Ik dacht ook zoiets bij de vorige verkiezingen, tot dat ik zelf een keer zo gigantisch lazerus achter de pc ging zitten en dus alles zag draaien waardoor er iets in de zin vanquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
No offence, maar we weten natuurlijk niet of iemand snachts een beetje op z'n toetsenbord zit te rammen om dronken te lijken om zo die award in de wacht te slepen. Of denk ik nu te ver door?Ikzelf weet in ieder geval dat wanneer ik zat ben en aan het typen ben wel wat meer typefoutjes maak, maar nooit een zin zal produceren als
qwoerfi q;werg eqwkrug.
ofzo
Partycrasher meldt zich
ouwe taartquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben jij geen oldbie?
Pff stom subforum dan...
ja, heel erg is dat! Heb het ook een keer gehadquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:40 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik dacht ook zoiets bij de vorige verkiezingen, tot dat ik zelf een keer zo gigantisch lazerus achter de pc ging zitten en dus alles zag draaien waardoor er iets in de zin van
fjewheor fkdje eoejk
opm'n scherm verscheen![]()
Waar zit die grens dan?quote:
bij zeeland afdalen naar het zuiden en als de koeien mooier worden dan de vrouwen zit je in Belgiëquote:
Jaquote:
Belgische vrouwen zijn vaak mooier dan Nederlandse...quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij zeeland afdalen naar het zuiden en als de koeien mooier worden dan de vrouwen zit je in België
Wiens kloon ben jij dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:46 schreef JaWi het volgende:
Dat oldbie forum is geen kont aan trouwens.
ik heb het altijd bij 2e hands boeken enzo...altijd boeken over voetbal (of sportevenementen) kijken en kopen en vervolgens nooit lezen !quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Javooral in een boeken winkel kan ik een tijd rondlopen..... en grote elektra zaken ook...
Niemandquote:
hahaha dat had ik ook een keer met een boek van Stephen King..quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb het altijd bij 2e hands boeken enzo...altijd boeken over voetbal (of sportevenementen) kijken en kopen en vervolgens nooit lezen !
Of thuis komen en dan erachter komen dat je van de 5 boeken die je koopt er 2 gewoon dubbel hebt !
Ja maar wat is je usernaam dan waarmee je een oldbie bent dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niemand. Al sta ik wel met een paar namen in de totaalstand
.
Maar goed, ben er gewoon ene paar keer geweest. Maar kon er niet wild van worden.
Was op iemand anders zijn username. Ik zou niet meer weten wie, is echt al een tijdje terugquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja maar wat is je usernaam dan waarmee je een oldbie bent dan?
Lekker....quote:
gezellig cluppie hoor dat VIOD...niks schoppers, dik verloren (9-3), lekker blijven hangen in de "kantine", aardige gasten wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |