Lekker, zeg dat voortaan even 5 minuten eerderquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef FlyingFox het volgende:
Zit ik die tags met de hand te typen, terwijl we tegenwoordig opmaakknopjes hebben, domme oen!
Zangeres en actrice, deed ook mee aan Wie is de Mol?quote:
Ah ok, de rest kende ik min of meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Zangeres en actrice, deed ook mee aan Wie is de Mol?
[afbeelding]
De loting Frans Bauer - Johan Cruijff is helemaal erg. Hoe moet Frans dat nou winnen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:18 schreef mark_03 het volgende:
Paar lastige lotingen (Irene Moors vs Thomas Acda, wie verzint dat)
Eruit tegen Edwin Eversquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:21 schreef mark_03 het volgende:
Waar is Gerard Joling trouwens?![]()
Heb ik 'm over 't hoofd gezien, of is er echt uit
Linda De Mol is een duitserquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
Wat vinden zoveel mensen zo leuk aan Tygo Gernandt?.
Net als met Ali Bquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:48 schreef Svensational het volgende:
Ja, het was bij mij ook meer dat ik Linda de Mol niks vind
Nee, Ali B is gewoon coolquote:
Ja, vind die voice-overs zo grappigquote:
Van vroeger natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:23 schreef babette21 het volgende:
Martijn is in IHSEH best grappig.... maar wat is er leuk aan Irene Moors???
quote:
Irene is okay.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:23 schreef babette21 het volgende:
Martijn is in IHSEH best grappig.... maar wat is er leuk aan Irene Moors???
Acda maakt leukt muziek hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Irene is okay.. Sowieso beter dan die
Thomas Acda
.
Nou nou nou nou...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Viviënne heeft een rolletje in een soapje gehad.
Kom op zeg, een korte tijd in een matig bekeken soap spelen maakt je nog geen wereldster ofzo.quote:
En er vroegtijdig uitgestemt worden in een breezer talenten show ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, een korte tijd in een matig bekeken soap spelen maakt je nog geen wereldster ofzo.
Vroegtijdig?!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En er vroegtijdig uitgestemt worden in een breezer talenten show ook niet![]()
Chipz en Frans Bauer hebben ook een gouden plaatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Vroegtijdig?!.
Edison + gouden plaat..
Tja, maar ze ligt er dan ook al uit..
Jawel hoor, het zegt dermate veel dat je het in je doelgroep heel goed doet. Een doelgroep die dus niet uit BReeZaHS bestaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Chipz en Frans Bauer hebben ook een gouden plaat![]()
Dat zegt niks meer deze tijd![]()
Nee oke maar Kwalbert kan ook niet veel meer dan andere mensen afkaverenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef BVO het volgende:
Ik wil alleen maar aangeven dat je niet kan verwachten dat ze het tot de finale schopt en dat het niet gek is als mensen voor Kwalbert stemmen.
eenschquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef BVO het volgende:
Ik wil alleen maar aangeven dat je niet kan verwachten dat ze het tot de finale schopt en dat het niet gek is als mensen voor Kwalbert stemmen.
Die waren erg handig hierbij ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef FlyingFox het volgende:
Zit ik die tags met de hand te typen, terwijl we tegenwoordig opmaakknopjes hebben, domme oen!
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Eruit tegen Edwin Evers. Had toch meer van onze Geer verwacht
![]()
Even kijken naar het juiste formaat van de plaatjes die ik in de volgende ronde wil gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:29 schreef BVO het volgende:
Vind het maar een 13-in-een-dozijn huppelkutje.
Volgens mij niet hoor. Al scheelt het weinig ja.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:39 schreef mark_03 het volgende:
Maar ze staat nog voor ook...
En dat ze een leuk programma doet op Yorin. (das een zeldzaamheid.)quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:44 schreef babette21 het volgende:
omdat ze stoer is.....
maar Gordon is ook best grappig hoor
Zet er een ander neer en het programma is nog steeds leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
En dat ze een leuk programma doet op Yorin. (das een zeldzaamheid.)
Gordon is leuk joh.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:59 schreef Nory het volgende:
Stemmen op Floortje Dessing is niet zo moeilijk als ze naast Gordon staat![]()
En Irene.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:39 schreef mark_03 het volgende:
Gerard er al uit, en straks Gordon ook zeker
Ja, dat vind ik ook jammer... alleen Thomas vind ik ook zo tof... dus wat dat betreft vind ik het iets minder ergquote:
Ik vind Thomas Acda vrij kut..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook jammer... alleen Thomas vind ik ook zo tof... dus wat dat betreft vind ik het iets minder erg
Maar Irene is zooooo leuk... gisteravond ook weer
Ik hoor je nog niet, MM lacht namelijk nog harderquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef NRH het volgende:
Marc-Marie Huijbregts - Edwin Evers (Ik schreeuwde dit, anders hoorden jullie het vast niet omdat EE weer keihard om z'n eigen grappen het lachen was)
Ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
Ik heb wel op Gordon gestemd
Idd, Gordon is niks, maar Floortje Dessing is nog ergerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:10 schreef mark_03 het volgende:
OMG Floortje krijgt nog steeds stemmenHOE KAN DAT NOU
Maar MM is dan ook leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoor je nog niet, MM lacht namelijk nog harder
Ja, het gaat heel spannend worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:10 schreef mark_03 het volgende:
OMG Floortje krijgt nog steeds stemmenHOE KAN DAT NOU
Dat is zo jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoor je nog niet, MM lacht namelijk nog harder
Gordon is best coolquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
Ik heb wel op Gordon gestemd
EE is stukken leukerquote:
WIDM heb ik niet gezien. Ik vind Frans Bauer bij EE echt geweldigquote:Op zondag 22 mei 2005 00:57 schreef BVO het volgende:
Vind je?. Met 1001 keer een imitatie van de Boer? Vind het een beetje flauw worden.
M-M daarentegen... Bij WIDM was 'ie elke aflevering weer geweldig.
Ja Evers doet dat echt geweldig, van de week was het echt te grappig met het Pinkpop-verhaalquote:Op zondag 22 mei 2005 03:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
WIDM heb ik niet gezien. Ik vind Frans Bauer bij EE echt geweldig
Die was hilarisch jaquote:Op zondag 22 mei 2005 09:14 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja Evers doet dat echt geweldig, van de week was het echt te grappig met het Pinkpop-verhaal
Nou is Jan Jaap best wel een coole gozer dus vooruit dan maarquote:Op zondag 22 mei 2005 16:55 schreef Svensational het volgende:
Ja, 15-10 verloren van Jan Jaap van der Wal.
Lootjes trekken, elke ronde opnieuw.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:29 schreef MikeyMic het volgende:
Hoe bepaal je eik wie met wie een duel aan gaat?
Het mag wel ja, als je het duidelijk post zoals jij maakt het me niet uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:59 schreef Dizer het volgende:
Floortje Dessing is
Zij is best rijk geworden als Precentratrice. Zij doet YorinTravel. Is totaal haar idee en ze is ook nog eens de producer ervan. Wat ooit als een precentratrice is van de raboTop40 is nu een top van een precentratrice geworden! Eigenlijk heb ik spijt dat ik voor Gordon heb gekozen, hoewel Gorden erg leuk was in read My Lips
Beev, mag ik nog wijzigen?
that's my boy....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:08 schreef Dizer het volgende:
Ik kan niet editen.. bij deze:
Ik verander mijn keuze tussen Gordon en Floortje Dessing in Floortje Dessing
Oh, jij wilt ook wisselen?quote:
Verander je 't nu weerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
Ja, is op zich wel zo.. maar de stemming sluit op de aangegeven tijd, vanaf dan staan de stemmen vast zeg maar..
Heb er inderdaad al eerder discussies over gehad, geloof dat ik het veranderen toen ook toe liet.
nee ik wil niet wisselen... Gordon kan erg grappig zijn, heb niks tegen hemquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:53 schreef mark_03 het volgende:
Oh, jij wilt ook wisselen?
Gordon is toch veeeel leuker dan Floortje?
Na deze shoot-out.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:41 schreef PeRi het volgende:
Is er al een deel 4?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:41 schreef PeRi het volgende:
Is er al een deel 4?
Je was de 6e stemmerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:48 schreef MissBliss het volgende:
Waarom gaat Ferry door als ze evenveel stemmen hebben? Mijn stem telt toch wel mee?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:36 schreef BVO het volgende:
SHOOT-OUT
Iedereen kan op dit duel stemmen, tot 20:30!
Erik de Vogel VS. Ferry Somogyi
Who the hell is Vivienne van der Assem?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |