abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2005 @ 16:34:13 #1
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27120473
Welkom in het Centrale Singles Topic

Een reeks voor, door en over singles.

Lees deze OP eerst goed door voordat je begint met posten.

Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.

Kortom: een succesvolle reeks voor alle singles over alles wat singles anno nu bezighoudt.

Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.

***Er zijn regels***

- Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.

- slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles op de irc.fok.nl server.

- Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken, door wie je je anaal laat uitwonen of wie wie neukt etc etc worden niet gewaardeerd dus plaats ze ook niet.

- Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.

- Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.

Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.

Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.

Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.

Link naar Singles meet napraat topic:
Singles meet napraat topic #2

Linkje naar het vorige deel:
[Centraal] Singles United

Stellingen en discussieonderwerpen uit de laatste paar reeksen:

- Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen
- Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?
- Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
- Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?
- Trouwens, ik vroeg me ook nog af wat mensen hier van vinden. Kan eventueel ook als stelling, dat het nog niet hebben gehad van relaties ook in je voordeel kan werken.
- Nice people finish last
- Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
- Geluk hangt af van anderen.
- Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om uiterlijk.
- mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk.
- Fotoboeksigsingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksigsingles
- Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. Ze durven zich immers te laten zien.
- Singles roken meer wiet dan bezette mensen.
- Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie
- Singles besteden meer tijd aan vrienden en eigen interesses, dan mensen met een relatie

Laatste discussieonderwerp:

Singles die op zichzelf wonen, hoe kom je rond

en

Wat eten de singles

Uiteraard staat het iedereen vrij nieuwe discussies en stellingen en/of vragen hier neer te zetten en kun je ook een reeds bestaande stelling uit deze openingpost pakken en daarover verder praten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Metro2005 op 18-05-2005 16:45:21 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 18 mei 2005 @ 16:37:15 #2
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27120580
Mooi plaatje!!! Maar waarom staat er geen man in???
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  woensdag 18 mei 2005 @ 16:38:07 #3
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27120614
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:37 schreef melismay het volgende:
Mooi plaatje!!! Maar waarom staat er geen man in???
Ze is single
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27120628
Even tussendoor:

Cherrylips, ik las in een ander singlestopic dat je het gevoel had dat je uit je bek stinkt. Ik kan je zeggen dat dat voor mannen (en mensen in het algemeen) een behoorlijke afknapper kan zijn en als je denkt dat je niet fris ruikt dan is dat vaak ook zo. Poets je je tong wel eens? 80% van de gevallen van slechte adem heeft namelijk te maken met etensresten die zich achter op je tong ophouden en gaan rotten. Krab maar eens voorzichtig achter over je over je tong en ruik er aan, als je jezelf te pletter schrikt van de putlucht dan reken er maar op dat je gigantisch uit je bek meurt. Wat je ook kunt doen is eens over je hand likken, 10 seconden wachten en dan ruiken. Ruikt het niet neutraal en stinkt het zelfs dan heb je last van een slechte adem.

Het is een goedbedoeld advies trouwens. Een vrouw die uit haar bek stinkt kan nog zo lekker zijn, ik hoef er niet mee te zoenen en dat geldt vast voor meer mannen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_27120734
Metro had je tijd over ofzo? Maar wel een goede duidelijke OP met die stellingen enzo
  woensdag 18 mei 2005 @ 16:42:35 #6
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_27120756
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:34 schreef Metro2005 het volgende:
- Fotoboeksigsingles
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_27120790
The next episode ... Gaan we op de Star Wars tour?

"Metro, I am your father."
"Noooooooooooooooo!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27120875
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:38 schreef nozem het volgende:
Even tussendoor:

Cherrylips, ik las in een ander singlestopic dat je het gevoel had dat je uit je bek stinkt. Ik kan je zeggen dat dat voor mannen (en mensen in het algemeen) een behoorlijke afknapper kan zijn en als je denkt dat je niet fris ruikt dan is dat vaak ook zo. Poets je je tong wel eens? 80% van de gevallen van slechte adem heeft namelijk te maken met etensresten die zich achter op je tong ophouden en gaan rotten. Krab maar eens voorzichtig achter over je over je tong en ruik er aan, als je jezelf te pletter schrikt van de putlucht dan reken er maar op dat je gigantisch uit je bek meurt. Wat je ook kunt doen is eens over je hand likken, 10 seconden wachten en dan ruiken. Ruikt het niet neutraal en stinkt het zelfs dan heb je last van een slechte adem.

Het is een goedbedoeld advies trouwens. Een vrouw die uit haar bek stinkt kan nog zo lekker zijn, ik hoef er niet mee te zoenen en dat geldt vast voor meer mannen.
Oh ik heb vanalles geprobeerd, zelfs zo'n tongkrabbertje (oh wat voelt dat raar) en mondwater en ik flos nu ook heel vaak, twee keer per dag tanden poetsen enzo. Er werd in dat topic ook gezegd dat het kwam doordat ik misschien te weinig water dronk, maar ik ga voor mijn gevoel juist dan uit m'n straatje rieken. Of het zit gewoon tussen m'n oren, dat kan ook Om er nou mee naar een mondhygienist te gaan vind ik ook weer te ver gaan eigenlijk... ik heb het niet zo op gefrot aan mijn tanden (en ja, ik ga toch netjes 2 keer per jaar). Dus ik kauw veel kauwgom, heb veel pepermuntjes bij me enzo. Knoflook enzo eet ik eigenlijk nauwelijks
Tap tap tap
  woensdag 18 mei 2005 @ 16:46:45 #9
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27120902
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
The next episode ... Gaan we op de Star Wars tour?

"Metro, I am your father."
"Noooooooooooooooo!"
pi_27121032
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:46 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik ga met mn ex.. Ik heb dr aangestoken

Wie van de singles hier onderhoudt goed contact met de exen?

[ Bericht 1% gewijzigd door TGT op 18-05-2005 17:03:02 ]
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:00:00 #11
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27121297
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:51 schreef TGT het volgende:

[..]

Ik ga met mn ex.. Ik heb dr aangestoken

Wie van de singles hier onderhoudt goed contact met de exen? Bi
mijn 1e ex spreek ik nog wel eens op msn en ga binnenkort eens kijken wat ze van dr nieuwe huis heeft gemaakt en ff wat langsbrengen. maar echt supergoed contact heb ik er niet mee nee. Laatste ex spreek ik nooit meer.
pi_27121320
Ik heb geen ex
Tap tap tap
pi_27121458
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen ex
Ok dan benoem ik jou tot koning van t singles topic
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:20:22 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27121902
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:51 schreef TGT het volgende:

Wie van de singles hier onderhoudt goed contact met de exen?
Meldt.
Met alle exen behalve een heb ik een uitstekend contact.
We lopen niet de deur bij elkaar plat, maar zien/bellen elkaar op regelmatige basis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27121910
Koningin dan he

Overigens onderhoud ik goed contact met mn ex, laatste nog mee uit eten geweest en gezwommen etc...maar vriendschappelijk gewoon
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:25:51 #16
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_27122072
Hallo iedereen...

* Krullehoofd meldt zich ook, 27 jaar en single
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:38:35 #17
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27122397
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:38 schreef nozem het volgende:
Even tussendoor:

DE oplossing voor een slechte adem is een tongschraper! dit icm met mondwater dat bepaalde stoffen bevat (weet even de stofffen niet) Maar met name de tongschraper is een simpel, goedkoop en uiterst effectief middel, omdat et niet de symptomen aanpakt, maar de oorzaak!

In 90% van de gevallen wordt een slechte adem veroorzaakt door bacterieophoping achter op de tong!! Het werkt echt weet ik uit persoonlijke ervaring Gebruik 1 keer per dag een tongschraper (en dan vooral helemaal achteraan je tong en je slechte adem verdwijnt echt!)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27122435
Nou. Dan maar elke ochtend kokhalzen Nee ok, bedankt voor de tip, ik zal het nog eens proberen
Tap tap tap
pi_27122474
Ik zie of spreek mijn exen zo goed als nooit. En als ik ze wel spreek, is het altijd leuk contact.

Oh en over het wonen. Heb momenteel een optie op een appartement, na jaren geouwehoer met mijn gezondheid (en nee, geen details). Ben dus wel zeer blij mocht het nog lukken ook. Weliswaar met een klein beetje hulp van mij ouders, maar ik ga in september (eindelijk, ook weer door datzelfde geouwehoer) beginnen op de ou. Dus een jaartje of 5 goed aanpoten, en dan zit ik waarschijnlijk wat beter in de slappe was.

Respect trouwens voor mijn ouders die veel voor mij hebben gedaan, nog steeds doen, en bereid zijn tot. Zonder hen had ik nooit kunnen zijn waar ik nu ben, om het zo maar even te zeggen.
pi_27122614
Ik heb gelukkig geen exen waar ik nog contact mee onderhoud. Het zijn niet voor niks exen.
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:47:13 #21
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27122637
quote:
- Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?
Ik zou deze stelling graag willen ombuigen naar:

