uiteraard de Belg, Eurosport alleen in Noodgevallenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:59 schreef 9christensen het volgende:
Waar kijken jullie op de Belg of Eurosport?
Die Hans Declerq steekt erg tegen, altijd zo serieus, constant clichés opsommen, en dingen vertellen die iedereen wel weet. En hij heeft ook zevenendertig zinnen nodig om gewoon te zeggen: "ja, dat vind ik ook."quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:05 schreef Butra het volgende:
Nog 75 km. Rij eens dooohooor.
Hans de Clerq gaat altijd wel heel serieus in op die mislukte grappen van Renaat. Dat maakt zo'n etappe toch wel weer wat dragelijker.
55 km, doen ze dus nog ruim een uur over....quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Elvislives het volgende:
hoe ver nog? dan weet ik of t nog nut heeft naar huis te gaan, of niet.....
ik juist ook, hij is juist altijd heel positief over Nederlanders.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:44 schreef mitt het volgende:
ik vind die Renaat best wel een aardige commentator.
of ben ik de enige
Renaat wel, maar zijn cocommentator...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:44 schreef mitt het volgende:
ik vind die Renaat best wel een aardige commentator.
of ben ik de enige
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:05 schreef Chepke het volgende:
Ik zit gewoon naar Danny Nelissen te luisteren, altijd deskundig commentaar.
Het is niet z'n eigen ploegleider..toch wel vreemd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:14 schreef Zwansen het volgende:
Basso gaat tijd verliezen? Ze blijven wel heel dicht achter die auto...
Da's een beetje strategie en elkaar helpen denk ik. Zo krijg je geen boete.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is niet z'n eigen ploegleider..toch wel vreemd.
mazzelpik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:29 schreef 9christensen het volgende:
ik ga op de bank zitten voor de laatste kilometers
Dank je, alleen werkt dat niet op mijn werk....quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:28 schreef Basje_B het volgende:
http://www.gazzetta.it/Sp(...)/diretta/wmDSL.shtml
Voor de mensen net als ik nog op werk zitten kun je hier kijken.
En werd mooi 15equote:Op woensdag 18 mei 2005 17:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een topsnelheid van de Jongh zeg. Hij had zich trouwens wel mooi naar voren geknokt.
hij zat veel te vroeg in de windquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een topsnelheid van de Jongh zeg. Hij had zich trouwens wel mooi naar voren geknokt.
Alles liep perfect, als hij langer had gewacht om aan te gaan, dan waren McEwen of Zabel wel zelf de spurt begonnen en was hij waarschijnlijk ook geklopt, want Petacchi zelf heeft niet meteen die jump om er dan nog over te raken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:01 schreef Zwansen het volgende:
Petacchi kwam te vroeg op kop...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:37 schreef placebeau het volgende:
.....................(en net morgen is het de enige middag dat ik niet vrij ben)
De Francesco Planckaert-techniek.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:40 schreef Zwansen het volgende:
Rasmussen?
Nee bij nader inzien toch niet, denk dat hij eerst wat meer tijdsverlies op moet lopen om te mogen aanvallen van de "grote" mannen.
Beetje een storm in een glas water, niets om ons erg druk om te maken. Morgen gaat iedereen weer van start en moet de politie verder zoeken naar echte 'foute' zaken.quote:Hij zegt dat de ploeg goed ervoor gezorgt heeft dat Robbie voorin zat
volgens mij was hij daar alleen verantwoordelijk voor.![]()
Zuurstoftent is idd met veel bombarie in beslag genomen, Hein Verbrugge meld morgen in een persconferentie dat er H E L E M A A L niets aan de hand is. Schijnt vaker te gebeuren in Italië, dat er iets in beslag genomen wordt wat achteraf niets blijkt te zijn.
Aart zegt dat 18 van de 20 ploegen zo'n tent gebruiken, meerdere doctoren zijn naar het bureau gegaan om de politie eindelijk eens duidelijkheid hierover te geven.
Naast Petacchi was McEwen de enige die een knecht had die hem de laatste twee kilometer nog op een mooi plaatsje af kon leveren. McEwen had zondag niemand en zat dus te ver van achteren om nog te kunnen winnen, nu zit ie wel van voren en is in staat om op bijna dezelfde afstand als Alejet te beginnen aan de sprint en juist nu kan hij hem dus kloppen.....ik geloof dat McEwen niet zonder Vierhouten kan, en juist daarom moest Vierhouten met gebroken ribben aantreden in Italië.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef 9christensen het volgende:
Vierhouten bracht McEwen wel even naar voren ja. Voor de rest deed ie het zelf.
Dit lijkt tenminste ergens opquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:37 schreef placebeau het volgende:
Okee, de sprint was leuk vandaag, maar morgen beginnen we aan de eerste echte bergrit
(en net morgen is het de enige middag dat ik niet vrij ben)
[afbeelding]
Volgens mij om 12.50.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:39 schreef Basje_B het volgende:
en hoelaat begint de rit zelf?
of je bent eens "ziek"quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:03 schreef Againzender het volgende:
Zo'n thuiswerkdag heeft zo z'n voordelen
Hier heb ik gisteren zitten kijken op me werk. Live from Rai Uno ofzo http://www.gazzetta.it/Sp(...)/diretta/wmDSL.shtmlquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:48 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat ik er niks van kan zien, maar ik neem aan, dat als ik hier af en toe eens kom lezen, de heldendaden mooi beschreven zie staan.
Hier doen ze het wel. Uitzending start om 14:30 uur zie ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
Zijn er meer mensen waarbij België 1 en 2 er nu uitliggen?
Het zal pas ontploffen op de Duran denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:51 schreef Ambrosius het volgende:
Nog een kleine 80 km.
Joachim nog steeds voorop. Scarselli op 2.40. Peloton op 4.40.
Man of 40/50 denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef BillyBeflap het volgende:
Hoe groot is het peloton nog? Veel gelosten al?
Geen grote namen die er niet bij zitten?quote:
Het feest kan beginnenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef Bonobo11 het volgende:
Op de forcella aurine
1 Halgand
2 Rugano
3 peloton
Vanaf nu alleen nog afdalen en klimmen, geen vlakke stukken meer!
Ze zitten er volgens mij allemaal bij. Alleen Koldo Gil zat er net niet bij op de top.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geen grote namen die er niet bij zitten?
nee op de volgende bergen van 1e en buitencategorie gaat het berggeweld echt beginnenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geen grote namen die er niet bij zitten?
Cioni.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:57 schreef PyTh het volgende:
Ik verwacht een spannende strijd tussen, Cunego, Basso en Simoni (en misschien Scarponi)
Baal er wel van dat ik het live kan zien.quote:
Basso volgt altijd alleen maar Cunego valt aan, let maar op strax op de laatste klimquote:
Wie denk je dat er winnen gaat als je de beelden zo ziet Bonobo?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef Bonobo11 het volgende:
Kopgroep 10 man
Geen idee, er komt nog een afdaling en een beklimming, maar Basso is erg sterkquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wie denk je dat er winnen gaat als je de beelden zo ziet Bonobo?
Basso lijkt Simoni ook te gaan lossen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wie denk je dat er winnen gaat als je de beelden zo ziet Bonobo?
Hij komt nu zelfs wat terugquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:35 schreef Againzender het volgende:
Di Luca heeft het toch nog vrij lang volgehouden vind ik.
Parra en Baldato. Niet zo boeiend dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:38 schreef Suijk het volgende:
Wie rijdt er vandaag met de harstlagmetertjes die zichtbaar op tv zijn?
Die zal het ook al neemt ie wat voorsprong in de afdaling niet redden in de slotklim tegen Basso en consorten denk en hoop ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:40 schreef Bonobo11 het volgende:
Komop Savoldelli
in de afdaling
ja hoor while i'm typing vliegt tie er vandoor
Waar wacht je op???????? Geven nu!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:38 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
![]()
![]()
![]()
Online beelden gevonden
![]()
![]()
![]()
![]()
sssst, niet tegen m'n baas zeggen![]()
Jammer, ze zouden nou zo'n Cunego in beeld moeten brengen!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Parra en Baldato. Niet zo boeiend dus.
http://www.gazzetta.it/Sp(...)/diretta/wmDSL.shtmlquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:47 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Waar wacht je op???????? Geven nu!!
Mn baas kan de pot op, ik moet het zien haha.
ja en begonnen,quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:47 schreef PyTh het volgende:
De slotklim is 8,5 kilometer toch?
Das niet genoeg denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:48 schreef Ambrosius het volgende:
20" voor Il Falco.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:47 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Hierboven ook al een keer genoemd dacht ik....
quote:
Cunegoquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:52 schreef rubbereend het volgende:
maarja wat moet er nuv an basso goedkomen in de Tour, de combinatie Giro/Tour is de laatste jaren nooit goed geweest
Klopt tis dezelfde link, maar nu werkt ie wel i.t.t. de vorige keer dat ik 'm probeerde!!!!! Dank U!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:47 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Hierboven ook al een keer genoemd dacht ik....
Ik verwacht veel van Menchov deze tourquote:
hij is er al een tijd af, Eltink zit er nog wel bij (bij de groep Cunego dan)quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:58 schreef BillyBeflap het volgende:
Hoever achter de leiders zit dekker eigenlijk? Las hier nog niet zo lang geleden dat hij er nog bijzat.
Maar hij doet 't nog altijd een stuk beter dan z'n kopmanquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:59 schreef Bonobo11 het volgende:
Di Luca kreeg een wolk stof in z'n ogen
Uiteraard ik bedoelde het letterlijk, een motor reed door een zandhoop en di Luca kreeg het in z'n bakkesquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Maar hij doet 't nog altijd een stuk beter dan z'n kopman
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:00 schreef Bonobo11 het volgende:
Ben wel benieuwd naar Savoldelli. Met zijn dalerskwaliteiten zou hij wat moeten doen op de Duran en dan als een steen de gevaarlijke afdaling in, ons engeltje
Niks te dankenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:13 schreef Suijk het volgende:
Mooi hoor.
Nogmaals dank voor degene die de link hier had neergezet!!!
Heb hetzelfde ja tot nu toe veel mooiere ritten dan in de tour. Het het hiervoor eigenlijk nooit zo intensief gevolgd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:16 schreef Frenkie het volgende:
Mooie etappe zeg. Ik vind ergens de Giro veel atractiever dan de tour. Meer aanvallers, niet wachten op de laatste beklimming. Mooiere rondemissenmaar vooral geen armstrong
Is tactiek van hem. Kan ie proberen om lange vlucht te maken in mooie etappe. Althans ik hoop hetquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:30 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Is tactiek van hem. Kan ie proberen om lange vlucht te maken in mooie etappe. Althans ik hoop het
Hij staat al bijna op 1 uur, verdomd goede tactiek van hem danquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:30 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Is tactiek van hem. Kan ie proberen om lange vlucht te maken in mooie etappe. Althans ik hoop het
Wie niet waagd wie niet wint. Misschien gaat ie wel voor de poedelprijs. Altijd leuk zo'n rode lantaarn in je tuinquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij staat al bijna op 1 uur, verdomd goede tactiek van hem dan
Daar is toch ook een geldprijs voor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:42 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Wie niet waagd wie niet wint. Misschien gaat ie wel voor de poedelprijs. Altijd leuk zo'n rode lantaarn in je tuin
hahah serieus?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Daar is toch ook een geldprijs voor.
kan me een renner in de tour herrinneren die alle moeite deed om laatste in het algemeen klassement te blijven, maar wel op tijd binnen te komen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, ik merk net dat men in de voorlaatste etappe nog iets héél speciaals voor ons heeft in de Giro. De voorlaatste zit erin als een "ode" aan Coppi en Bartali , het betreft hier de enige col van "Speciale categorie" in de Giro. Namelijk de "colle de finestra" een 19 kilometer lange col met een minimum stijgingsgraad van 9 % , maar vooral de laatste 8 kilometers zijn niet geasfalteerd !
wordt nog een laag overheen gegooid zodat het enigszins berijdbaar gaat worden. Maar het blijft toch min of meer een niet echt geasfalteerd pad ja.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:01 schreef Basje_B het volgende:
Is dat serieus een bospad? Word de anti-plofband uit WOII weer tevoorschijn halen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, ik merk net dat men in de voorlaatste etappe nog iets héél speciaals voor ons heeft in de Giro. De voorlaatste zit erin als een "ode" aan Coppi en Bartali , het betreft hier de enige col van "Speciale categorie" in de Giro. Namelijk de "colle de finestra" een 19 kilometer lange col met een minimum stijgingsgraad van 9 % , maar vooral de laatste 8 kilometers zijn niet geasfalteerd !
Minimaal 9%?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zal wel wat Italiaanse overdrijving zijn hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Minimaal 9%?19 km?
Dat kan nooit!Dat moet ik zien!
![]()
Zo op papier ziet 'ie er indrukwekkend uit:quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zal wel wat Italiaanse overdrijving zijn hoorMaar hij moet toch erg zwaar zijn ...
Meneer Brentjes kan echt geen klim van 19 km winnen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:13 schreef Basje_B het volgende:
Zie de koppen al voor me in de krant.
Bart Brentjes wint etappe in de Giro.
sowquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:08 schreef Zwansen het volgende:
Eltink in een groep met Cunego, Garzelli, Celestino
Je zal geen vrije dag moeten regelen, het is de etappe op de voorlaatste Giro dag ( volgende week zaterdag dus)quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:17 schreef Basje_B het volgende:
Welek datum is die etappe?
ff vrije dag regelen
Ik zou zeggen: sprintje ...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:28 schreef Zwansen het volgende:
[afbeelding]
1 leuk bergje maar daarna genoeg tijd voor een hoop om terug te komen...
http://www.cyclingnews.com/photos/2005/giro05/?id=giro057/FS061quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:27 schreef Zwansen het volgende:
Is dit serieus?
Heb van het weekend geen Giro gevolgd maar wist Cunego echt niet dat er nog iemand voor hem reed?
http://www.gazzetta.it/Sp(...)05/eng/uk140502.html
Van Huffelen op plaats 6. Doet ie leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:40 schreef Suijk het volgende:
Wie is de beste Belg?
moet dat nou..quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:40 schreef Suijk het volgende:
Wie is de beste Belg?
Wim Van Huffel werd vandaag 6e in het algemene klassement staat hij 24e op 9.32.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:40 schreef Suijk het volgende:
Wie is de beste Belg?
Respect voor meneer van Huffel!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:44 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Wim Van Huffel werd vandaag 6e in het algemene klassement staat hij 24e op 9.32.![]()
Ik verwacht hem wel op de Colle delle Finestre, dat is een bospad daar zou de mountainbiker toch wel wat moeten laten zien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou Rasmussen zelf ook nog denken dat ie een plan heeft?
je zou zeggen van wel..quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou Rasmussen zelf ook nog denken dat ie een plan heeft?
Zubeldia rijdt beter dan ik gedacht had. Samuel Sanchez ook.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Spanjaarden rijden ook briljant trouwens. Beloki, Aitor, Zubeldia..... best wel schitterend.
Tja. Wachten, wachten, wachten, twee en een halve week niets laten zien en dan hopen op de kleine kans dat ze je in de laatste week eens laten rijden. Het is een taktiek als een andere, maar ik vraag me af of je als ploeg veel hebt aan zo'n renner. Commercieel gezien ook niet echt interessant als één van je kopmannen steeds achteraan ligt aan te modderen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:52 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zou Rasmussen hier zijn krachten gaan verspelen? In de 1e bergetappe willen alle klassementrijders zichzelf laten zien... Viel geen eer te behalen voor hem, hij wacht nog ff een paar etappes af tot het klassement is opgemaakt en probeert dan in een leuke bergetappe voorop te komen.
Hoop ik dan.
Goede knecht.. tis dat Rabo niet echt een kopman heeft voor de giro.. anders zou hij wel in dienst kunnen rijden... hoop ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tja. Wachten, wachten, wachten, twee en een halve week niets laten zien en dan hopen op de kleine kans dat ze je in de laatste week eens laten rijden. Het is een taktiek als een andere, maar ik vraag me af of je als ploeg veel hebt aan zo'n renner.
Leuke etappe voor een grote ontsnapping.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:28 schreef Zwansen het volgende:
[afbeelding]
1 leuk bergje maar daarna genoeg tijd voor een hoop om terug te komen...
In theorie wel ,maar de sprinters hebben nog maar weinig kansen , zullen ze deze willen laten liggen ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:46 schreef placebeau het volgende:
[..]
Leuke etappe voor een grote ontsnapping.
In de Vuelta van 2003 kon-ie ook met de besten mee in elke etappe en won-ie ook z'n leuke bergetappe, dus ik zie 't somber in voor 'm.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:52 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zou Rasmussen hier zijn krachten gaan verspelen? In de 1e bergetappe willen alle klassementrijders zichzelf laten zien... Viel geen eer te behalen voor hem, hij wacht nog ff een paar etappes af tot het klassement is opgemaakt en probeert dan in een leuke bergetappe voorop te komen.
Hoop ik dan.
En misschien ook wel de Tour.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:26 schreef Bartoli het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet wint Basso de Giro.
Dat zal niet gaan gebeuren denk ik, Basso heeft al gezegd zolang Lance de Tour rijdt zal hij de Tour waarschijnlijk niet winnen. Vandaar dat ie dit jaar alles op de Giro zet.quote:
Idd. Tenzij Lance niet goed is natuurlijk. Maar anders lijkt het me erg onwaarschijnlijk. Armstrong schat ik op alle vlakken (tijdrit, klimmen en ploeg) hoger in dan Basso.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat zal niet gaan gebeuren denk ik, Basso heeft al gezegd zolang Lance de Tour rijdt zal hij de Tour waarschijnlijk niet winnen. Vandaar dat ie dit jaar alles op de Giro zet.
niks gebeurd dus. Enkel het NAS die wil tonen aan de wereld dat ze bestaan.quote:De Internationale Wielerunie UCI heeft zijn solidariteit uitgesproken met de wielerploegen Davitamon-Lotto en Saunier Duval na de inval van de Italiaanse antidopingbrigade (NAS) in hun hotel.
Bovendien benadrukt de UCI dat ze geen herhaling wil van de nefaste gevolgen van de razzia van de Italiaanse politie in de Giro van 2001.
Woensdag nam de NAS bij Davitamon-Lotto een 'Altitrainer' in beslag, een toestel waarmee de zuurstoftoestand op grote hoogte kan worden gesimuleerd. Het toestel is niet verboden door de UCI en het Wereld-Antidopingagentschap WADA, maar is wel in strijd met de Italiaanse wetgeving. Bij het Spaanse Saunier Duval werden enkele producten in beslag genomen.
Naar aanleiding van de zaak heeft de UCI ook nog twee bedenkingen. Eerst en vooral benadrukt de Internationale Wielerunie de dringendheid van een echte normharmonisering in de dopingstrijd.
Ten tweede stelt de UCI vast dat de NAS geen eventuele ontdekking van verboden producten heeft bekendgemaakt. Dit is voor het wielrennen een echte reden voor gegronde tevredenheid, ondanks alle pogingen om indruk te maken op het publiek via de verspreiding van op zijn minst twijfelachtige cijfers en interpretaties.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:25 schreef gimme.shelter het volgende:
Alleen vallen de Rabo's me echt zwaar tegen. Waarom doe je dan mee...
Ik dacht dat het een geintje was, maar op het profiel is te zien dat de weg na tien kilometer overgaat van asfalt in 'sterrato'. Dat zal dan wel een schelpenpad zijn. Bizar!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:49 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik verwacht hem wel op de Colle delle Finestre, dat is een bospad daar zou de mountainbiker toch wel wat moeten laten zien.
Die Dekker is niet mee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:08 schreef Damzzz het volgende:
Vandaag wel een mooie etappe voor Dekker misschien? Lange ontsnapping vanaf de start?
EDIT:
vr 20/05 15.00: Sporza
Live verslag van de twaalfde rit in de Ronde van Italië.
Commentaar Renaat Schotte
Misschien dat deze Dekker nog wat heeft opgestoken van die Dekker en dat deze Dekker vandaag in een vroege en lange ontsnapping zitquote:
Ik denk toch dat de ene Dekker de andere niet is, en dat deze Dekker beter een zwaardere rit uitkiest om uin een grupetto mee te gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:44 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Misschien dat deze Dekker nog wat heeft opgestoken van die Dekker en dat deze Dekker vandaag in een vroege en lange ontsnapping zit![]()
Deze Dekker zal een pasagier zijn in de grupetto, terwijl de ander altijd tot de chauffeurs behoort...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik denk toch dat de ene Dekker de andere niet is, en dat deze Dekker beter een zwaardere rit uitkiest om uin een grupetto mee te gaan.
Dat maakt die andere dekker dan ook zo'n geweldige rennerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:00 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Deze Dekker zal een pasagier zijn in de grupetto, terwijl de ander altijd tot de chauffeurs behoort...
Deze zaken worden niet door iedereen gewaardeerd op waarde, voornamelijk volgers die alleen naar de resultaten kijken. In het peloton is Dekker volgens mij echt een vooraanstaande renner...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:04 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dat maakt die andere dekker dan ook zo'n geweldige renner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |