Daarbij vallen alle daden van onze Hitler natuurlijk geheel in het nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:08 schreef Lemmeb het volgende:
Nou nou wat een consternatie. 192 berichten maarliefst, en een kloon of 9. De revolutionairen rukken op.
Jij snapt hemquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daarbij vallen alle daden van onze Hitler natuurlijk geheel in het niet.
Het lijkt inderdaad veel op een onvervalste Siebeltiaanse/Ryaneske complottheorie. Ach, als mensen werkelijk willen weten hoe de vork in de steel steekt - hetgeen ik overigens betwijfel - dan is het een kleine moeite om mijn weerwoord tegen deze aantijgingen eens door te lezen. Uiteindelijk bleek die hele 'hetze' nergens op te berusten en, was het de overijverigheid van een enkele PvdA crewmember die voor een heuse slinkse storm in een glas water zorgde. Ik begrijp niet waarom sommige users op Fok deze lasterpraatjes zomaar voor zoete koek slikken. Je zou wensen dat deze mensen eerst eens op onderzoek uitgaan, alvorens zo populistisch de hetzecampagne van anderen na te blaten!... Overigens zoals ik heb aangegeven, zal ik met een waardige recapitulatie van feiten en ficties komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mja, mja, "naar verluid". Een beetje een Siebeltiaanse onderbouwing, moet ik zeggen. Hoe weet jij bijvoorbeeld dat het er precies 192 waren?
Je bedoelt Bansheeboy en youssef? Ja, inderdaad jammer dat die hun homohaat hier weer neer mogen plempen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef du_ke het volgende:
Toch jammer, het was een tijdlang heerlijk rustig zo zonder klonende homofoben.
Toch leek het erop dat juist gedurende mijn tijdelijke afwezigheid op Fok in Amsterdam meer homo's met geweld te maken kregen. Zou er een verband zijn du_ke? Welke klonende homofoben heb je trouwens op het oog?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef du_ke het volgende:
Toch jammer, het was een tijdlang heerlijk rustig zo zonder klonende homofoben.
Ik onderhand wel, na een verdere bestudering.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:10 schreef lucida het volgende:
Ik begrijp niet waarom sommige users op Fok deze lasterpraatjes zomaar voor zoete koek slikken.
Och BSB wordt zwaar onderschat die knakker heeft een stuk meer humor dan de meeste mensen hier doorhebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:17 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Je bedoelt Bansheeboy en youssef? Ja, inderdaad jammer dat die hun homohaat hier weer neer mogen plempen.
Zal ik jou dan eens even uit de doeken doen wat ik allemaal van jou weet want ik heb namelijk grondig onderzoek gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:10 schreef lucida het volgende:
[..]
Je zou wensen dat deze mensen eerst eens op onderzoek uitgaan, alvorens zo populistisch de hetzecampagne van anderen na te blaten!...
Houd het maar achter de hand tot het topic van Lucida.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:21 schreef Stali. het volgende:
[..]
Zal ik jou dan eens even uit de doeken doen wat ik allemaal van jou weet want ik heb namelijk grondig onderzoek gedaan.
Zeg het maar, Lucida..
Ik dien. Waar is mijn plaatje, nietsnut?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef Monidique het volgende:
Ik werk.
quote:DEN HAAG - De overheid moet strafrechtelijk vervolgbaar zijn. Op grond van het gelijkheidsbeginsel is het onverdedigbaar dat personen en bedrijven wel voor de strafrechter kunnen worden gebracht, maar gemeenten, provincies en andere overheidsorganen niet.
Is this a promise or a thread?... Maar goed ongeacht het een of het ander, ik zou zeggen Stali barst los. (Misschien iets voor 'Truth'?) Overigens wel opvallend waar Ryan3 post is Stali nooit ver weg; of heeft een van beiden zich in de inlogaccount vergist?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:21 schreef Stali. het volgende:
[..]
Zal ik jou dan eens even uit de doeken doen wat ik allemaal van jou weet want ik heb namelijk grondig onderzoek gedaan.
Zeg het maar, Lucida..
Een soort van Hans-Janmaat voor het islamitische gedachtengoed. Iedereen leest het, alleen niemand neemt het serieus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:19 schreef du_ke het volgende:
Och BSB wordt zwaar onderschat die knakker heeft een stuk meer humor dan de meeste mensen hier doorhebben.
Ja, geen idee, ik was neit lang thuis. Iemand anders kan het wel?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik dien. Waar is mijn plaatje, nietsnut?
Ze schijnen te hokken............. zitten 's avonds aan de dis te bespreken welke taktiek ze op fok! zulen volgen, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:30 schreef lucida het volgende:
[..]
Is this a promise or a thread?... Maar goed ongeacht het een of het ander, ik zou zeggen Stali barst los. (Misschien iets voor 'Truth'?) Overigens wel opvallend waar Ryan3 post is Stali nooit ver weg; of heeft een van beiden zich in de inlogaccount vergist?![]()
Ik denk te begrijpen wat je bedoelt. Maar ligt het niet meer voor de hand er een en-en-optie van te maken? Dan hoeft Stali zich niet zo te verbijten wanneer ze toch met nieuws dat heet van de naald is wilt komenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Houd het maar achter de hand tot het topic van Lucida.
Ten eerste constateer ik hieruit dat je ook niet achter de krankzinnige complottheorieën van Siebelt staat. Daarmee sta je tenminste alweer een stukje dichterbij " het gezonde verstand".quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:10 schreef lucida het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad veel op een onvervalste Siebeltiaanse/Ryaneske complottheorie. Ach, als mensen werkelijk willen weten hoe de vork in de steel steekt - hetgeen ik overigens betwijfel - dan is het een kleine moeite om mijn weerwoord tegen deze aantijgingen eens door te lezen. Uiteindelijk bleek die hele 'hetze' nergens op te berusten en, was het de overijverigheid van een enkele PvdA crewmember die voor een heuse slinkse storm in een glas water zorgde. Ik begrijp niet waarom sommige users op Fok deze lasterpraatjes zomaar voor zoete koek slikken. Je zou wensen dat deze mensen eerst eens op onderzoek uitgaan, alvorens zo populistisch de hetzecampagne van anderen na te blaten!... Overigens zoals ik heb aangegeven, zal ik met een waardige recapitulatie van feiten en ficties komen.
Alvast geheel in het kader van de gemanipuleerde werkelijkheidsbetekening een gemedieerde link naar de geestelijke vader van deze beklijvende terminologie - met dank aan de mantra's van Ryan3 .
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |