heb gewoon even zin om te huilen. moet ook gebeuren op zijn tijd. maar nu vooral omdat de wereld zo krom isquote:
aaaaaaahhhhhhhhquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb gewoon even zin om te huilen. moet ook gebeuren op zijn tijd. maar nu vooral omdat de wereld zo krom is
Ben blij dat je er ook zo om kan lachenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ohhh nou heb je al 3 grapjes om mijn naam gemaakt... wat een humor![]()
![]()
![]()
![]()
oke, moet kunnenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb gewoon even zin om te huilen. moet ook gebeuren op zijn tijd. maar nu vooral omdat de wereld zo krom is
Je moet het niet uit z'n verband trekken he, die banaan is krom, de wereld niet, die is vrijwel rondquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
de tanker lijkt me wel geschikt voor 't momentquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil jij de vuilinswagen, of ga je voor de super-oceaan-tanker?
OOK? dus je geeft toe dat je nog om je eigen grappen zit te lachen ook..quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Ben blij dat je er ook zo om kan lachen
Mij ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
de tanker lijkt me wel geschikt voor 't moment
En?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:21 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
OOK? dus je geeft toe dat je nog om je eigen grappen zit te lachen ook..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil jij de vuilinswagen, of ga je voor de super-oceaan-tanker?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
de tanker lijkt me wel geschikt voor 't moment
was ook de bedoelingquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dank je voel me gelijk al een stuk beter![]()
Oh sorry, missed thatquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb er al wat van gezegd, maar misschien is zijn hoofd niet zo snel.
nou moet jij ook weer met een lullige opmerking terug komen of iets grappigs zeggen om mij de grond in te boren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |