of zorg dat je eens in de maand met zn ALLEN de keuken schoon gaat maken, werkt n stuk beterquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:02 schreef blieblie het volgende:
Zorg dat in de zomer het raam van de keuken open staat ivm. vuilnis die broeit en vliegen produceert.
zeiken over muizenvallen is voor watjes....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:38 schreef ssebass het volgende:
-Ook aardig dat als je muizenvallen neer zet wel even tegen de rest zegt waar ze staan.
zamel gewoon eens in de maand alle flessen in voordat je boodschappen ga doen, laadt deze in 1 boodschappenwagen (die standaard geparkeerd staat in de garage hé) en haal met het statiegeld bier, werkt perfect al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:07 schreef HPoi het volgende:
Reserveer 1 dag in het jaar om de lege flessen in te leveren bij de supermarkt. Haal van tevoren alvast een paar winkelwagentjes in huis.
In de meeste studentensteden heb je wel een bierbusquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:06 schreef Da_Koen het volgende:
www.albert.nl -> drank bestellen zonder dat je de deur uit hoeft, en vaak hebben ze ook nog een leuke aanbieding
Ja allemaal al geprobeerd maar uiteindelijk is er inderdaad altijd iemand die weer ergens over gaat zeiken. Ook de verschijningen van spookafwas gebeurt iets teveel. Wij gebruiken geen roosters meerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:01 schreef blieblie het volgende:
Neem niet de moeite om iets van een poetsrooster te verzinnen.
Dat is toch max 3 dagen zinvol.
En in die 3 dagen ben je zelf de enige die iets gedaan heeft.
Ik heb een woord voor je: drie jaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:08 schreef ChrisJX het volgende:
Dus jij woont sinds een maand op kamers en nu wil je ff al je fouten aan ons meedelen? Lief
Klap valt inderdaad mee. Ik dacht dat je vinger er af zou liggen of we hebben gewoon prut vallen. Ik heb ook nog wat foto's van andere methoden. Twee muizen in een val, levend door het toilet of vermoord met pen. Je mag kiezen foto's zijn na te bestellenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:20 schreef Modwire het volgende:
[..]
zeiken over muizenvallen is voor watjes....
Of dan in ieder geval geen koptelefoon op.quote:
Het geeft mij altijd een warm gevoel van binnen als mensen het beste met je voor hebbenquote:
goeie idd!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:06 schreef Da_Koen het volgende:
www.albert.nl -> drank bestellen zonder dat je de deur uit hoeft, en vaak hebben ze ook nog een leuke aanbieding
Glazen? Studenten drinken niet uit glazen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:38 schreef ssebass het volgende:
[..] Als je terugkomt heb je een tafel vol legen bierglazen en geen geld meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |