Zelfs na de date die ik gevonden had in de Fokke & Fok!ke topic?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:20 schreef Ruis het volgende:
en ik denk dat Star-wars een solo trip gaat worden
Was een lekker dingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs na de date die ik gevonden had in de Fokke & Fok!ke topic?
Heb je eindelijk sjans is het weer niet goedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme, ben ik zwaar verkikkerd op een bepaald jong, waardoor ik even nergens meer zin in heb, ook niet in aandacht van ander mannelijk volk, begint er a) een gozer uit zijn raam tegen me te lullen van hoi hoe is 't enzo en b) in de bus een jongen die wanhopig oogcontact zoekt en c) een spontane uitnodiging (weer van een gozer vanuit een raam ergens) of alles wel goed gaat (ik loop een beetje mank door overbelaste knie) en dat ik binnen wel even mag komen uitrusten.
NU EVEN NIET!
Wat ben ik ook een zeiksnor.
Nooit geweten dat het Eurovisiesongfestival juist onder homo's zeer geliefd was. Zag trouwens net iets op tv over de Regulier, maar goed, dat is meer iets voor NeA.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:08 schreef Copycat het volgende:
Je weekenden volplannen met afspraken met gay vrienden is ook niet echt bevordelijk voor je unsingle-status.
Zeker wanneer dit weekend het songfestival op het menu staat en er geen heteroman in de wijde omtrek te bekennen is. En we na afloop waarschijnlijk weer op de Regulier belanden
![]()
Met recht roze pompoms...
Maar het wordt vast en zeker weer gezellig, zoals elk jaar.
Nee, totaal niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:11 schreef dawg het volgende:
Nu snap ik wel dat je op je 16e heel anders bent dan op je 26e, maar deze ommekeer kwam min of meer als donderslag bij heldere hemel.
Iemand die dit herkent? Of ervaar je dit anders? Zo ja, hoe dan?![]()
waar heb jij gezeten dan?????quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het Eurovisiesongfestival juist onder homo's zeer geliefd was.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het Eurovisiesongfestival juist onder homo's zeer geliefd was.
Herkenbaar, voor mijn - pakweg - 22ste altijd aan het flirten. Avond niet compleet als ik niet beet had. Nu als ik uitga vaak geen zin hebben om tegen dronken idioten aan te praten, totaal blind zijn voor aandacht van mannen, en als ik het wel door heb, het irritant vinden. Voor mij is uitgaan al heel veel jaren niet meer een plek om mannen te leren kennen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:11 schreef dawg het volgende:
Waar zijn die stellingen gebleven? Of het vernieuwende in de OP?![]()
Anyway, misschien een aardig discussiepunt:
Ik was op mijn 16e, vol in de puberteit, een echte versierder. Elke dame die er leuk uitzag was mijn prooi, en vaak met succes. Dit heeft zo ongeveer tot mijn 23/24e geduurd, en de laatste paar jaar merk ik dat ik daar niet zo'n behoefte meer aan heb. Ik voer net zo lief een leuk gesprek met iemand, zonder dat ik uit ben op meer. Nu ben ik zowiezo nooit zo'n relatieman geweest, maar qua avondjes plezier loopt het ook terug, omdat ik daar gewoon niet meer zo'n zin in heb.
Ik heb gewoon steeds vaker een goede avond gehad, als ik leuke gesprekken heb gehad. Zonder dat er verder iets bij komt kijken. Ik merk daardoor ook aan mezelf dat ik eventuele signalen niet zo snel meer oppik. Misschien komt dat wel omdat ik daar niet meer op uit ben, en er daardoor niet op let.
Nu snap ik wel dat je op je 16e heel anders bent dan op je 26e, maar deze ommekeer kwam min of meer als donderslag bij heldere hemel.
Iemand die dit herkent? Of ervaar je dit anders? Zo ja, hoe dan?![]()
Nee, dat heb ik echt nooit geweten, snap überhaupt niet dat er mensen zijn die het songfestival leuk vinden. Ik vind alleen de puntentelling leuk, maar dat is uit chauvinistisch oogpunt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Serieus?
Mijn homo-vriend zit zich al sinds oktober helemaal voor te bereiden.
Of juist vriendjespolitiekquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:17 schreef Copycat het volgende:
Onze puntentelling (compleet met scorebord achter gouden gordijn) wijkt ietwat (...) af van de reguliere. Punten worden vooral gegeven voor fuckability en fashionsense...
De fuckability... Zo leer je nog eens wat op de late avond.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:17 schreef Copycat het volgende:
Onze puntentelling (compleet met scorebord achter gouden gordijn) wijkt ietwat (...) af van de reguliere. Punten worden vooral gegeven voor fuckability en fashionsense...
Lijkt me een zeer kansrijke poging.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:36 schreef TasmanianDevil het volgende:
Is er nog een vrouwelijke single in de buurt van Apeldoorn? Zo ja.... meldt je, want dan gaan we gewoon een keer gezellig stappen :-) Beter dan hier over het single lullen in dit topic toch? :-) :-)
Is zo'n idee wat ineens in me opkwam, en ik ben dan altijd redelijk impulsiefquote:
Verschrikkelijk zeg, op je 17e nog nooit een serieuze vriendin gehad hebben...Hoe hou je het vol?quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:43 schreef Imperium het volgende:
Ik ben gigantisch slecht met contacten zoeken denk ik.. heb nog nooit echt een serieuze vriendin gehad en ik ben al bijna 17... dit moet toch echt drastisch veranderen denk ik zo? en lelijk ben ik niet gelukkig dus daar zou het niet aan mogen liggen.. waar hebben jullie je vriendin ontmoet? en hoe ging je verder dan? dat deel mis ik gewoon in mn levenservaring.. dus heb geen idee hoe ik daar mee om moet gaan..
hebben jullie mischien wat suggesties?
je ben pas 17 maak je niet drukquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:45 schreef Imperium het volgende:
nog nooit een vriendin gehad bedoelde ik daar mee..
Heej dat is best leuk nieuws. Op MSN zal ik wel even verder vragen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik ben nog wakker
Maar misschien wel binnenkort geen single meer
Ik doe ook met het groepje mee hoor.quote:
Tijd om wat homo's te bekeren danquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:08 schreef Copycat het volgende:
Je weekenden volplannen met afspraken met gay vrienden is ook niet echt bevordelijk voor je unsingle-status.
Zeker wanneer dit weekend het songfestival op het menu staat en er geen heteroman in de wijde omtrek te bekennen is. En we na afloop waarschijnlijk weer op de Regulier belanden
![]()
Met recht roze pompoms...
Maar het wordt vast en zeker weer gezellig, zoals elk jaar.
Ik was ook pas 19 toen ik mijn eerste serieuze relatie kreeg dus je hebt nog evenquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:43 schreef Imperium het volgende:
Ik ben gigantisch slecht met contacten zoeken denk ik.. heb nog nooit echt een serieuze vriendin gehad en ik ben al bijna 17... dit moet toch echt drastisch veranderen denk ik zo? en lelijk ben ik niet gelukkig dus daar zou het niet aan mogen liggen.. waar hebben jullie je vriendin ontmoet? en hoe ging je verder dan? dat deel mis ik gewoon in mn levenservaring.. dus heb geen idee hoe ik daar mee om moet gaan..
Ik weet wat je doormaaktquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:43 schreef Imperium het volgende:
M'n zusje is ook 16, dus wellicht kan ik jullie koppelenquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:43 schreef Imperium het volgende:
Ik ben dan geen vrouw, maar in welke toko ga je meestal stappen dan? Apeldoorn stinkt namelijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:36 schreef TasmanianDevil het volgende:
Is er nog een vrouwelijke single in de buurt van Apeldoorn? Zo ja.... meld je, want dan gaan we gewoon een keer gezellig stappenBeter dan hier over het single lullen in dit topic toch?
![]()
De Olifant is wel leuk toch daarquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:37 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ben dan geen vrouw, maar in welke toko ga je meestal stappen dan? Apeldoorn stinkt namelijk
Voor hele jonge kakkertjes wel.quote:
Ik geloof het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |