abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27111444
Ik heb ook wel vrouwelijke vriendinnen, maar die zijn ontstaan na elkaar lang te kennen, nooit via een date. En wat jij nu niet meer daten noemt Joey, was wel de aanleiding van deze discussie.

En Metro...die geld vraag slaat nergens op in dit topic hup naar WGR jij.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:44:01 #102
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27111487
Ik heb ook een boel vrouwelijke vriendinnen, gewoon omdat ik me bij vrouwen vaak beter op mn gemak voel dan bij mannen. Ik hoef niet te bewijzen dat ik beter ben. Dat weten ze zelf wel. .
For great justice!
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:45:07 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27111517
Ik heb de laatste maanden nogal moeite de eindjes aan elkaar te knopen.
Haal steeds het einde van de maand net... of niet. Maar dat komt vooral door mijn slechte financiële organisatie. Ik hou niets bij en afgelopen maand kwam het zelfs zover dat ik niet meer kon pinnen bij de AH.

Met z'n tweetjes kun je nog op elkaar terugvallen als de een eventjes krap zit. Zo deed ik het tenminste in mijn vorige relaties. Had hij even niets, dan betaalde ik en vice versa.

Vorige maand moest ik zelfs even geld van mijn zus lenen en stopte mijn moeder (die slechts een bijstanduitkering heeft) me nog wat geld toe. Dan voel je je best lullig, op je 36ste .
Maar heb deze week een afspraak met de accountant van mijn werk om mijn financiën goed in kaart te brengen. Voorbij met die struisvogelpolitiek. En gelukkig krijg ik eind juni én vakantiegeld en een factuur uitbetaald en zijn er weer wat andere opdrachten lopende.
Heb maar besloten dit jaar de vakantie even over te slaan, anders blijf ik achter de feiten aanhobbelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27111642
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:45 schreef Copycat het volgende:
Haal steeds het einde van de maand net... of niet. Maar dat komt vooral door mijn slechte financiële organisatie.
wow, dat had ik niet in je gezien, Cc, hoe komt het pas dat het de laatste maanden is ? grote uitgaven gedaan ?

ik zou met mijn loon alleen echt wel mijn boontjes kunnen doppen en dan nog een goede spaarpot aanleggen. Ik ben dan ook wel uitermate gierig van aard
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27111651
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:39 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat versta je onder daten dan??? Kijk onder echt daten versta ik dat je beide weet dat je mekaar wel ziet zitten... Wat drinken, hapje eten, bioscoopje pakken met een meisje noem ik niet meteen daten.
Die vrouwelijke vrienden heb je toch ook moeten leren kennen, of wilde je ze allemaal neuken en lukte t niet?
Maja misschien ben ik raar... Ik vind het gewoon leuk om vrouwelijke vrienden te hebben. En ookal zijn er een paar echt heel erg lekker hoef ik ze helemaal niet te neuken...
Die vrouwelijke vrienden ken ik van school of het zijn vriendinnen van exen van me. Zitten ook zeker een paar kunstwerken tussen.. En inderdaad ik hoef er ook niks mee te doen.

Ik versta het zelfde onder daten als jij. Dus begrijp je dat als ik een date heb gehad en een meid komt daarna aan met: Goh ik voel zoveel vriendschap voor je... Dat ik dan zoiets heb van: Vrienden heb ik zat, danku en tot ziens.
pi_27111698
Het is niet leuk dat jullie nauwelijks rondkomen...maar wat heeft dat met het single bestaan te maken? Elk onderwerp dat mij - als single - interesseert ga ik toch niet spuien hier?
pi_27111737
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is niet leuk dat jullie nauwelijks rondkomen...maar wat heeft dat met het single bestaan te maken? Elk onderwerp dat mij - als single - interesseert ga ik toch niet spuien hier?
ik vind het echt wel een single-onderwerp. alleen rondkomen is wel iets anders dan met twee. Je moet alleen een huis huren/kopen. Alleen een auto kopen ... enz
pi_27111761
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Het gaat erom dat je samen misschien makkelijker rond kan komen.. En prettiger kunt wonen omdat je het inkomen kunt samenvoegen.. Lijkt me wel passend hier.
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:53:22 #109
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27111765
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:52 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik vind het echt wel een single-onderwerp. alleen rondkomen is wel iets anders dan met twee. Je moet alleen een huis huren/kopen. Alleen een auto kopen ... enz
Het vinden van woonruimte is als single ook een heel stuk moeilijker dan als stel. De woningmarkt is er gewoon niet op ingericht.
For great justice!
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:54:13 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27111784
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
wow, dat had ik niet in je gezien, Cc, hoe komt het pas dat het de laatste maanden is ? grote uitgaven gedaan ?
Een auto die nogal wat dure kuren vertoonde... een reisje naar NY waar ik toch meer heb uitgegeven dan gedacht... een periode wat minder freelanceopdrachten gekregen (die normaliter een keer of zes per jaar toch een aardig maandsalaris extra opleverden), interen, geen zicht hebben.
Self inflicted dus vooral.
Komt allemaal wel weer goed, hoor. Ben het ook van mezelf gewend en ga er nu eindelijk eens wat constructiefs aan doen.
En sparen heb ik nooit gekund, als ik geld heb moet het rollen...
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:55:06 #111
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27111817
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Het vinden van woonruimte is als single ook een heel stuk moeilijker dan als stel. De woningmarkt is er gewoon niet op ingericht.
Daar loop ik dus ook tegenaan, en wat CC zegt kan ik me ook iets bij voorstellen als je alleen woont.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:58:57 #112
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27111945
Dat probleem is niet zoeer te wijten aan het single zijn, maar aan de huidige economie en idiote huizenprijzen. Tot zo'n 25 jaar geleden kocht een stel altijd op 1 salaris (dat van de man) een huis.
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:59:08 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27111952
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:55 schreef Metro2005 het volgende:

Daar loop ik dus ook tegenaan, en wat CC zegt kan ik me ook iets bij voorstellen als je alleen woont.
Het is gewoon wel een prettige gedachte te weten dat je een vangnet hebt. En in mijn vriendenkring ben ik ook niet de enige single die hier tegenaan loopt. Ik voel me altijd enorm bezwaard om bij familie aan te kloppen voor een leninkje, en meestal haal ik het ook net. Maar soms verlang ik wel terug naar de periodes dat ik samenwoonde en ook alle kosten samen kon delen.
Dus misschien toch maar voor die copywriter gaan .
pi_27111953
Ow, is het met zn 2-en makkelijker rondkomen dan in je eentje? Heb je dan gedeelde kosten?
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:59:49 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27111975
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:59 schreef WeirdMicky het volgende:
Ow, is het met zn 2-en makkelijker rondkomen dan in je eentje? Heb je dan gedeelde kosten?
Wat dacht je van de vaste lasten bijvoorbeeld...
pi_27112018
quote:
Boodschappen doe je makkelijker voor 2 personen dan voor 1... (klein voorbeeldje)
pi_27112058
quote:
wat is nu eigenlijk je probleem ? Interesseert het je nog niet ? ga je heel je leven bij mammie en pappie blijven wonen of zo ?
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:02:32 #118
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27112068
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:00 schreef TGT het volgende:

[..]

Boodschappen doe je makkelijker voor 2 personen dan voor 1... (klein voorbeeldje)
Dan ben ik blij dat ik nog een huisgenoot heb waarmee ik dat kan delen, alhoewel die samenlevingsvorm ook niet echt ideaal is.
For great justice!
pi_27112108
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:45 schreef Copycat het volgende:
Haal steeds het einde van de maand net... of niet. Maar dat komt vooral door mijn slechte financiële organisatie. Ik hou niets bij en afgelopen maand kwam het zelfs zover dat ik niet meer kon pinnen bij de AH.

Met z'n tweetjes kun je nog op elkaar terugvallen als de een eventjes krap zit. Zo deed ik het tenminste in mijn vorige relaties. Had hij even niets, dan betaalde ik en vice versa.

Vorige maand moest ik zelfs even geld van mijn zus lenen en stopte mijn moeder (die slechts een bijstanduitkering heeft) me nog wat geld toe. Dan voel je je best lullig, op je 36ste .
Maar heb deze week een afspraak met de accountant van mijn werk om mijn financiën goed in kaart te brengen. Voorbij met die struisvogelpolitiek. En gelukkig krijg ik eind juni én vakantiegeld en een factuur uitbetaald en zijn er weer wat andere opdrachten lopende.
Heb maar besloten dit jaar de vakantie even over te slaan, anders blijf ik achter de feiten aanhobbelen.
Ik heb al jaren een boekhouding

Dat m/v vriendschappen niet werken ligt aan de man.
pi_27112109
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:02 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Dan ben ik blij dat ik nog een huisgenoot heb waarmee ik dat kan delen, alhoewel die samenlevingsvorm ook niet echt ideaal is.
Pff je moest eens weten hoeveel bedorven voedsel ik wegpleur. En alles in kleine porties kopen is ook weer duur.
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:04:26 #121
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27112117
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:00 schreef TGT het volgende:

[..]

Niet mee eens, als ik een vriend heb geef ik veel en veel meer uit aan boodschappen.
En als je samenwoont krijg je een hogere gemeentebelastingaanslag, zijn je stroom-en gaskosten hoger, etc. Staat natuurlijk wel tegenover dat je de huur/hypotheeksom kan splitten, en dingen als internet en telefoon.
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:12:36 #122
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_27112370
Alleen rondkomen is lastig, heb hetzelfde ''krap einde van de maand'' probleem, met dank aan de euro (vooral!!) en de Gemeentebelastingen...

Trouwens, zijn alle singles in deze topic op zoek ?

Ik nml. niet, voor mijn part blijf ik de rest van mijn leven single, heerlijk die vrijheid !!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_27112413
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Niet mee eens, als ik een vriend heb geef ik veel en veel meer uit aan boodschappen.
En als je samenwoont krijg je een hogere gemeentebelastingaanslag, zijn je stroom-en gaskosten hoger, etc. Staat natuurlijk wel tegenover dat je de huur/hypotheeksom kan splitten, en dingen als internet en telefoon.
Ja en lees het nu nog maar ff terug.. Huur/hypotheek splits je. Stroom/gas gem. bel. gaat omhoog. Maar er is een dubbel inkomen. Dus je bent de helft van de woonlasten kwijt en nog steeds evenveel aan verbruik en belasting (je eigen deel).
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:15:55 #124
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27112483
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik wou al zeggen, je bent wel iets meer kwijt dan in je eentje maar daar staat wel weer een volledig salaris tegenover die dat ruimschoots compenseert
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:16:19 #125
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27112502
Wat ik trouwens wel heerlijk vind aan het single zijn is de vrijheid om te gaan en staan waar ik wil zonder verantwoording aan iemand af te hoeven leggen. Heerlijk! Ook nu met solliciteren, ik kan gaan wonen waar ik wil zonder er ruzie over te hoeven maken met iemand.
For great justice!
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:20:56 #126
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27112645
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef QyRoZ het volgende:
Wat ik trouwens wel heerlijk vind aan het single zijn is de vrijheid om te gaan en staan waar ik wil zonder verantwoording aan iemand af te hoeven leggen. Heerlijk! Ook nu met solliciteren, ik kan gaan wonen waar ik wil zonder er ruzie over te hoeven maken met iemand.
en je kan alles inrichten zoals jij dat wilt
Het heeft wel voordelen, ik ga denk ik toch ook alleen wonen. Ga voorlopig nog niet samenwonen en wil ook niet eeuwig thuiswonen.
pi_27112653
quote:
Ja dat is natuurlijk ook fijn. Ik vind het vooral prettig dat ik nu geen gezeik meer aan mn kop krijg als ik een keertje niet bel oid. Dat ik niet meer hoef te verantwoorden waarom ik geen zin heb om haar te zien. Dat soort dingen.
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:21:15 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27112655
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, zijn alle singles in deze topic op zoek ?
Nee, ik ben niet echt op zoek. Ik ben over het algemeen best tevreden met mijn single-schap, ook omdat ik wel weet dat het niet eeuwigdurend is en ik ook de andere kant van de medaille te uit en te na ken.
Als er weer iemand op mijn pad komt waar ik volledig voor val, dan is dat leuk en zal ik er ook op en top van genieten, maar ik maar er geen missie van die man te zoeken.
Dat werkt volgens mij ook enkel averechts, dat gefixeerd op zoek gaan.
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:23:30 #129
17979 MissMSX
Knightmare
pi_27112732
quote:
Ik heb sowieso wel een trauma aan relaties overgehouden uit de tijd dat ik samenwoonde.
Ik vind het nu ook heerlijk dat ik kan gaan en staan waar en wanneer ik dat wil.

Financien is hier een drama, maar dat heeft weinig met het single zijn te maken. Maar qua eten vind ik alleen zijn vaak wel duurder. Ik eet dus regelmatig twee dagen hetzelfde
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_27112951
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:23 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Financien is hier een drama, maar dat heeft weinig met het single zijn te maken. Maar qua eten vind ik alleen zijn vaak wel duurder. Ik eet dus regelmatig twee dagen hetzelfde
Me 2! Klieken die handel. Kliek vreten = Singles food.
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:32:18 #131
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_27113025
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:23 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik kook niet eens meer voor mezelf, haal gewoon standaard magnetron gerechten, of soep, of brood, of vette hap, en gelukkig kan ik ook 1 keer per week bij mijn oma eten, gewoon ouderwets aardappels, groente en vlees.

Soms wou ik dat er gewoon een ''eet-pil'' was ofzo....
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:35:33 #132
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27113134
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:30 schreef TGT het volgende:

[..]

Me 2! Klieken die handel. Kliek vreten = Singles food.
Hoezo vinden jullie het dan zo moeilijk om eten voor 1 pers te maken?

Aardappels, rijst, pasta kan je gewoon voor 1 pers maken.
2-4 ons groenten
en een stuk vlees...

Niet zo lastig toch
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27113147
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:02 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wat is nu eigenlijk je probleem ? Interesseert het je nog niet ? ga je heel je leven bij mammie en pappie blijven wonen of zo ?
Ik woon al op kamers en het interesseert me (in een singles topic) inderdaad niet.
pi_27113196
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

2-4 ons groenten
en een stuk vlees...

Niet zo lastig toch
Dat kost zo veel moeihoeihoeite!

Ik heb nu een vrouw gevonden die af en toe voor me kookt, erg handig.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:38:08 #135
88139 JoeyT
pi_27113220
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:36 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik woon al op kamers en het interesseert me (in een singles topic) inderdaad niet.
Is idd meer een topic voor singles die meteen zouden willen samenwonen

Krijg rillingen als ik aan samenwonen denk
pi_27113221
quote:

[..]

2-4 ons groenten
en een stuk vlees...

Niet zo lastig toch
als vriendlief in buitenland is, kook ik niet. Ik vind koken voor één persoon echt de moeite niet , maar that's me ...
pi_27113243
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja precies, we hebben hier nog geen eens relaties, maar dan ga je wel al over de voordelen van samenwonen praten?
pi_27113260
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

juist niet, het is een topic van singles die alleen wonen.
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:39:24 #139
88139 JoeyT
pi_27113261
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als vriendlief in buitenland is, kook ik niet. Ik vind koken voor één persoon echt de moeite niet , maar that's me ...
Ja dan ligt het toch niet eraan of je wel of niet single bent...

Maar meer of je wel of niet lui bent en voor je lichaam wilt zorgen...

My body is my temple
pi_27113385
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:39 schreef petitlapin het volgende:

[..]

juist niet, het is een topic van singles die alleen wonen.
Alleen wonen? Bijna alle jongeren wonen alleen (ondanks een relatie) en velen hier wonen nog thuis. Ik woon zelf dus op kamers, maar had daarvoor al een ander topic gevonden. Even opzoeken.
pi_27113444
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:43 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Alleen wonen? Bijna alle jongeren wonen alleen (ondanks een relatie) en velen hier wonen nog thuis. Ik woon zelf dus op kamers, maar had daarvoor al een ander topic gevonden. Even opzoeken.
ik blijf erbij, wat is jouw fucking probleem ?

ik vind alleen wonen en de kosten en de problemen die daar bij komen, echt een heel geschikt onderwerp voor een singles-topic.
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:45:43 #142
17979 MissMSX
Knightmare
pi_27113464
Ik vind het wel een goed onderwerp voor het topic. We zaten wel aardig vast in steeds dezelfde verhalen over single zijn. En CC gaf aan dat ze het erg vond dat ze d'r financien niet in de hand heeft dus is het sowieso een R&P onderwerp
50.000 O+
pi_27113477
quote:

[..]

2-4 ons groenten
en een stuk vlees...

Niet zo lastig toch
Vlees is meestal al dubbel verpakt

offtopic: damn vanavond maar weer taco's vreten, krijg honger van dit praatje
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:47:54 #144
88139 JoeyT
pi_27113537
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik vind alleen wonen en de kosten en de problemen die daar bij komen, echt een heel geschikt onderwerp voor een singles-topic.
Ja ik vind het dus ook niet echt een singles topic... Meer een vraagstuk van "kan ik wel of niet met geld omgaan"... Ik woon ook op mezelf en kom ook wel eens in de problemen maar dat komt gewoon omdat ik dan weer eens ben wezen shoppen in de stad... En ik ben niet eens single
pi_27113553
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Leuke studententips #2

Hier nog wat handige tips. Hoeven we niet alle aldi tips te herhalen
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:48:38 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27113557
Ik snap je probleem met dit onderwerp ook niet, hoor WM.
Hoe je als single omgaat met financiën lijkt mij uitermate geschikt voor deze reeks.
Dat jij daar geen affiniteit mee hebt, doet daar niets aan af.
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:49:31 #147
17979 MissMSX
Knightmare
pi_27113587
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef TGT het volgende:

[..]

Moet je naar de slager gaan ipv de supermarkt.
Nou heb ik makkelijk praten, want ik heb een erg goede slager hier om de hoek en die is misschien maar iets duurder dan de AH, maar de kwaliteit is wel vele malen beter.
50.000 O+
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:49:58 #148
88139 JoeyT
pi_27113602
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef TGT het volgende:

[..]

zegt tegen verpakt vlees...

JoeyT haalt zn vlees bij de slager

Verder bestaat er ook zoiets als een diepvries ... Daar kan je vlees heel lang in bewaren TGT...

Word altijd een beetje moe van mensen die niet logisch kunnen of willen nadenken
pi_27113627
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:47 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja ik vind het dus ook niet echt een singles topic... Meer een vraagstuk van "kan ik wel of niet met geld omgaan"... Ik woon ook op mezelf en kom ook wel eens in de problemen maar dat komt gewoon omdat ik dan weer eens ben wezen shoppen in de stad... En ik ben niet eens single
het gaat niet alleen over met geld omgaan

heb je als single al eens een appartement gezocht dat je met één loon kan betalen ? Heb je al eens al je autokosten/verzekeringen/ gewoon alle facturen bij elkaar gelegd en berekend of dat betaalbaar is met één loon ?

ik vraag me af welke single eigenlijk een huis kan kopen ...
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:51:02 #150
88139 JoeyT
pi_27113631
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:49 schreef MissMSX het volgende:

[..]

maar iets duurder dan de AH, maar de kwaliteit is wel vele malen beter.
AH vlees is zo ranzig... De tartaar zit vol met kraakbeen
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:52:57 #151
17979 MissMSX
Knightmare
pi_27113693
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

zegt tegen verpakt vlees...

JoeyT haalt zn vlees bij de slager

Verder bestaat er ook zoiets als een diepvries ... Daar kan je vlees heel lang in bewaren TGT...

Word altijd een beetje moe van mensen die niet logisch kunnen of willen nadenken
Ik heb ook altijd een berg kipfilet in de vriezer liggen. Dat eet ik het meeste.
En daarnaast maak ik vaak een grote pan macaronisaus en die vries ik dan ook in porties in. lekker makkelijk als ik een keer geen zin heb om te eten of als ik haast heb.
50.000 O+
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:53:13 #152
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_27113699
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:50 schreef petitlapin het volgende:

[..]

heb je als single al eens een appartement gezocht dat je met één loon kan betalen ? Heb je al eens al je autokosten/verzekeringen/ gewoon alle facturen bij elkaar gelegd en berekend of dat betaalbaar is met één loon ?

Hoi.

Eigen huis, en auto, en single.
pi_27113704
Mmmm, kraakbeen
pi_27113744
Eigen kamer, eigen auto én single. En nog niet afgestudeerd dus ik verdien nog geen hol.
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:55:59 #155
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_27113788
quote:

dat is niet echt een singles kwestie, ook mensen met een relatie die zelfstandig wonen hebben dat probleem. Ik kom overigens altijd prima uit met mijn loon, én ik heb een eigen huis + gat in mijn hand.

Maar onder de 1500 netto zal het best moeilijk worden, dat geloof ik ook wel. Een vriend van me probeerde met dat loon een huis te kopen, en geen bank die hem een hypotheek wilde geven van boven een ton... maar dat is dan ook wel erg weinig. Ik weet eigenlijk niet hoeveel een modaal loon is, maar het lijkt me dat je daarvan rond moet kunnen komen met een eigen huis?
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:56:07 #156
88139 JoeyT
pi_27113793
quote:

[..]

Ja alleen is het dan een kleiner appartement dan wat je met zn 2-en kan betalen.... Mooie is dat je dan toch genoeg ruimte hebt omdat je alleen woont Al die zaken die je opnoemt zijn gewone dagelijkse financiele kwesties. Maakt niet uit of je wel of niet single bent iedereen heeft er mee te maken... Ok ik nog niet echt want ben arme student . Ik ga nu ook een autotje kopen maar ik koop geen grote omdat ik die niet kan betalen, zo simpel is het...
pi_27113806
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 10:28 schreef TGT het volgende:

[..]

T begint er wel op te lijken dat de lui die hier in dit topic posten voorlopig ff single blijven..

Niemand een doelwit in zicht?
Nee geen doelwit in zicht. Alhoewel ik nu soms leuk contact met iemand, maar dat wil ik helemaal niet bekijken als relatiemateriaal. Ik vind het na maanden stilte wel weer eens leuk.
pi_27113848
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:55 schreef merdeka het volgende:

[..]

dat is niet echt een singles kwestie, ook mensen met een relatie die zelfstandig wonen hebben dat probleem.
Kijk, je hebt de gevoelige snaar te pakken.

Maar goed, voor eettips --> Culinesse à gogo
pi_27113922
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:57 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Kijk, je hebt de gevoelige snaar te pakken.

Maar goed, voor eettips --> Culinesse à gogo
zoek maar eens een betaalbaar appartement als single , zonder dat je mammie en je pappie sponsoren uiteraard. Zullen we dan nog eens spreken.
pi_27113983
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:55 schreef merdeka het volgende:

[..]

dat is niet echt een singles kwestie, ook mensen met een relatie die zelfstandig wonen hebben dat probleem. Ik kom overigens altijd prima uit met mijn loon, én ik heb een eigen huis + gat in mijn hand.

Maar onder de 1500 netto zal het best moeilijk worden, dat geloof ik ook wel. Een vriend van me probeerde met dat loon een huis te kopen, en geen bank die hem een hypotheek wilde geven van boven een ton... maar dat is dan ook wel erg weinig. Ik weet eigenlijk niet hoeveel een modaal loon is, maar het lijkt me dat je daarvan rond moet kunnen komen met een eigen huis?
en hoeveel jonge pas afgestudeerde mensen die een woonst zoeken verdienen pakken meer dan 1500 euro netto, schat jij ?
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:02:32 #161
88139 JoeyT
pi_27114001
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:00 schreef petitlapin het volgende:

[..]

zoek maar eens een betaalbaar appartement als single , zonder dat je mammie en je pappie sponsoren uiteraard. Zullen we dan nog eens spreken.
Gewoon inschrijven bij je woningbouw vereniging. 1 van mn beste vrienden woont voor 300 eu bij het vondelpark... Heel leuk appertement, niet groot maar wel in een hele chique buurt.
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:02:44 #162
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27114007
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:48 schreef Copycat het volgende:
Ik snap je probleem met dit onderwerp ook niet, hoor WM.
Hoe je als single omgaat met financiën lijkt mij uitermate geschikt voor deze reeks.
Dat jij daar geen affiniteit mee hebt, doet daar niets aan af.
Ik stel weer eens een vraag
pi_27114038
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:02 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Gewoon inschrijven bij je woningbouw vereniging. 1 van mn beste vrienden woont voor 300 eu bij het vondelpark... Heel leuk appertement, niet groot maar wel in een hele chique buurt.
inschrijven bij je wat ?
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:03:46 #164
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27114054
quote:

[..]

Ik kan met mijn salaris een hypotheek krijgen van rond de 80.000, dus een huis kopen wordt in elk geval in de randstad ernstig moeiljk.
Verdien 1500 Bruto.
pi_27114090
quote:

[..]

Alsof die niet te vinden zijn. Ken genoeg mensen die al een eigen appartement hebben. Slechts sommige zijn single overigens, maar ze wonen nog niet samen. Als je werkt kan dat makkelijk.
pi_27114123
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:04 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Alsof die niet te vinden zijn. Ken genoeg mensen die al een eigen appartement hebben. Slechts sommige zijn single overigens, maar ze wonen nog niet samen. Als je werkt kan dat makkelijk.
dan zal het in Nederland anders zijn dan in België, want hier is het echt een schrijnend probleem
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:05:37 #167
88139 JoeyT
pi_27114132
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:03 schreef petitlapin het volgende:

[..]

inschrijven bij je wat ?
De organisatie die de woningen verdeelt
pi_27114159
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik kan met mijn salaris een hypotheek krijgen van rond de 80.000, dus een huis kopen wordt in elk geval in de randstad ernstig moeiljk.
Verdien 1500 Bruto.
Waarom wil je dan direct een huis kopen en niet eerst een appartementje?
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:06:41 #169
88139 JoeyT
pi_27114165
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:05 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dan zal het in Nederland anders zijn dan in België, want hier is het echt een schrijnend probleem
Daarom moet je goed netwerken Tis moeilijk om een leuke studentenwoning te krijgen maar als je beetje sociaal bent kom je dr zo aan...
pi_27114190
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:05 schreef JoeyT het volgende:

[..]

De organisatie die de woningen verdeelt

whatever, ben toch niet van plan ooit naar Nederland te verhuizen
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:07:24 #171
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27114196
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:02 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja, dat gaat lukken.
Jij hebt echt geen idee van het woningtekort hè?
For great justice!
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:07:34 #172
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_27114200
quote:

[..]

Hoi. (nogmaals)

Geen hulp van paps en mams, 2-kamer appartement gekocht in Utrecht, rand centrum, balkon op 't zuiden, uitzocht op die prachtige Domtoren....
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:07:49 #173
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27114219
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:06 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

nee wil gewoon een appartementje maar de wachttijden zijn zo lang tegenwoordig als je gaat huren, vandaar dat ik me ook wel eens heb verdiept in een huis kopen.
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:07:55 #174
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27114224
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:06 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Appartementje van 80.000 in de Randstad is al onmogelijk hoor. Zelfs studio nog.
For great justice!
pi_27114231
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:06 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Daarom moet je goed netwerken Tis moeilijk om een leuke studentenwoning te krijgen maar als je beetje sociaal bent kom je dr zo aan...
Daarom had ik binnen 2 weken 1. Nu ben ik weer verder netwerken...zelfs een optie voor aan de herengracht staat open en het kost nog niks ook
pi_27114250
quote:

[..]

Ik kan als single echt geen huis kopen en ik werk dan in vergelijking tot velen hier wel fulltime. Ik woon thuis, dus ik heb geen onkosten als huur of kostgeld. Daarintegen betaal ik verder alles zelf: auto, verzekering, benzine, wegenbelasting, onkosten aan de auto, verzekeringen (ziekenfonds e.d.), telefoon en ga zo maar door. De ene maand hou ik niks over en de andere maand kan ik bijna de helft van mijn salaris naar de spaarrekening overmaken.

Ik weet nu dus best wat voor kosten ik heb, alleen is het niet te vergeleken met op jezelf wonen. Je hebt dan meer onkosten.
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:09:13 #177
88139 JoeyT
pi_27114265
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:07 schreef petitlapin het volgende:

[..]

whatever, ben toch niet van plan ooit naar Nederland te verhuizen
Zou ik ook maar niet doen...

Denk niet echt dat de Hollandse cultuur jou goed zou doen

Binnen 3 weken heb je het met wildvreemde mensen over de waardeloze sex die je hebt met je vriend en na twee maanden lig je te ketsen met andere gasten
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:10:39 #178
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27114316
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:08 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik kan als single echt geen huis kopen en ik werk dan in vergelijking tot velen hier wel fulltime. Ik woon thuis, dus ik heb geen onkosten als huur of kostgeld. Daarintegen betaal ik verder alles zelf: auto, verzekering, benzine, wegenbelasting, onkosten aan de auto, verzekeringen (ziekenfonds e.d.), telefoon en ga zo maar door. De ene maand hou ik niks over en de andere maand kan ik bijna de helft van mijn salaris naar de spaarrekening overmaken.

Ik weet nu dus best wat voor kosten ik heb, alleen is het niet te vergeleken met op jezelf wonen. Je hebt dan meer onkosten.
Idem hier maar schoon op gaat het nooit bij mij hoor.
Hou meestal tussen de 500 en 700 euro over per maand wat naar de spaarrekening gaat.
Meeste geld gaat naar benzine momenteel, werk is 40km per dag, vriendin is 100km per keer en je gaat ook nog wel eens naar de bios of naar het strand ofzo. Loopt lekker op.
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:10:47 #179
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_27114322
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:07 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Appartementje van 80.000 in de Randstad is al onmogelijk hoor. Zelfs studio nog.
Dan kijk je niet goed.
pi_27114324
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoi. (nogmaals)

Geen hulp van paps en mams, 2-kamer appartement gekocht in Utrecht, rand centrum, balkon op 't zuiden, uitzocht op die prachtige Domtoren....
Dat is zeker geen verkeerde plek.
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:10:57 #181
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27114326
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:13 schreef TGT het volgende:

[..]

Ja en lees het nu nog maar ff terug.. Huur/hypotheek splits je. Stroom/gas gem. bel. gaat omhoog. Maar er is een dubbel inkomen. Dus je bent de helft van de woonlasten kwijt en nog steeds evenveel aan verbruik en belasting (je eigen deel).
En toch blijf ik erbij dat het voor MIJ niet zoveel zou uitmaken. Als ik een relatie heb geef ik heel veel meer geld uit aan uitgaan, eten, weekendjes weg, etc, etc. Het voordeel van minder hypotheek dokken valt daarmee echt wel weg. Bovendien tel jij beide salarissen bij elkaar op, zo werk ik niet. Ik kijk puur naar mijn eigen inkomen en waaraan ik dat uitgeef.
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:11:10 #182
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27114335
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:08 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Daarom had ik binnen 2 weken 1. Nu ben ik weer verder netwerken...zelfs een optie voor aan de herengracht staat open en het kost nog niks ook
Damn, dat wil ik dus ook, maar dan mag ik vast wel bij jou komen wonen he!?

Ik wil snel op mezelf gaan wonen en daar ben ik nu hard voor aan het sparen, maar dit heeft zeker niks met mijn single-zijn te maken. Ik vind het gewoon tijd om eens uit huis te gaan Tuurlijk kun je vaste lasten dan delen, maar je zult ook meer verbruiken, ik denk dat zoiets altijd 2 kanten heeft...
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:11:53 #183
88139 JoeyT
pi_27114359
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:08 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon huren. Je bent jong dus zal idd nog niet veel verdienen, daarom gewoon eerst lekker gaan huren. Ik heb een salaris van 700 eu en kan daar gewoon goed van rondkomen, ben overigens nog gewoon student. Dus ik snap niet waarom iemand met een fulltimebaan dat niet zou kunnen...
pi_27114363
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:09 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zou ik ook maar niet doen...

Denk niet echt dat de Hollandse cultuur jou goed zou doen
nee inderdaad, als ik in Antwerpen al een groep mannelijke arrogante hollanders tegenkom, krijg ik al rillingen . Die produceren meer geluid dan 5 pneumatische drilboren bij elkaar. Mijn fransminded oortjes zijn daar echt niet voor gemaakt.

zo'n hollander krijgt me nooit in zijn bed, of hij moet het met gebarentaal doen
pi_27114369
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:10 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Idem hier maar schoon op gaat het nooit bij mij hoor.
Hou meestal tussen de 500 en 700 euro over per maand wat naar de spaarrekening gaat.
Meeste geld gaat naar benzine momenteel, werk is 40km per dag, vriendin is 100km per keer en je gaat ook nog wel eens naar de bios of naar het strand ofzo. Loopt lekker op.
Nou helmaal op gaat het ook niet. Maar soms geef ik meer uit aan kleding of andere dingen. Benzine is de duurte niet, ik doe 4 weken met een tank. En uitstapjes als bios enzo heb ik niet echt.
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:12:48 #186
90273 merdeka
pi_27114385
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:01 schreef petitlapin het volgende:
en hoeveel jonge pas afgestudeerde mensen die een woonst zoeken verdienen pakken meer dan 1500 euro netto, schat jij ?
Geen idee, dat zei ik al. Ik heb altijd daarboven verdiend, zelfs toen ik nog geen studie had afgerond. Ik heb altijd naast mijn fulltime baan gestudeerd (studeer zelfs nog verder, gewoon omdat ik dat leuk/nuttig vindt), mijn studie zelf betaald en zelfs toen ik begon met werken was ik dus nog geen 20, maar verdiende echt al wel meer dan 1500 netto.

Ik heb net gegoogled, en volgens het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid is een netto modaal loon ca. ¤ 1600 per maand. Het lijkt me dat je dat als afgestudeerde toch wel moet kunnen krijgen. Het is wat weinig voor een rijtjeshuis, maar een appartementje moet je ervan kunnen betalen. Stel dat je 33000 bruto per jaar verdient (alles incl.) dan kan je volgens de bank een hypotheek can ca. 150.000 euro krijgen.
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:12:59 #187
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27114389
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan kijk je niet goed.
Wil je die informatie met ons delen? Welke steden zijn redelijk goedkoop?
want voor 80.000 euro heb je hier (Rotterdam en omgeving) net een flat zonder cv en 2 kamers in een complex wat binnen nu en 2 jaar afgebroken wordt.

Ga je richting zeeland bv dan heb je voor dat geld een vrijstaand huis met een lapje grond maarja, daar kan je weer geen werk vinden
pi_27114430
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:07 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ach, de randstad is zo groot...als je in Den Haag een appartement wilt...dan kan dat makkelijk voor 80.000. Je moet ook niet teveel willen.
pi_27114442
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon huren. Je bent jong dus zal idd nog niet veel verdienen, daarom gewoon eerst lekker gaan huren. Ik heb een salaris van 700 eu en kan daar gewoon goed van rondkomen, ben overigens nog gewoon student. Dus ik snap niet waarom iemand met een fulltimebaan dat niet zou kunnen...
Huren is ook een optie, maar 1) zijn er nu niet echt heel veel huurwoningen beschikbaar hier 2) zijn de huurprijzen ook niet echt goedkoop.
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:14:40 #190
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_27114458
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:12 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wil je die informatie met ons delen? Welke steden zijn redelijk goedkoop?
want voor 80.000 euro heb je hier (Rotterdam en omgeving) net een flat zonder cv en 2 kamers in een complex wat binnen nu en 2 jaar afgebroken wordt.

Ga je richting zeeland bv dan heb je voor dat geld een vrijstaand huis met een lapje grond maarja, daar kan je weer geen werk vinden
Ik typ net bij funda.nl in : max 125.000 in Utrecht, ZAT appartementen rond de 100.000....
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:14:40 #191
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27114459
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:12 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nou helmaal op gaat het ook niet. Maar soms geef ik meer uit aan kleding of andere dingen. Benzine is de duurte niet, ik doe 4 weken met een tank. En uitstapjes als bios enzo heb ik niet echt.
Als ik 4 dagen met een tank doe ben al blij (en dat is een 70 liter tank)
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:14:48 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27114464
Ik heb trouwens alleen op mijn eigen salaris en zonder hulp van ouders etc. een appartement gekocht in Amsterdam. Het kan dus wel, je moet wel je ogen openhouden. En je eisen niet zo hoog hebben.
pi_27114465
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:12 schreef merdeka het volgende:

Ik heb net gegoogled, en volgens het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid is een netto modaal loon ca. ¤ 1600 per maand. Het lijkt me dat je dat als afgestudeerde toch wel moet kunnen krijgen. Het is wat weinig voor een rijtjeshuis, maar een appartementje moet je ervan kunnen betalen. Stel dat je 33000 bruto per jaar verdient (alles incl.) dan kan je volgens de bank een hypotheek can ca. 150.000 euro krijgen.
als pas afgestudeerde ga je direct het gemiddeld loon krijgen ????
we praten hier niet alleen over universitairen, hé. Als universitair zal je er rond of boven zitten, maar veeeeeeeeeeeeeeeeeelen niet.
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:15:07 #194
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27114472
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik typ net bij funda.nl in : max 125.000 in Utrecht, ZAT appartementen rond de 100.000....
Sinds wanneer ligt Utrecht in de Randstad?
pi_27114497
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:11 schreef petitlapin het volgende:

[..]

nee inderdaad, als ik in Antwerpen al een groep mannelijke arrogante hollanders tegenkom, krijg ik al rillingen . Die produceren meer geluid dan 5 pneumatische drilboren bij elkaar. Mijn fransminded oortjes zijn daar echt niet voor gemaakt.

zo'n hollander krijgt me nooit in zijn bed, of hij moet het met gebarentaal doen
Generaliseren is niet zo slim he?
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:16:33 #196
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27114526
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:12 schreef merdeka het volgende:

[..]

Geen idee, dat zei ik al. Ik heb altijd daarboven verdiend, zelfs toen ik nog geen studie had afgerond. Ik heb altijd naast mijn fulltime baan gestudeerd (studeer zelfs nog verder, gewoon omdat ik dat leuk/nuttig vindt), mijn studie zelf betaald en zelfs toen ik begon met werken was ik dus nog geen 20, maar verdiende echt al wel meer dan 1500 netto.

1600 netto
Dat is bijna 3000 euro bruto.
Dat is nou niet bepaald een modaal inkomen
pi_27114532
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:15 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Sinds wanneer ligt Utrecht in de Randstad?
De Randstad bestaat uit 4 steden. Noem ze voor de grap eens op wil je?
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:16:51 #198
90273 merdeka
pi_27114538
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:14 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als pas afgestudeerde ga je direct het gemiddeld loon krijgen ????
we praten hier niet alleen over universitairen, hé. Als universitair zal je er rond of boven zitten, maar veeeeeeeeeeeeeeeeeelen niet.
Pff, nee hoor. Toen ik begon had ik mijn HBO diploma nog niet eens!
pi_27114541
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:15 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Generaliseren is niet zo slim he?
geleerd van de meester himself
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:17:33 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27114560
Ik ken weinig mensen die al meteen na het afstuderen op 1500 netto zitten. Ik verdiende 4 jaar geleden als afgestudeerd HBO'er 1200 netto. Nu een stuk meer, maar 1600 vind ik echt een heel prima salaris hoor, voor twintigers zelfs bovengemiddeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')