abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:08:07 #251
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27152098
Nou nou wat een consternatie. 192 berichten maarliefst, en een kloon of 9. De revolutionairen rukken op.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_27152142
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:08 schreef Lemmeb het volgende:
Nou nou wat een consternatie. 192 berichten maarliefst, en een kloon of 9. De revolutionairen rukken op.
Daarbij vallen alle daden van onze Hitler natuurlijk geheel in het niet .
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:09:53 #253
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27152171
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

Daarbij vallen alle daden van onze Hitler natuurlijk geheel in het niet .
Jij snapt hem
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:10:07 #254
85889 lucida
équilibre
pi_27152179
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:24 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Mja, mja, "naar verluid". Een beetje een Siebeltiaanse onderbouwing, moet ik zeggen. Hoe weet jij bijvoorbeeld dat het er precies 192 waren?
Het lijkt inderdaad veel op een onvervalste Siebeltiaanse/Ryaneske complottheorie. Ach, als mensen werkelijk willen weten hoe de vork in de steel steekt - hetgeen ik overigens betwijfel - dan is het een kleine moeite om mijn weerwoord tegen deze aantijgingen eens door te lezen. Uiteindelijk bleek die hele 'hetze' nergens op te berusten en, was het de overijverigheid van een enkele PvdA crewmember die voor een heuse slinkse storm in een glas water zorgde. Ik begrijp niet waarom sommige users op Fok deze lasterpraatjes zomaar voor zoete koek slikken. Je zou wensen dat deze mensen eerst eens op onderzoek uitgaan, alvorens zo populistisch de hetzecampagne van anderen na te blaten!... Overigens zoals ik heb aangegeven, zal ik met een waardige recapitulatie van feiten en ficties komen.

Alvast geheel in het kader van de gemanipuleerde werkelijkheidsbetekening een gemedieerde link naar de geestelijke vader van deze beklijvende terminologie - met dank aan de mantra's van Ryan3 .

[ Bericht 3% gewijzigd door lucida op 19-05-2005 15:15:51 ]
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_27152389
Toch jammer, het was een tijdlang heerlijk rustig zo zonder klonende homofoben .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27152445
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef du_ke het volgende:
Toch jammer, het was een tijdlang heerlijk rustig zo zonder klonende homofoben .
Je bedoelt Bansheeboy en youssef? Ja, inderdaad jammer dat die hun homohaat hier weer neer mogen plempen.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:19:22 #257
85889 lucida
équilibre
pi_27152514
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef du_ke het volgende:
Toch leek het erop dat juist gedurende mijn tijdelijke afwezigheid op Fok in Amsterdam meer homo's met geweld te maken kregen. Zou er een verband zijn du_ke? Welke klonende homofoben heb je trouwens op het oog?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27152528
Of we geil zijn
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:19:41 #259
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27152531
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:10 schreef lucida het volgende:

Ik begrijp niet waarom sommige users op Fok deze lasterpraatjes zomaar voor zoete koek slikken.
Ik onderhand wel, na een verdere bestudering.

Maar ik wacht in spanning af naar je reconstructie.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27152537
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:17 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Je bedoelt Bansheeboy en youssef? Ja, inderdaad jammer dat die hun homohaat hier weer neer mogen plempen.
Och BSB wordt zwaar onderschat die knakker heeft een stuk meer humor dan de meeste mensen hier doorhebben .
Maar ene luusje werd ook zeker niet gemist .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27152594
quote:

[..]
Je zou wensen dat deze mensen eerst eens op onderzoek uitgaan, alvorens zo populistisch de hetzecampagne van anderen na te blaten!...
Zal ik jou dan eens even uit de doeken doen wat ik allemaal van jou weet want ik heb namelijk grondig onderzoek gedaan.

Zeg het maar, Lucida. .
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:24:19 #262
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27152675
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:21 schreef Stali. het volgende:

[..]

Zal ik jou dan eens even uit de doeken doen wat ik allemaal van jou weet want ik heb namelijk grondig onderzoek gedaan.

Zeg het maar, Lucida. .
Houd het maar achter de hand tot het topic van Lucida.
pi_27152684
Kunnen jullie niet leuk een collectieve stiltebeleving gaan houden?
pi_27152794
Ik werk.
pi_27152824
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef Monidique het volgende:
Ik werk.
Ik dien. Waar is mijn plaatje, nietsnut?
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:29:08 #266
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27152846
Verrek, er is ook politiek nieuws:
quote:
DEN HAAG - De overheid moet strafrechtelijk vervolgbaar zijn. Op grond van het gelijkheidsbeginsel is het onverdedigbaar dat personen en bedrijven wel voor de strafrechter kunnen worden gebracht, maar gemeenten, provincies en andere overheidsorganen niet.
pi_27152881
Is morse-fok eigenlijk nog op het forum?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:30:20 #268
85889 lucida
équilibre
pi_27152894
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:21 schreef Stali. het volgende:

[..]

Zeg het maar, Lucida. .
Is this a promise or a thread?... Maar goed ongeacht het een of het ander, ik zou zeggen Stali barst los. (Misschien iets voor 'Truth'?) Overigens wel opvallend waar Ryan3 post is Stali nooit ver weg; of heeft een van beiden zich in de inlogaccount vergist?
het is zoals het is
non-conforming link
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:30:49 #269
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_27152912
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:19 schreef du_ke het volgende:
Och BSB wordt zwaar onderschat die knakker heeft een stuk meer humor dan de meeste mensen hier doorhebben .
Een soort van Hans-Janmaat voor het islamitische gedachtengoed. Iedereen leest het, alleen niemand neemt het serieus.
pi_27152921
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:28 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik dien. Waar is mijn plaatje, nietsnut?
Ja, geen idee, ik was neit lang thuis. Iemand anders kan het wel?
pi_27152984
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:30 schreef lucida het volgende:

[..]

Is this a promise or a thread?... Maar goed ongeacht het een of het ander, ik zou zeggen Stali barst los. (Misschien iets voor 'Truth'?) Overigens wel opvallend waar Ryan3 post is Stali nooit ver weg; of heeft een van beiden zich in de inlogaccount vergist?
Ze schijnen te hokken............. zitten 's avonds aan de dis te bespreken welke taktiek ze op fok! zulen volgen, waarschijnlijk.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27152991
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:30 schreef lucida het volgende:

[..]

Is this a promise or a thread?...
.
pi_27153024
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

.
You're place or mine? .
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:33:59 #274
85889 lucida
équilibre
pi_27153056
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:24 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Houd het maar achter de hand tot het topic van Lucida.
Ik denk te begrijpen wat je bedoelt. Maar ligt het niet meer voor de hand er een en-en-optie van te maken? Dan hoeft Stali zich niet zo te verbijten wanneer ze toch met nieuws dat heet van de naald is wilt komen
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27153134
quote:

[..]

Het lijkt inderdaad veel op een onvervalste Siebeltiaanse/Ryaneske complottheorie. Ach, als mensen werkelijk willen weten hoe de vork in de steel steekt - hetgeen ik overigens betwijfel - dan is het een kleine moeite om mijn weerwoord tegen deze aantijgingen eens door te lezen. Uiteindelijk bleek die hele 'hetze' nergens op te berusten en, was het de overijverigheid van een enkele PvdA crewmember die voor een heuse slinkse storm in een glas water zorgde. Ik begrijp niet waarom sommige users op Fok deze lasterpraatjes zomaar voor zoete koek slikken. Je zou wensen dat deze mensen eerst eens op onderzoek uitgaan, alvorens zo populistisch de hetzecampagne van anderen na te blaten!... Overigens zoals ik heb aangegeven, zal ik met een waardige recapitulatie van feiten en ficties komen.

Alvast geheel in het kader van de gemanipuleerde werkelijkheidsbetekening een gemedieerde link naar de geestelijke vader van deze beklijvende terminologie - met dank aan de mantra's van Ryan3 .
Ten eerste constateer ik hieruit dat je ook niet achter de krankzinnige complottheorieën van Siebelt staat. Daarmee sta je tenminste alweer een stukje dichterbij " het gezonde verstand".

Verder stel ik vast dat Ryan3 een lastercampagne ondersteunt??? En dat 1 crewlid van die site het op je gemunt had??? Maar dat stel je dus alleen maar, dat wordt nergens bewezen in je stukje. Ben je bijv. weer toegelaten op die PvdA-site en is dat crewlif er vanaf geflikkerd??? Zou, als het waar is wat je beweert, wel logisch/voor de hand liggend zijn. Ook die link naar het stukje van sjuuun op een andere site voorziet niet in bewijzen voor je bewering. Het lijkt erop dat je alleen maar pimpt met weer een nieuw neo-logisme uit de hoge hoed van je confrère: "gemedieerd". Leuk maar jullie verrijken de Nederlandse taal niet hoor...

Enfin ipv dit soort op niets gebaseerde voorzetjes te geven, moet je nu eens echt boter bij de vis geven, Lucy, wb dat recapitulatie topic, misschien dat wij idd, zoals Stali zegt, ook nog eens wat ficties kunnen doorprikken... Wat zei je ook weer een tijdje geleden: " als jullie echt zouden weten wie ik was, dan zou het schaamrood op jullie kaken staan"??? You bet...
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')