Alles liep perfect, als hij langer had gewacht om aan te gaan, dan waren McEwen of Zabel wel zelf de spurt begonnen en was hij waarschijnlijk ook geklopt, want Petacchi zelf heeft niet meteen die jump om er dan nog over te raken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:01 schreef Zwansen het volgende:
Petacchi kwam te vroeg op kop...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:37 schreef placebeau het volgende:
.....................(en net morgen is het de enige middag dat ik niet vrij ben)
De Francesco Planckaert-techniek.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:40 schreef Zwansen het volgende:
Rasmussen?
Nee bij nader inzien toch niet, denk dat hij eerst wat meer tijdsverlies op moet lopen om te mogen aanvallen van de "grote" mannen.
Beetje een storm in een glas water, niets om ons erg druk om te maken. Morgen gaat iedereen weer van start en moet de politie verder zoeken naar echte 'foute' zaken.quote:Hij zegt dat de ploeg goed ervoor gezorgt heeft dat Robbie voorin zat
volgens mij was hij daar alleen verantwoordelijk voor.![]()
Zuurstoftent is idd met veel bombarie in beslag genomen, Hein Verbrugge meld morgen in een persconferentie dat er H E L E M A A L niets aan de hand is. Schijnt vaker te gebeuren in Italië, dat er iets in beslag genomen wordt wat achteraf niets blijkt te zijn.
Aart zegt dat 18 van de 20 ploegen zo'n tent gebruiken, meerdere doctoren zijn naar het bureau gegaan om de politie eindelijk eens duidelijkheid hierover te geven.
Naast Petacchi was McEwen de enige die een knecht had die hem de laatste twee kilometer nog op een mooi plaatsje af kon leveren. McEwen had zondag niemand en zat dus te ver van achteren om nog te kunnen winnen, nu zit ie wel van voren en is in staat om op bijna dezelfde afstand als Alejet te beginnen aan de sprint en juist nu kan hij hem dus kloppen.....ik geloof dat McEwen niet zonder Vierhouten kan, en juist daarom moest Vierhouten met gebroken ribben aantreden in Italië.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef 9christensen het volgende:
Vierhouten bracht McEwen wel even naar voren ja. Voor de rest deed ie het zelf.
Dit lijkt tenminste ergens opquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:37 schreef placebeau het volgende:
Okee, de sprint was leuk vandaag, maar morgen beginnen we aan de eerste echte bergrit
(en net morgen is het de enige middag dat ik niet vrij ben)
[afbeelding]
Volgens mij om 12.50.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:39 schreef Basje_B het volgende:
en hoelaat begint de rit zelf?
of je bent eens "ziek"quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:03 schreef Againzender het volgende:
Zo'n thuiswerkdag heeft zo z'n voordelen
Hier heb ik gisteren zitten kijken op me werk. Live from Rai Uno ofzo http://www.gazzetta.it/Sp(...)/diretta/wmDSL.shtmlquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:48 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat ik er niks van kan zien, maar ik neem aan, dat als ik hier af en toe eens kom lezen, de heldendaden mooi beschreven zie staan.
Hier doen ze het wel. Uitzending start om 14:30 uur zie ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
Zijn er meer mensen waarbij België 1 en 2 er nu uitliggen?
Het zal pas ontploffen op de Duran denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:51 schreef Ambrosius het volgende:
Nog een kleine 80 km.
Joachim nog steeds voorop. Scarselli op 2.40. Peloton op 4.40.
Man of 40/50 denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef BillyBeflap het volgende:
Hoe groot is het peloton nog? Veel gelosten al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |