Ik heb nog wel 's wat gezegd over die Zquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ehm.. mij hebben ze overgeslagen danof ik kom meteen over als relaxte dude ofzo
![]()
Quiz welke quizquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nog @ megter... Ok daar kan ik wat mee
@ Geitje82
Dat is ook helemaal niet mijn bedoeling geweest. Sorry mocht het zo over komen...
Kun je me wel zeggen met welke dingen ik die betweter dan ben geweest.... Duid je op die Quiz?
Dat wil je gewoon graag horen he?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ehm.. mij hebben ze overgeslagen danof ik kom meteen over als relaxte dude ofzo
![]()
Weer jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Quiz welke quiz
Heb ik weer iets gemist
Dat was ik. 4 jaar geleden aan de pil (diane 35) gegaan. en dat is niet helemaal goed gegaan. Werd depressief en zwaar agressief. (bij ruzies ging ik al snel lichamelijk verder. heb mn zus een keer bijna van de trap geduwd omdat ik zo kwaad was) dus ben ik vorig jaar overgestapt op andere pil (microgynon 30) en de klachten waren eerst weg, maar kwamen weer terug. totaal geen zelfbeheersing, altijd down en maar een beetje vrolijk (en nog wat meer dingen) was dat zo zat dat ik op iets wilde overstappen zonder hormonen. en dat heb ik dus vandaag gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oke succes,![]()
Goddess ben je depressief door de pil?? Wat is er met je gebeurt?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:25 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 's wat gezegd over die Z
Maar dat was niet in het begin idd, toen had ik het te druk met andere newbie's
terug lezen! laatste twee pag's vorige topicquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Quiz welke quiz
Heb ik weer iets gemist
Respect voor dit soort vrouwenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Dat was ik. 4 jaar geleden aan de pil (diane 35) gegaan. en dat is niet helemaal goed gegaan. Werd depressief en zwaar agressief. (bij ruzies ging ik al snel lichamelijk verder. heb mn zus een keer bijna van de trap geduwd omdat ik zo kwaad was) dus ben ik vorig jaar overgestapt op andere pil (microgynon 30) en de klachten waren eerst weg, maar kwamen weer terug. totaal geen zelfbeheersing, altijd down en maar een beetje vrolijk (en nog wat meer dingen) was dat zo zat dat ik op iets wilde overstappen zonder hormonen. en dat heb ik dus vandaag gedaan.
en dat was behoorlijk heavy
Niet zo opzichtig baklapquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
Bij deze gaat mijn respect uit naar allen in dit topic
Dat is beter!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
toppiejoppiequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
ja... nepstagiairquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Quiz welke quiz
Heb ik weer iets gemist
soms kan je ook overdrijvenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
quote:
Mag ik één emmer voor deze jongemanquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |