Ben nog niet eens begonnenquote:
en dat zeg jijquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mag ik één emmer voor deze jongeman![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Teartje.....
Krijg spontaan tranen in m'n ogen
Kheb 'm niet meer op de radio gehoordquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:28 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
behalve voor ballicious... dan is het goed
pciesquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb je nog niets fout zien doen, dus ik vind je ok
Pff.. maar die diane is wel zwaar he? Ik had eerst ook de gewone microgynon 30 maar daar kreeg ik buikpijn van (je kent ze wel) nu heb ik iets lichter meliane, en daar krijg ik t ook wel van maar dan normaler zeg maar dus t gaat nu prima met mij..quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Dat was ik. 4 jaar geleden aan de pil (diane 35) gegaan. en dat is niet helemaal goed gegaan. Werd depressief en zwaar agressief. (bij ruzies ging ik al snel lichamelijk verder. heb mn zus een keer bijna van de trap geduwd omdat ik zo kwaad was) dus ben ik vorig jaar overgestapt op andere pil (microgynon 30) en de klachten waren eerst weg, maar kwamen weer terug. totaal geen zelfbeheersing, altijd down en maar een beetje vrolijk (en nog wat meer dingen) was dat zo zat dat ik op iets wilde overstappen zonder hormonen. en dat heb ik dus vandaag gedaan.
en dat was behoorlijk heavy
psssssssssssssssssssst tip: neem een avator met een leuk plaatjequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
Bij deze gaat mijn respect uit naar allen in dit topic
I know bossquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan dat nu wel ff gebruiken hoor
we voelen allemaal met je mee, echt waarquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan dat nu wel ff gebruiken hoor
Jij spaart emmers...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Lol ik snap nu direct waarom iedereen de eerste quizvraag voor mij zo overduidelijk en grappig vondquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
4quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dat staat in dat topic: Depressief door de pil?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Pff.. maar die diane is wel zwaar he? Ik had eerst ook de gewone microgynon 30 maar daar kreeg ik buikpijn van (je kent ze wel) nu heb ik iets lichter meliane, en daar krijg ik t ook wel van maar dan normaler zeg maar dus t gaat nu prima met mij..
Ik ben wel benieuwd naar wat je hebt gedaan, kan ik dat ergens lezen? of wil je t niet delen (begrijpelijk)
zouden ze 'm geraakt hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Kheb 'm niet meer op de radio gehoord![]()
ja, hebben we weer een onderwerpquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef Megter het volgende:
Khoorde gisteren grove opmerking over zelfmoordpoging door middel van voor de trein springen.
Kan ik 'm posten?
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
psssssssssssssssssssst tip: neem een avator met een leuk plaatje
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we voelen allemaal met je mee, echt waar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Lol ik snap nu direct waarom iedereen de eerste quizvraag voor mij zo overduidelijk en grappig vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |