abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27099606
Vervolg van Leuke studententips

En we gaan verder waar we zijn gebleven

Laatste post in vorige topic:
quote:
Speth - dinsdag 17 mei 2005 @ 01:02
Onlangs met huisgenoot 1x naar de Aldi geweest om te kijken of 't te eten is... Niet dus. Het was niet uitgesproken cheap, het vlees was ronduit smerig en iets normaals te drinken hadden ze ook niet... Normaal bier hadden ze ook niet.

Bovendien... wat boeien die kosten nou... Tenzij je echt geen geld hebt, maar dan neem je toch werk?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:52:52 #2
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_27100822
Jezus. Rijke pappie, zeker?
Aldi is prima te doen: goed vlees, lekker beleg, prrrrima chocola (héél belangrijk, obviously!).

Enige dingen waar ik echt niet aan wil is hun brood (yuck) en hun groente en fruit. Heb er één keer een set paprika's, tomaten en sla gekocht voor een salade die ik wilde maken Had er maar een klein beetje van gebruikt uiteindelijk, en was de rest vergeten.

Kom ik tien (!) dagen later weer tegen achterin de koelkast...ziet het er nog nèt zo uit als op dedag dat ik het kocht. Niet uitgedroogd, gerimpeld. Niks.
Ik wil niet WETEN met wat voor Tchernobylsiliconenenbotoxinsecticide DIE waren ingespoten... *ril*.
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:53:32 #3
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_27100845
Aldi is prima bier (schulten brau)
en ze hebben er bagger dingen, en zeker hele goede dingen. Je moet gewoon weten wat je moet kopen en wat niet. Als je liever 3x zoveel betaald, uiteraard prima he...
/-=]
|o-0
~~~`
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:55:18 #4
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_27100915
Boodschappen doen bij de Jumbo is anders ook een aanrader. Goedkoop, edoch kwaliteit.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:56:27 #5
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27100955
Investeren in een vriezer
Vampire Romance O+
pi_27101011
Ik moet zeggen, de aldi en de Jumbo zijn erg goed! En de lidl is ook een prima voedselvoorziener! En eerlijk is eerlijk... Als je niet uitgaat heb je ineens veel meer geld voor je boodschappen... Daarom proberen de meeste studenten zuinig te leven...
Praat jij ook als een kaas zonder stolp?
pi_27101094
de kaas bij de aldi is echt super goedkoop, en ik maak honderden tosti's per jaar, dus dat scheelt wel in kosten ook al is het niet even lekker als de kaas bij de coop ed, maar ach..

en de sla en de roerbakgroenten van de aldi zijn ook goed binnen te houden..

ennehh.. de schultenbrau is ook lekker
Strawberry Flavour..
pi_27102527
Dat schultenbrau zijn toch van die halve liter blikken, van die bruin/goudachtige blikken? If yes, die zjn idd zeer prima te drinken
pi_27102597
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:55 schreef BrauN het volgende:
Boodschappen doen bij de Jumbo is anders ook een aanrader. Goedkoop, edoch kwaliteit.
De Jumbo is mij lijfswinkel. Mooi om de hoek, en niet teveel lelijke kassameisjes. Mooi toch.
pi_27113507
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:52 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Jezus. Rijke pappie, zeker?
Aldi is prima te doen: goed vlees, lekker beleg, prrrrima chocola (héél belangrijk, obviously!).

Enige dingen waar ik echt niet aan wil is hun brood (yuck) en hun groente en fruit. Heb er één keer een set paprika's, tomaten en sla gekocht voor een salade die ik wilde maken Had er maar een klein beetje van gebruikt uiteindelijk, en was de rest vergeten.

Kom ik tien (!) dagen later weer tegen achterin de koelkast...ziet het er nog nèt zo uit als op dedag dat ik het kocht. Niet uitgedroogd, gerimpeld. Niks.
Ik wil niet WETEN met wat voor Tchernobylsiliconenenbotoxinsecticide DIE waren ingespoten... *ril*.
Ja, daar moet je niet heen gaan voor fruit&groeten!
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 18 mei 2005 @ 14:10:26 #11
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_27116208
ben gisteren bij de aldi geweest. Drinken (Bitter lemon vooral) is dik in orde en lekker. Het vlees uit de diepvries is goed te doen (goedkope steaks). Frituur dingen zijn heel cheap, maar daar doe ik niet meer aan. Het bier moet ik niet.

Aldi pwnz. Veel voor wénug
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:34:25 #12
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27118391
Aldi en Jumbo zijn prima te doen inderdaad.
Vervelend alleen dat er hier de laatste jaren een ware AH-invasie heeft plaatsgevonden, waardoor het zeker in een luie bui wel erg verleidelijk wordt om toch maar even wat meer te betalen.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_27119667
Ik doe altijd boodschappen bij de AH, gewoon een fijne winkel, leuk personeel en alles lekker. Met name de filet american en natuurlijk de Euroshopper afbakbroodjes a 25 cent!
pi_27124640
En wat denk je van de fles euroshoppersinas voor 39cent exclusief statiegeld...?
Praat jij ook als een kaas zonder stolp?
pi_27125114
Ja ik ben met de auto naar de Lidl gegaan deze maand en heb iets van 6 tassen vol boodschappen gedaan, genoeg voor de hele maand. Was 70 euro, maar scheelt zoveel geld voor de rest van de maand. Het enige wat je dan nog moet halen elke dag is Brood.

Trouwens ze hebben daar voor 2, 40 ofzo 1 pak met 2 stuks zeer lekkere pizza's. Nou haal 3 pakken en je hebt 6 dagen avondeten.
pi_27125536
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:51 schreef Remzio het volgende:
En wat denk je van de fles euroshoppersinas voor 39cent exclusief statiegeld...?
Ik ben fan van de Euroshopper-ontbijtkoek. Een halve kilo voor 37 cent ofzo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_27125914
aldi = topwinkel, Schultenbrau drink je lauw = heldenbier,
maar hier in Enschede hebben we ook de Food Factory = heel erg cheap ass inkopen en redelijke kwaliteitproducten, vooral kaas is heeeeeeeel lekker

een goede tip voor een sociaal iemand die een nerd-studie(inf, wisk, nat, of sk) gaat doen : schrijf je in voor een andere studie waar wel veel leuke mensen zijn en loop met die mensen mee met de intro. Na 2 dagen collegevolgen ga je dan 'overstappen' op de nerd-studie die je wil gaan doen. Op deze manier hou je veel vrienden over bij jouw introgroepje en de nerds leer je toch vroeg of laat wel kennen.
dikke nerd
  woensdag 18 mei 2005 @ 19:58:50 #18
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_27126962
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 19:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ben fan van de Euroshopper-ontbijtkoek. Een halve kilo voor 37 cent ofzo.
Oeh, volgens mij moet ik morgen even naar de AH, dat is goedkoop ontbijten!
En lekker!
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_27127032
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 19:58 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Oeh, volgens mij moet ik morgen even naar de AH, dat is goedkoop ontbijten!
En lekker!
Met chocoladepasta, of hazelnootpasta.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_27128354
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 19:26 schreef telamomtepoepn het volgende:
een goede tip voor een sociaal iemand die een nerd-studie(inf, wisk, nat, of sk) gaat doen : schrijf je in voor een andere studie waar wel veel leuke mensen zijn en loop met die mensen mee met de intro. Na 2 dagen collegevolgen ga je dan 'overstappen' op de nerd-studie die je wil gaan doen. Op deze manier hou je veel vrienden over bij jouw introgroepje en de nerds leer je toch vroeg of laat wel kennen.
Daar kom je nou net 3 jaar te laat mee.
  woensdag 18 mei 2005 @ 20:59:58 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_27129026
ja je bent gedoemt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_27131013
Wat je bij de jumbo bespaart op merkproducten betaal je er bij de (verse) flutgroenten en (vers) vlees dubbel en dwars bij.
pi_27131592
Geweldig topic is dit!
pi_27137765
- probeer te zuipen in een kroeg waar een bekende van jou aan het werk is. financieel scheelt het heel veel
- bel zoveel mogelijk met de huistelefoon, die rekening betaal je immers samen met je huisgenoten
- haal grote pot vitamine C in huis. Heb je veel meer energie, uithoudings- en zuipvermogen. Schijnt dat de kater daar ook minder door wordt(bij mij niet iig)
- Golden Power van de Aldi is 4 keer zo goedkoop en werkt net zo goed als Red Bull(voor een ochtend dat je geen tijd hebt om koffie te zetten )
dikke nerd
pi_27138003
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 19:26 schreef telamomtepoepn het volgende:
Om direct verder te gaan op jouw tip: Ga in de stad wonen en _niet_ op de campus. Ik wil niet beweren dat de campusflats per definitie fluthuizen zijn, velen echter wel, de drempel om toch nog één ( ) biertje in de kroeg te gaan drinken is zo veel lager

Het wil wel eens voorkomen dat je na een enorm goede borrel trillende handjes krijgt in de loop van de middag op de volgende dag. Er is werkelijkwaar _niets_ aan de hand en ga niet aan de frisdrank omdat je denkt dat bier slecht voor je is. Een paar biertjes zullen die trillende handjes veranderen in stabiele klauwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')