Het is niet je eigen schuld dat je maar moeilijk aan een relatie kan komen

Wel of niet mee eens, en zo ja, waarom niet
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:48:42 #22
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27122685
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Nou. Dan maar elke ochtend kokhalzen Nee ok, bedankt voor de tip, ik zal het nog eens proberen
kokhalsneiging is na een weekje verdwenen. tongschrapen hoort bij een goede mondhygiëne. Je kan je tanden nog zo goed poetsen en schoonmaken, maar als er op je toch een dikke laag bacterien en smurrie zit, heb je al je werk op je tanden eigenlijk voor niets gedaan. Behalve stinken, zorgen ook deze bacterien, omdat ze via je tong weer op je tanden komen voor caries en ander ongemak. Je kan het goed controleren door voor de spiegel je tong helemaal uit te steken en dan met name helemaal achterop je tong te kijken, Is het daar wittig, of gelig is het mis. Je tong moet namelijk gewoon helemaal rood zijn. Het wittige/gelige is een dikke laag vuil, die je alleen met een goede tongschraper kan verwijderen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27122781
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:47 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Tja, als ik bij het uitdelen van uiterlijken meer vooraan had gestaan in de rij, had ik ook een ander uiterlijk uitgekozen.
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:54:51 #24
97868 Krullehoofd
pi_27122841
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

kokhalsneiging is na een weekje verdwenen. tongschrapen hoort bij een goede mondhygiëne. Je kan je tanden nog zo goed poetsen en schoonmaken, maar als er op je toch een dikke laag bacterien en smurrie zit, heb je al je werk op je tanden eigenlijk voor niets gedaan. Behalve stinken, zorgen ook deze bacterien, omdat ze via je tong weer op je tanden komen voor caries en ander ongemak. Je kan het goed controleren door voor de spiegel je tong helemaal uit te steken en dan met name helemaal achterop je tong te kijken, Is het daar wittig, of gelig is het mis. Je tong moet namelijk gewoon helemaal rood zijn. Het wittige/gelige is een dikke laag vuil, die je alleen met een goede tongschraper kan verwijderen.
Je tanden laten bleken zorgt er ook voor dat er bacterien in je mond doodgemaakt worden las ik laatst op een nieuws site, weet alleen niet meer welke site het was...
pi_27122968
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ik poets m'n tong wel hoor, alleen dat is dus minder grondig dan echt schrapen. Maar ik ga al kokhalzen als ik even een pen in m'n mond heb of m'n sleutels ofzo
Maar ik ga iig weer eens proberen.
Het komt bij mij denk ik ook mede doordat ik veel melk moet drinken, dat helpt ook niet altijd
Tap tap tap
pi_27123002
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik poets m'n tong wel hoor, alleen dat is dus minder grondig dan echt schrapen. Maar ik ga al kokhalzen als ik even een pen in m'n mond heb of m'n sleutels ofzo
Het komt bij mij denk ik ook mede doordat ik veel melk moet drinken, dat helpt ook niet altijd
Misschien een domme vraag, maar is minder melk drinken geen optie dan?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27123005
quote:

[..]

Mwah als het echt zo ontzettend aan mij lag (ik ben niet geheel onschuldig) had ik al een paar exen gehad. Alleen die gozers werken niet echt mee
Tap tap tap
pi_27123036
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien een domme vraag, maar is minder melk drinken geen optie dan?
Ik moet per dag voldoende calcium binnen krijgen, ik heb altijd liters melk gedronken. Er zijn natuurlijk ook andere middelen, maar melk vind ik lekker en om nou aan de calciumtabletten te gaan
Tap tap tap
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:04:00 #29
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_27123095
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:05 schreef TGT het volgende:

[..]

Ok dan benoem ik jou tot koning van t singles topic
Hoezo? Er zijn er meer hoor zonder ex. *meldt
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:05:47 #30
97868 Krullehoofd
pi_27123146
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Melk zorgt wel voor veel slijmvorming...
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:07:06 #31
109065 sungaMsunitraM
pi_27123187
quote:
Pfffff... uiterlijk kan je niks aan doen natuurlijk, persoonlijkheid is ook deels genetisch bepaald en deels door je opvoeding, maar er zijn zeker bepaalde factoren die de kans op een relatie beïnvloeden waar je zelf wat aan kan doen.
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:08:55 #32
109065 sungaMsunitraM
pi_27123233
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet per dag voldoende calcium binnen krijgen, ik heb altijd liters melk gedronken. Er zijn natuurlijk ook andere middelen, maar melk vind ik lekker en om nou aan de calciumtabletten te gaan
Melk tegen osteoporose is achterhaald, je kunt beter broccoli enzo eten. (en af en toe op de Power Plate)
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:16:28 #33
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_27123457
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Gelijk heb je, dus ik meld mij ook...nu ik echt zéker weet dat er voorlopig weer geen verandering in gaat komen kan ik natuurlijk helemaal niet meer wegblijven
Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_27123546
Als het niet je eigen schuld is, van wie dan wel??
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:21:47 #35
109065 sungaMsunitraM
pi_27123619
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:18 schreef Beach het volgende:
Als het niet je eigen schuld is, van wie dan wel??
Die van je ouders: zij hebben je de verkeerde genen en verkeerde opvoeding gegeven
pi_27123639
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Die van je ouders: zij hebben je de verkeerde genen en verkeerde opvoeding gegeven
Of van dat meisje dat geen relatie wil
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:28:02 #37
109065 sungaMsunitraM
pi_27123806
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:22 schreef Beach het volgende:

[..]

Of van dat meisje dat geen relatie wil
Dat sowieso
pi_27124024
Onzin, je bent zelf de enige die iets aan jezelf kan veranderen. It's all in the mind.
pi_27124030
Ik reageer even op de laatste stelling:

Wat eten de singles

Wat mammie me voorzet
pi_27124292
Leuk zo'n topic over slechte adem
Ik eet wel minder gezond nu dan toen ik aan de man was, ik ben een beetje lui geworden. Ik kook eigenlijk alleen maar echt als ik samen met iemand eet!
Verder heb ik met geen van m'n exen contact, ze haten me allemaal Alhoewel ik geen ruzie heb met mijn laatste ex (niet meer) wil hij me niet zien omdat ie anders nooit over me heenkomt!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:43:56 #41
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_27124338
Ik heb een eetafspraak in het atrium afgeslagen omdat ik zelf ga koken. Zo ben ik. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_27124469
Ik eet zo'n beetje elke dag afhaal of kant-en-klaar maaltijden. En 1 keer per week kook ik
pi_27124535
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb een eetafspraak in het atrium afgeslagen omdat ik zelf ga koken. Zo ben ik. .
Is het Atrium een mensa? Ik weiger om ooit nog in een mensa te gaan eten Een kopje thee en een saucijzenbroodje kan nog net
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:51:02 #44
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_27124606
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:49 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Is het Atrium een mensa? Ik weiger om ooit nog in een mensa te gaan eten
. Vorig jaar lunchte ik er bijna dagelijks met mijn vriendjes. Avondeten vind ik wat gevaarlijker, maar ze hebben wel erg lekkere hamburgers (met ananas en spek en zo) en ze hebben nu ook wokmaaltijden waarbij je precies kan zien wat er in gegooid wordt dus dat zit ook wel goed.

Maar ik ben met je eens dat er ook wel dingen zijn die vrij weinig van eten weg hebben. En dan nog zo'n collectie rare mannetjes die er de hele dag rondloopt. Nou ja, het is wel avontuurlijk.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_27125215
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:42 schreef Thisbe het volgende:
Alhoewel ik geen ruzie heb met mijn laatste ex (niet meer) wil hij me niet zien omdat ie anders nooit over me heenkomt!
getuigt van veel zelfkennis ...
ik had/heb ook moeite met het contact houden van exen ... ik geraak er dan ook niet overheen.
Het einde van een relatie betekent dan ook automatisch het einde van de vriendschap
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 18 mei 2005 @ 19:05:58 #46
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27125222
mijn oplossing voor slechte adem:

Als ik een tijd geen kauwgom vreet dan heb ik ook altijd het gevoel dat ik uit me bek stink. En dat wil ik anderen niet aandoen
pi_27125580
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik heb ook geen ex.
pi_27125667
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 19:05 schreef petitlapin het volgende:

[..]

getuigt van veel zelfkennis ...
ik had/heb ook moeite met het contact houden van exen ... ik geraak er dan ook niet overheen.
Het einde van een relatie betekent dan ook automatisch het einde van de vriendschap
Ook niet zo raar. Je had die vriend/vriendin niet omdat je vrienden wilde zijn, er was een stukje meer. En als dat dan van 1 kant wegvalt blijft er weinig basis over voor een vriendschap aangezien er 1 altijd meer wil. De uitzonderlijke gevallen waar beide partners het eens waren over een breuk niet meegeteld natuurlijk. Ik zou er niet tegen kunnen een ex met een ander te zien, ook 1 van de redenen dat er voor mij na een relatie geen vriendschappelijke band kan bestaan.
pi_27125974
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 19:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Ook niet zo raar. Je had die vriend/vriendin niet omdat je vrienden wilde zijn, er was een stukje meer. En als dat dan van 1 kant wegvalt blijft er weinig basis over voor een vriendschap aangezien er 1 altijd meer wil. De uitzonderlijke gevallen waar beide partners het eens waren over een breuk niet meegeteld natuurlijk. Ik zou er niet tegen kunnen een ex met een ander te zien, ook 1 van de redenen dat er voor mij na een relatie geen vriendschappelijke band kan bestaan.
Nou ja in ons geval was het toch echt zijn schuld dat het uitging
Ik kan het echt niet, met exen omgaan
pi_27126399
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 19:28 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Nou ja in ons geval was het toch echt zijn schuld dat het uitging
Dat zeggen ze allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')