Jah neem jij ff zo een debiel ding mee als je een terrasje gaat pakken ofzoquote:
haha zijn die niet voor muggen? of kan je daar ook wespen mee neerhalen? want dan haal ik ook zo'n ding en neem hem dan altijd meequote:
je ziet genoeg mensen die dat bij zich hebben jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jah neem jij ff zo een debiel ding mee als je een terrasje gaat pakken ofzo
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je ziet genoeg mensen die dat bij zich hebben ja
Jah maar daar zijn dr hiero niet zoveel vanquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wespen zijn nog vrij vreedzaam. Hoornaars daarentegen zijn beduidend onvriendelijker (en in grotere aantallen dodelijker).
ja, ik ben dus allergisch voor die kutbeesten. De stroomstoot verdooft ze, en daarna moet je er nog wel even op stampen, want er is een kans dat ze weer bjikomen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dit wordt dus een nieuwe reeks in KLBquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, ik ben dus allergisch voor die kutbeesten.
Onzin:quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wespen zijn nog vrij vreedzaam. Hoornaars daarentegen zijn beduidend onvriendelijker (en in grotere aantallen dodelijker).
Je doet je naam eer aanquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, ik ben dus allergisch voor die kutbeesten. De stroomstoot verdooft ze, en daarna moet je er nog wel even op stampen, want er is een kans dat ze weer bjikomen.
ik hou het wel bij stampen. knippen zie ik niet zo zittenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan.
Maar bij mij werkt dat ongeveer niet, heb een keer een wesp er een minuut op laten knetteren en in de vensterbank gegooit, die stond idd na een minuutje ook weer op.
Heb toen z'n kop er maar af geknipt.
je moet dat ding ook opvoeren, dan krijg je ze wel dood...quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
haha zijn die niet voor muggen? of kan je daar ook wespen mee neerhalen? want dan haal ik ook zo'n ding en neem hem dan altijd mee
wel eerst ff zacht stampen heh en dan een half uurtje later de definitieve tik uitdelen!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik hou het wel bij stampen. knippen zie ik niet zo zitten
Stampen gaat niet op de vensterbank, en met m'n handen zie ik ook niet zitten, vandaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik hou het wel bij stampen. knippen zie ik niet zo zitten
Dan heb je verkeerde dingen gehoord. Nog wat meer info:quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hmmm, ik heb heel andere dingen gehoord over die beesten. Om te beginnen over hun agressie en steekgedrag, dat veel erger zou zijn dan bij normale wespen (de agressieve soorten uitgezonderd). Daarnaast hebben hoornaars ook veel meer gif om te injecteren dan een wesp (ze zijn immers drie tot vier keer zo groot) waardoor het risico voor de gezondheid groter is en zijn hun steken vaak ook veel pijnlijker.
Tuurlijk kan je met een hoornaar samenleven, ik zou hem alleen niet in de buurt (3000 km) willen hebben. Met wilde katachtigen kan je ook samenleven. Tot op een bepaald niveau.
Idd ja, het is de schrik bij een wesp dat het zo vervelend maakt, maar bij een mug blijf je de hele dag (of langer) met zo'n jeukende bult rond lopenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:42 schreef ToYDoLL het volgende:
Ik heb geen last van die beesten, ben nu 3 keer gestoken en het doet ff pijn, maja, bij hun doet het ook pijn als je er op gaat stampenIk vind muggen veel irritanter, als je weer eens wakker wordt en je er achter komt dat je 4 muggebulten op een verrotte plek (lees: je voet) hebt.
Ik ga mijn beklag doen bij National Geographic.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:25 schreef Vhiper het volgende:
Dan heb je verkeerde dingen gehoord.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga mijn beklag doen bij National Geographic.
Ik ben dus zo vaak gestoken dat ik deze fobie heb ontwikkeld.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:59 schreef ToYDoLL het volgende:
Daar hebben wel meer mensen last van. Laat je gewoon een keer steken, dan weet je of je fobie terecht is![]()
die 2e is ook geschikt voor andere doeleindenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:29 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
![]()
Moet je eens zeggen tegen iemand die er daadwerkelijk een allergische reactie op heeft............quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Idd ja, het is de schrik bij een wesp dat het zo vervelend maakt, maar bij een mug blijf je de hele dag (of langer) met zo'n jeukende bult rond lopen.
Alleen jammer dat je dan een foto van een mot neerzet, die de afschrikwekkende kleuren van een wesp heeft, maar zeker niet zal steken. Wel eerst kijken of het een wesp is, voordat je hem vermorzelt he?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Jah hoor die kutinsecten waar ik me het meest aan irriteer zijn alweer in het land
Het is pas net mei en ik hoor dat gezoem nu alweer, kan niet eens rustig ff wat eten of de wespen zitten je alweer op te geilen
Allemaal dood moeten ze![]()
![]()
![]()
Hier nog zo een foto van zulks enge rakkers![]()
[afbeelding]![]()
horzelvlinder toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je dan een foto van een mot neerzet, die de afschrikwekkende kleuren van een wesp heeft, maar zeker niet zal steken. Wel eerst kijken of het een wesp is, voordat je hem vermorzelt he?
ja want je kan er niet alleen maar wespen mee pesten. Maar ook nog andere mensen als ze even niet opletten effe aantikken op hun hand of het puntje van hun oorquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan snel gedaan is met je vliegenmepperquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja want je kan er niet alleen maar wespen mee pesten. Maar ook nog andere mensen als ze even niet opletten effe aantikken op hun hand of het puntje van hun oor![]()
's Nachts. Gezoem. Irritant.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Nature het volgende:
Verhoerde kutbeesten zijn het, ik snap niet dat mensen muggen vervelender kunnen vinden![]()
Zo'n ding hebben wij ook gehad, maar die batterijen gaan akelig snel op en die dingen zijn gewoon erg onhandig! Heb zelf ook een schok van dat ding gehad. Nou doe mij dan maar gewoon een vliegenmepper.quote:
Ik heb nog steeds een litteken op me arm van (in mijn slaap) opengekrabde muggenbeten van 10 jaar terug, die bulten kriebelen vreselijk ja, maar staan voor mij niet in verhouding tot de pijn van een wespensteek, het laatste vind ik vele malen erger.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:53 schreef PPWB84 het volgende:
Als je wakker wordt en dan merkt dat je 4 keer gestoken bent op je hand en dat die bulten dan nog helemaal 'vers' zijn en verrekte pijn doen. aaah als ik eraan terugdenk. Muggen zijn beslist kutter dan wespen.
Jahquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:17 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Dat een kut plaats! Voel je de hele tijd met lopen...
God straft meteenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
JahIk heb met dit weer slippers aan
Triangeljosti...quote:
Ik had de behoefte om even mijn aversie jegens wespen ten toon te stellen aldaar ik het niet noodzakelijk achtte een spiksplinternieuw topique inzake dit gespreksthema te institueren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:51 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Triangeljosti...
Ga ff reageren op een topic wat al een paar jaar oud is
FAIL
Ik had de behoefte om even mijn aversie jegens wespen ten toon te stellen aldaar ik het niet noodzakelijk achtte een spiksplinternieuw topique inzake dit gespreksthema te institueren.quote:
Beter een nieuw topic, dan een kansloze reactie op een 3 jaar oude topicquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik had de behoefte om even mijn aversie jegens wespen ten toon te stellen aldaar ik het niet noodzakelijk achtte een spiksplinternieuw topique inzake dit gespreksthema te institueren.
Dat is uw standpunt, een standpunt welk ik klaarblijkelijk respecteer, maar tot mijn grote spijt niet met u kan delen. Daarnevens blijken uw en mijn perceptie van het woord 'kansloos' terdege van elkander te verschillen, hetgeen deze vergeefse, doch interessante discussie er bepaald niet gemakkelijker op maakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:59 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Beter een nieuw topic, dan een kansloze reactie op een 3 jaar oude topic![]()
Mjah, hoe vaak ben jij gestoken door een mug, en hoe vaak door een wesp?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Nature het volgende:
Verhoerde kutbeesten zijn het, ik snap niet dat mensen muggen vervelender kunnen vinden![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:21 schreef Gallorini het volgende:
Anders quote ik even een bericht van 2 jaar 3 jaar terug![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |