oh ja.. maar ik bedoelde eigenlijk voor het momentquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
jawel hoor, zon, zee, strand, bier, vriendin aan zijde... bon![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ballonnen en slingers. En natuurlijk bier
Je opblaaspop telt niet, hé?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oh ja.. maar ik bedoelde eigenlijk voor het momentik zit inderdaad ook liever thuis met een mooie dame aan mijn zijde
![]()
naja, dan maar wachten tot vanavond alleen is dan de zon pleitequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oh ja.. maar ik bedoelde eigenlijk voor het momentik zit inderdaad ook liever thuis met een mooie dame aan mijn zijde
![]()
maar de meid nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
naja, dan maar wachten tot vanavond alleen is dan de zon pleite
goh, is je hol nu al minder schraal van dat scheiten?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef Ballicious het volgende:
Eigenlijk zou t er niet bij moeten komen
nee daar komen weer kindjes vanquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef Ballicious het volgende:
Eigenlijk zou t er niet bij moeten komen
jo jellequote:
Ik ook! Ik heb net een interviewtje gehouden met de communicatieadviseur, was erg leuk ben weer enthousiast over mn werkveldquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaa, ik ben weer echt aan het werk vandaag
Waar heb jij t nou weer over?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
goh, is je hol nu al minder schraal van dat scheiten?
Ja? Ging het interview goed?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb net een interviewtje gehouden met de communicatieadviseur, was erg leuk ben weer enthousiast over mn werkveld![]()
En dalijk foto's maken bij het crickettoernooi hier! Dat is toch een soort slagbal?
Lekker dagje vandaag
Heb ook nog de opdracht gekregen een persbericht te schrijven![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
En dalijk foto's maken bij het crickettoernooi hier! Dat is toch een soort slagbal?
Ja in het kader van de sportstimulering op basisscholen ook wel genoemd Breedtesportquote:
cricket is een soort slagbalquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja? Ging het interview goed?
Cricket is inderdaat een soort slagbal. Moet je daar vanuit je stage foto's gaan maken?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Cricket is inderdaat een soort slagbal. Moet je daar vanuit je stage foto's gaan maken?
Nou, dan lijkt het er toch op?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
cricket is slagbal![]()
welnee, de enige overeenkoms is dat je de bal slaat verder niets.....
dat wil ik niet wetenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja in het kader van de sportstimulering op basisscholen ook wel genoemd Breedtesport
Men hoe vaak ik dat woord wel niet geschreven heb de laatste 5 maanden!
volleybal op zijn kopquote:
Ja het ging echt goed, t was gezellig en ze gaf heel relaxt antwoord op m'n vragen en ik kon lekker alles vragen wat ik wilde.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |