echt erg om te zien
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:41 schreef Megter het volgende:
Toppunt van uithoudingsvermogen?auwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
t lijkt mij ook niks neequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Idd.... Als mensen zelfmoord willen plegen dan vind ik dat enigzins ok maar val er geen andere mensen mee lastig....
Lijkt me echt erg om te zien
uiteraardquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
genoeg om van over je nek te gaan
thanks IJlien en jitzequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen teggen Goddes.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:42 schreef Megter het volgende:
Een man komt heel enthousiast thuis: "Mien, pak je koffers, pak je koffers!" "Wat is er dan?" vraagt zijn vrouw. "Ik heb een miljoen gewonnen in de Staatsloterij," roept de man. "O, wat geweldig," zegt de vrouw: "Wat moet ik pakken: zomer- of winterkleren?" "Maakt niet uit," zegt de man, "als je maar oprot!"
Nee dat gaat niet want dan heb ik vanmiddag niet genoeg bammetjes en krijg ik aan het einde van de dag weer flinke hongerquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:39 schreef tha_dus het volgende:
[..]
dan pak je nu een boterham en die eet je op??!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof heilig in het Ik-isme
Ik moest glimlachenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:42 schreef Megter het volgende:
Een man komt heel enthousiast thuis: "Mien, pak je koffers, pak je koffers!" "Wat is er dan?" vraagt zijn vrouw. "Ik heb een miljoen gewonnen in de Staatsloterij," roept de man. "O, wat geweldig," zegt de vrouw: "Wat moet ik pakken: zomer- of winterkleren?" "Maakt niet uit," zegt de man, "als je maar oprot!"
dat zijn dingen waar je dan niet meer aan denkt.. je bent zover heen, hebt genoeg van jezelf van alles, dan gaat dat niet meer door je hoofd...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je valt er altijd mensen mee lastig, je eigen familie bijvoorbeeld, je man/vrouw, kinderen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
Toppunt van ontgroening?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
Toppunt van ontgroening?welneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toppunt van ontgroening?nog een laatste quizvraag, welke stagiair(e) heeft een eigen fanclub?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
veel sterktequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen, ik ga op de bank liggen, ff rustig aan doen. ben blij dat ik ff al mn frustraties bij jullie kwijt kon en dat jullie zo lief reageerden
misschien nog tot vanmiddag en anders prettig weekend
doe rustig aan goddessquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen, ik ga op de bank liggen, ff rustig aan doen. ben blij dat ik ff al mn frustraties bij jullie kwijt kon en dat jullie zo lief reageerden
zorgen dat je die emoties kwijt raakt, anders ga je er alleen maar zelf aan kapot. Ik heb ze altijd jah al vanaf het begin. (denk ook niet dat ik er vanaf kom, maar blijven hopen).quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is echt erg. dat is ook de reden dat ik toentertijd met diane 35 ben begonnen. heb altijd wel erge menstruatiepijn gehad, maar het laatste jaar (na examen en stress) hield ik het echt niet meer. iedere maand flauwvallen van de pijn en gewoon 3 dagen uitgeschakeld zijn.
Maar die afgevlakte emoties vind ik nu echt vervelend worden. Ik voel me constant depressief en kwaad. Ik loop nu al 4 jaar op mn tenen en sta echt op knappen van mn negatieve emoties.
Maar die pijnen kwamen bij mij door stress, dus ik weet dat ik er nu geen last van heb. het lijkt me echt zwaar dat je het altijd hebt, zoals jij.
sterkte meisquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Iig Goddes...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nog een laatste quizvraag, welke stagiair(e) heeft een eigen fanclub?
Succes bye byequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ja dat snap ik, was ook als reactie op ???hoe heet ie??? z'n opmerking dat als je zelfmoord pleegt dat je er maar niemand mee moet lastig vallen. Dat doe je toch altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat zijn dingen waar je dan niet meer aan denkt.. je bent zover heen, hebt genoeg van jezelf van alles, dan gaat dat niet meer door je hoofd...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
veel sterkte!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jah, jammerlijk welquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, was ook als reactie op ???hoe heet ie??? z'n opmerking dat als je zelfmoord pleegt dat je er maar niemand mee moet lastig vallen. Dat doe je toch altijd.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
Ja oooook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof heilig in het Ik-isme
alweerquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:46 schreef IJlien het volgende:
Ik ga weer ff aan de slag! tot vanmiddag!![]()
tot over tien minutenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:46 schreef IJlien het volgende:
Veel succes, tot vanmiddag.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:46 schreef IJlien het volgende:
Met in ieder geval 1 trouwe fanquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze is voor zoveer ik weet de enige
ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarvoor die tong?????..........
ik mis ook de functie ja....quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarvoor die tong?????..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |