quote:Speth - dinsdag 17 mei 2005 @ 01:02
Onlangs met huisgenoot 1x naar de Aldi geweest om te kijken of 't te eten is... Niet dus. Het was niet uitgesproken cheap, het vlees was ronduit smerig en iets normaals te drinken hadden ze ook niet... Normaal bier hadden ze ook niet.
Bovendien... wat boeien die kosten nou... Tenzij je echt geen geld hebt, maar dan neem je toch werk?
De Jumbo is mij lijfswinkel. Mooi om de hoek, en niet teveel lelijke kassameisjes. Mooi toch.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:55 schreef BrauN het volgende:
Boodschappen doen bij de Jumbo is anders ook een aanrader. Goedkoop, edoch kwaliteit.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:52 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Jezus. Rijke pappie, zeker?
Aldi is prima te doen: goed vlees, lekker beleg, prrrrima chocola (héél belangrijk, obviously!).
Enige dingen waar ik echt niet aan wil is hun brood (yuck) en hun groente en fruit. Heb er één keer een set paprika's, tomaten en sla gekocht voor een salade die ik wilde maken Had er maar een klein beetje van gebruikt uiteindelijk, en was de rest vergeten.
Kom ik tien (!) dagen later weer tegen achterin de koelkast...ziet het er nog nèt zo uit als op dedag dat ik het kocht. Niet uitgedroogd, gerimpeld. Niks.
Ik wil niet WETEN met wat voor Tchernobylsiliconenenbotoxinsecticide DIE waren ingespoten... *ril*.
Ik ben fan van de Euroshopper-ontbijtkoek. Een halve kilo voor 37 cent ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:51 schreef Remzio het volgende:
En wat denk je van de fles euroshoppersinas voor 39cent exclusief statiegeld...?
Oeh, volgens mij moet ik morgen even naar de AH, dat is goedkoop ontbijten!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben fan van de Euroshopper-ontbijtkoek. Een halve kilo voor 37 cent ofzo.
Met chocoladepasta, of hazelnootpasta.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:58 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij moet ik morgen even naar de AH, dat is goedkoop ontbijten!![]()
En lekker!
Daar kom je nou net 3 jaar te laat mee.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:26 schreef telamomtepoepn het volgende:
een goede tip voor een sociaal iemand die een nerd-studie(inf, wisk, nat, of sk) gaat doen : schrijf je in voor een andere studie waar wel veel leuke mensen zijn en loop met die mensen mee met de intro. Na 2 dagen collegevolgen ga je dan 'overstappen' op de nerd-studie die je wil gaan doen. Op deze manier hou je veel vrienden over bij jouw introgroepje en de nerds leer je toch vroeg of laat wel kennen.
Om direct verder te gaan op jouw tip: Ga in de stad wonen en _niet_ op de campus. Ik wil niet beweren dat de campusflats per definitie fluthuizen zijn, velen echter wel, de drempel om toch nog één (quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:26 schreef telamomtepoepn het volgende:
een goede tip voor een sociaal iemand die een nerd-studie(inf, wisk, nat, of sk) gaat doen : schrijf je in voor een andere studie waar wel veel leuke mensen zijn en loop met die mensen mee met de intro. Na 2 dagen collegevolgen ga je dan 'overstappen' op de nerd-studie die je wil gaan doen. Op deze manier hou je veel vrienden over bij jouw introgroepje en de nerds leer je toch vroeg of laat wel kennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |