Misschien een domme vraag, maar is minder melk drinken geen optie dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik poets m'n tong wel hoor, alleen dat is dus minder grondig dan echt schrapen. Maar ik ga al kokhalzen als ik even een pen in m'n mond heb of m'n sleutels ofzo
Maar ik ga iig weer eens proberen.
Het komt bij mij denk ik ook mede doordat ik veel melk moet drinken, dat helpt ook niet altijd
Mwah als het echt zo ontzettend aan mij lag (ik ben niet geheel onschuldig) had ik al een paar exen gehad. Alleen die gozers werken niet echt meequote:Op woensdag 18 mei 2005 17:47 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik zou deze stelling graag willen ombuigen naar:
Het is niet je eigen schuld dat je maar moeilijk aan een relatie kan komen
Wel of niet mee eens, en zo ja, waarom niet![]()
Ik moet per dag voldoende calcium binnen krijgen, ik heb altijd liters melk gedronken. Er zijn natuurlijk ook andere middelen, maar melk vind ik lekker en om nou aan de calciumtabletten te gaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar is minder melk drinken geen optie dan?
Hoezo? Er zijn er meer hoor zonder ex. *meldtquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:05 schreef TGT het volgende:
[..]
Ok dan benoem ik jou tot koning van t singles topic
Melk zorgt wel voor veel slijmvorming...quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik poets m'n tong wel hoor, alleen dat is dus minder grondig dan echt schrapen. Maar ik ga al kokhalzen als ik even een pen in m'n mond heb of m'n sleutels ofzo
Maar ik ga iig weer eens proberen.
Het komt bij mij denk ik ook mede doordat ik veel melk moet drinken, dat helpt ook niet altijd
Pfffff... uiterlijk kan je niks aan doen natuurlijk, persoonlijkheid is ook deels genetisch bepaald en deels door je opvoeding, maar er zijn zeker bepaalde factoren die de kans op een relatie beïnvloeden waar je zelf wat aan kan doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:47 schreef HenryHill het volgende:
Het is niet je eigen schuld dat je maar moeilijk aan een relatie kan komen
Melk tegen osteoporose is achterhaald, je kunt beter broccoli enzo eten. (en af en toe op de Power Plate)quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet per dag voldoende calcium binnen krijgen, ik heb altijd liters melk gedronken. Er zijn natuurlijk ook andere middelen, maar melk vind ik lekker en om nou aan de calciumtabletten te gaan
Gelijk heb je, dus ik meld mij ook...nu ik echt zéker weet dat er voorlopig weer geen verandering in gaat komen kan ik natuurlijk helemaal niet meer wegblijvenquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn er meer hoor zonder ex. *meldt
Die van je ouders: zij hebben je de verkeerde genen en verkeerde opvoeding gegevenquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:18 schreef Beach het volgende:
Als het niet je eigen schuld is, van wie dan wel??
Of van dat meisje dat geen relatie wilquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die van je ouders: zij hebben je de verkeerde genen en verkeerde opvoeding gegeven
Is het Atrium een mensa? Ik weiger om ooit nog in een mensa te gaan etenquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb een eetafspraak in het atrium afgeslagen omdat ik zelf ga koken. Zo ben ik..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Is het Atrium een mensa? Ik weiger om ooit nog in een mensa te gaan eten![]()
getuigt van veel zelfkennis ...quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:42 schreef Thisbe het volgende:
Alhoewel ik geen ruzie heb met mijn laatste ex (niet meer) wil hij me niet zien omdat ie anders nooit over me heenkomt!
Ik heb ook geen ex.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn er meer hoor zonder ex. *meldt
Ook niet zo raar. Je had die vriend/vriendin niet omdat je vrienden wilde zijn, er was een stukje meer. En als dat dan van 1 kant wegvalt blijft er weinig basis over voor een vriendschap aangezien er 1 altijd meer wil. De uitzonderlijke gevallen waar beide partners het eens waren over een breuk niet meegeteld natuurlijk. Ik zou er niet tegen kunnen een ex met een ander te zien, ook 1 van de redenen dat er voor mij na een relatie geen vriendschappelijke band kan bestaan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
getuigt van veel zelfkennis ...
ik had/heb ook moeite met het contact houden van exen ... ik geraak er dan ook niet overheen.
Het einde van een relatie betekent dan ook automatisch het einde van de vriendschap
Nou ja in ons geval was het toch echt zijn schuld dat het uitgingquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Ook niet zo raar. Je had die vriend/vriendin niet omdat je vrienden wilde zijn, er was een stukje meer. En als dat dan van 1 kant wegvalt blijft er weinig basis over voor een vriendschap aangezien er 1 altijd meer wil. De uitzonderlijke gevallen waar beide partners het eens waren over een breuk niet meegeteld natuurlijk. Ik zou er niet tegen kunnen een ex met een ander te zien, ook 1 van de redenen dat er voor mij na een relatie geen vriendschappelijke band kan bestaan.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou ja in ons geval was het toch echt zijn schuld dat het uitging![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |