veel sterktequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen, ik ga op de bank liggen, ff rustig aan doen. ben blij dat ik ff al mn frustraties bij jullie kwijt kon en dat jullie zo lief reageerden
misschien nog tot vanmiddag en anders prettig weekend
doe rustig aan goddessquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen, ik ga op de bank liggen, ff rustig aan doen. ben blij dat ik ff al mn frustraties bij jullie kwijt kon en dat jullie zo lief reageerden
zorgen dat je die emoties kwijt raakt, anders ga je er alleen maar zelf aan kapot. Ik heb ze altijd jah al vanaf het begin. (denk ook niet dat ik er vanaf kom, maar blijven hopen).quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is echt erg. dat is ook de reden dat ik toentertijd met diane 35 ben begonnen. heb altijd wel erge menstruatiepijn gehad, maar het laatste jaar (na examen en stress) hield ik het echt niet meer. iedere maand flauwvallen van de pijn en gewoon 3 dagen uitgeschakeld zijn.
Maar die afgevlakte emoties vind ik nu echt vervelend worden. Ik voel me constant depressief en kwaad. Ik loop nu al 4 jaar op mn tenen en sta echt op knappen van mn negatieve emoties.
Maar die pijnen kwamen bij mij door stress, dus ik weet dat ik er nu geen last van heb. het lijkt me echt zwaar dat je het altijd hebt, zoals jij.
sterkte meisquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Iig Goddes...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nog een laatste quizvraag, welke stagiair(e) heeft een eigen fanclub?
Succes bye byequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ja dat snap ik, was ook als reactie op ???hoe heet ie??? z'n opmerking dat als je zelfmoord pleegt dat je er maar niemand mee moet lastig vallen. Dat doe je toch altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat zijn dingen waar je dan niet meer aan denkt.. je bent zover heen, hebt genoeg van jezelf van alles, dan gaat dat niet meer door je hoofd...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
veel sterkte!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jah, jammerlijk welquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, was ook als reactie op ???hoe heet ie??? z'n opmerking dat als je zelfmoord pleegt dat je er maar niemand mee moet lastig vallen. Dat doe je toch altijd.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
Ja oooook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof heilig in het Ik-isme
alweerquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:46 schreef IJlien het volgende:
Ik ga weer ff aan de slag! tot vanmiddag!![]()
tot over tien minutenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:46 schreef IJlien het volgende:
Veel succes, tot vanmiddag.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:46 schreef IJlien het volgende:
Met in ieder geval 1 trouwe fanquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze is voor zoveer ik weet de enige
ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarvoor die tong?????..........
ik mis ook de functie ja....quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarvoor die tong?????..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |