ik normaal ook, maar hij stond nog aanquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef Dos37 het volgende:
ik ben gelukkig altijd dronken genoeg om nooit achter mijn pc te gaan zitten
Ik heb dan ook altijd de onweerstaanbare behoefte om mijn ervaringen met de wereld te delenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd de onweerstaanbare behoefte om mijn ervaringen met de wereld te delen.
Ik ook, maar meestal duurt het te lang voordat er iemand reageert en dan ga ik proberen 4 op een rij te makenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd de onweerstaanbare behoefte om mijn ervaringen met de wereld te delen.
Ik heb genoten, alleen doe ik nooit meer zoveel achtermekaar....quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar VoreG, was het de moeite waard, die Absinth?
[HOOLS] Het VBL-Café # 691: ZA voor de AAquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:13 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik ook, maar meestal duurt het te lang voordat er iemand reageert en dan ga ik proberen 4 op een rij te maken
No offence, maar we weten natuurlijk niet of iemand snachts een beetje op z'n toetsenbord zit te rammen om dronken te lijken om zo die award in de wacht te slepen. Of denk ik nu te ver door?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ze gaan beide voor de george best award
jha dta si zoquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
No offence, maar we weten natuurlijk niet of iemand snachts een beetje op z'n toetsenbord zit te rammen om dronken te lijken om zo die award in de wacht te slepen. Of denk ik nu te ver door?Ikzelf weet in ieder geval dat wanneer ik zat ben en aan het typen ben wel wat meer typefoutjes maak, maar nooit een zin zal produceren als
qwoerfi q;werg eqwkrug.
ik was nog maar net begonnenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:30 schreef Bluezz het volgende:
Hooo es even !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |