Hij staat al bijna op 1 uur, verdomd goede tactiek van hem danquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:30 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Is tactiek van hem. Kan ie proberen om lange vlucht te maken in mooie etappe. Althans ik hoop het
Wie niet waagd wie niet wint. Misschien gaat ie wel voor de poedelprijs. Altijd leuk zo'n rode lantaarn in je tuinquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij staat al bijna op 1 uur, verdomd goede tactiek van hem dan
Daar is toch ook een geldprijs voor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:42 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Wie niet waagd wie niet wint. Misschien gaat ie wel voor de poedelprijs. Altijd leuk zo'n rode lantaarn in je tuin
hahah serieus?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Daar is toch ook een geldprijs voor.
kan me een renner in de tour herrinneren die alle moeite deed om laatste in het algemeen klassement te blijven, maar wel op tijd binnen te komen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, ik merk net dat men in de voorlaatste etappe nog iets héél speciaals voor ons heeft in de Giro. De voorlaatste zit erin als een "ode" aan Coppi en Bartali , het betreft hier de enige col van "Speciale categorie" in de Giro. Namelijk de "colle de finestra" een 19 kilometer lange col met een minimum stijgingsgraad van 9 % , maar vooral de laatste 8 kilometers zijn niet geasfalteerd !
wordt nog een laag overheen gegooid zodat het enigszins berijdbaar gaat worden. Maar het blijft toch min of meer een niet echt geasfalteerd pad ja.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:01 schreef Basje_B het volgende:
Is dat serieus een bospad? Word de anti-plofband uit WOII weer tevoorschijn halen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, ik merk net dat men in de voorlaatste etappe nog iets héél speciaals voor ons heeft in de Giro. De voorlaatste zit erin als een "ode" aan Coppi en Bartali , het betreft hier de enige col van "Speciale categorie" in de Giro. Namelijk de "colle de finestra" een 19 kilometer lange col met een minimum stijgingsgraad van 9 % , maar vooral de laatste 8 kilometers zijn niet geasfalteerd !
Minimaal 9%?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zal wel wat Italiaanse overdrijving zijn hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Minimaal 9%?19 km?
Dat kan nooit!Dat moet ik zien!
![]()
Zo op papier ziet 'ie er indrukwekkend uit:quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zal wel wat Italiaanse overdrijving zijn hoorMaar hij moet toch erg zwaar zijn ...
Meneer Brentjes kan echt geen klim van 19 km winnen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:13 schreef Basje_B het volgende:
Zie de koppen al voor me in de krant.
Bart Brentjes wint etappe in de Giro.
sowquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:08 schreef Zwansen het volgende:
Eltink in een groep met Cunego, Garzelli, Celestino
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |