Wilt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef Sidekick het volgende:
Ik was eerder nog vol lof over de schrijfwijze van Lucida, maar ik zie nu pas hoe slecht het is. Bijna vergelijkbaar met mijn fouten. Bijna.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:32 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ze schijnen te hokken............. zitten 's avonds aan de dis te bespreken welke taktiek ze op fok! zulen volgen, waarschijnlijk.
Goed, dit geeft dan echt de doorslag. Willen alle volwassenen met Messias-complex vertrekken? Want ik word zo langzamerhand gek van dit wedstrijdje wie het verst kan pissen, zeker aangezien sommige deelnemers schijnen te denken dat het met een dildo ook wel lukt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
Wat zei je ook weer een tijdje geleden: " als jullie echt zouden weten wie ik was, dan zou het schaamrood op jullie kaken staan"??? You bet...
Open jij je topic maar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:30 schreef lucida het volgende:
[..]
Is this a promise or a thread?... Maar goed ongeacht het een of het ander, ik zou zeggen Stali barst los. (Misschien iets voor 'Truth'?) Overigens wel opvallend waar Ryan3 post is Stali nooit ver weg; of heeft een van beiden zich in de inlogaccount vergist?![]()
Neuh niet eens. Het is meer geweldig om te zien hoe iedereen gelijk verschrikkelijk hapt omdat hij het als moslim schrijft. Heerlijk gewoonquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een soort van Hans-Janmaat voor het islamitische gedachtengoed. Iedereen leest het, alleen niemand neemt het serieus.
En wie ben jij nu weer? En wat doe je hier?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:44 schreef Stali. het volgende:
Lucida, open dat topic nou i.p.v. stompzinnige plaatjes te posten waarmee je toch geen lachers op je hand krijgt.
Dus nu ben je gewend aan het licht en dit is nu je waardige recapitulatie???quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:43 schreef lucida het volgende:
[quote]Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ten eerste constateer ik hieruit dat je ook niet achter de krankzinnige complottheorieën van Siebelt staat. Daarmee sta je tenminste alweer een stukje dichterbij " het gezonde verstand".
[afbeelding]
Vervelend hè dat niet iedereen meteen naar je luistert en doet wat je zegt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Houd nou eens op met dit stomvervelende polemische ''toetje''!
En jij knuffelt verschrikkelijk, omdat hij het ''als Moslim'' (wat is dat?) schrijft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh niet eens. Het is meer geweldig om te zien hoe iedereen gelijk verschrikkelijk hapt omdat hij het als moslim schrijft. Heerlijk gewoon.
Nee, ik kan me voorstellen dat alle anderen geboeid naar dit schimmenspel zitten te kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vervelend hè dat niet iedereen meteen naar je luistert en doet wat je zegt.
Als ik als atheïst ongeveer dezelfde bullshit schrijf, happen er veel meer. En moet ik uitkijken dat ik niet geband word.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh niet eens. Het is meer geweldig om te zien hoe iedereen gelijk verschrikkelijk hapt omdat hij het als moslim schrijft. Heerlijk gewoon.
Ongelukkige woordkeuze. Maar ik heb een paar keer in topics/ reacties van hem redelijk subtiele humor gezien. Alleen jammer dat velen dat dan niet doorhebben en gelijk weer in de verdediging schieten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En jij knuffelt verschrikkelijk, omdat hij het ''als Moslim'' (wat is dat?) schrijft..
Ach je hoeft niet te Fok!ken hoor. En er zijn andere topics te over. Hou jezelf niet in, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ik kan me voorstellen dat alle anderen geboeid naar dit schimmenspel zitten te kijken.
Er zijn wel meer topics voltooid zonder dat het beslecht werd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef Sidekick het volgende:
Topic is bijna vol, rustig maar Johan.
Hear, hear.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef ii het volgende:
Open dat verdomde topic en toon wat feiten! Nietszeggende one-liners hebben we al genoeg!
Ik ben daarin geen uitzondering.quote:
Maar ik wil geen voetbal, flora en fauna of alternatieve rudeonline-theorie, ik wil slap ouwehoeren zonder dat er ander slap geouwehoer dat echt niet te vatten is tussendoor komt.quote:En er zijn andere topics te over. Hou jezelf niet in, zou ik zeggen.
Na zijn subtiele humor over de Holocaust heb ik het wel gezien met die leegloper.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ongelukkige woordkeuze. Maar ik heb een paar keer in topics/ reacties van hem redelijk subtiele humor gezien. Alleen jammer dat velen dat dan niet doorhebben en gelijk weer in de verdediging schieten.
Oh je hebt vast gelijk. Ik heb het dan ook zeker niet over alle topics/ reacties van BSB maar hij heeft er echt juweeltjes tussen zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als ik als atheïst ongeveer dezelfde bullshit schrijf, happen er veel meer. En moet ik uitkijken dat ik niet geband word.
Geloof je me nietKijk m'n postgeschiedenis er maar eens op na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |