ik gebruik ook diane 35, heb gelukkig niet die problemen. Maar hopen dat dit wel goed gaat meidquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Dat was ik. 4 jaar geleden aan de pil (diane 35) gegaan. en dat is niet helemaal goed gegaan. Werd depressief en zwaar agressief. (bij ruzies ging ik al snel lichamelijk verder. heb mn zus een keer bijna van de trap geduwd omdat ik zo kwaad was) dus ben ik vorig jaar overgestapt op andere pil (microgynon 30) en de klachten waren eerst weg, maar kwamen weer terug. totaal geen zelfbeheersing, altijd down en maar een beetje vrolijk (en nog wat meer dingen) was dat zo zat dat ik op iets wilde overstappen zonder hormonen. en dat heb ik dus vandaag gedaan.
en dat was behoorlijk heavy
Eetse!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:31 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
Het is weer tijd voor mijn bammetjes
![]()
![]()
![]()
tot zo allemaal![]()
nou dan ga ik naar m'n eigen gezeik luisterenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:31 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zo allemaal![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:31 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zo allemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van de stagiairs :')
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef Megter het volgende:
2 weken geleden is er iemand voor de trein gesprongen in Goes.
Het schijnt dat hij door de ene trein geraakt is en daarna door de andere (zijn maar 2 sporen naast elkaar) wat tot gevolg had dat er overal stukjes lagen van hem.
Hoor je zo'n gast:beetje flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
thanksquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:31 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik gebruik ook diane 35, heb gelukkig niet die problemen. Maar hopen dat dit wel goed gaat meid![]()
wel je handen wassen hequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou dan ga ik naar m'n eigen gezeik luisteren
da's niet erg hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
thanks
doordat ik nu alleen thuis ben, krijgen jullie al mn emotionele shit over je heen
Het schijnt dat hij door de ene trein geraakt is en daarna door de andere (zijn maar 2 sporen naast elkaar) wat tot gevolg had dat er overal stukjes lagen van hem.
Hoor je zo'n gast:Ik zag die mannen lopen die de stukken rapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:34 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik zag die mannen lopen die de stukken rapen![]()
lekkere baanquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:34 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik zag die mannen lopen die de stukken rapen![]()
bahquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik moest niet lachen![]()
zal wel een lekker gezicht geweest zijn![]()
Ja die zal hier vast postenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lekkere baan
niemand die daar stageloopt?
done that..quote:
hahaha, nee die mensen die daar stagelopen moeten WEL wat doen!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lekkere baan
niemand die daar stageloopt?
helemaal niet erg hoor, mag gerustquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
thanks
doordat ik nu alleen thuis ben, krijgen jullie al mn emotionele shit over je heen
is 'ie zo klein?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
done that..
en waarom ziet m'n spiegelbeeld er zo waardeloos uit
mijn spiegelbeeld ziet er ook waardeloos uit. heb nu echt wallen tot op mn knieenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
done that..
en waarom ziet m'n spiegelbeeld er zo waardeloos uit
Hoor je zo'n gast:K heb het ook wel eens gehad dat er iemand voor de trein sprong toen ik in de trein zat, k hoorde een grote klap en toen een hoop kabaal wat telkens dichter op je af komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:36 schreef tha_dus het volgende:
[..]
hahaha, nee die mensen die daar stagelopen moeten WEL wat doen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van de stagiairs :')
hmm, sounds also greatquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn spiegelbeeld ziet er ook waardeloos uit. heb nu echt wallen tot op mn knieen
Ik heb het nog nooit meegemaakt gelukkig, maar m'n vader wel, die zit elke dag 2,5 uur in de trein al bijna 30 jaarquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:36 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
K heb het ook wel eens gehad dat er iemand voor de trein sprong toen ik in de trein zat, k hoorde een grote klap en toen een hoop kabaal wat telkens dichter op je af komt...![]()
mijn zus is conducteur en die zat voorin toen er één voor haar trein sprong, raadt eens wie er moest gaan kijken....quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:36 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
K heb het ook wel eens gehad dat er iemand voor de trein sprong toen ik in de trein zat, k hoorde een grote klap en toen een hoop kabaal wat telkens dichter op je af komt...![]()
Geen idquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mijn zus is conducteur en die zat voorin toen er één voor haar trein sprong, raadt eens wie er moest gaan kijken....
Dat wilde ik ook zeggen teggen Goddes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:38 schreef IJlien het volgende:
Goddess.. ik ben even sprakeloos.. pff.. sterkte..
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mijn zus is conducteur en die zat voorin toen er één voor haar trein sprong, raadt eens wie er moest gaan kijken....
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:37 schreef Megter het volgende:
Man in kroeg: Achttien jaar zijn mijn vrouw en ik gelukkig geweest.
Buurman: En wat gebeurde er toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |