Maar MM is dan ook leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoor je nog niet, MM lacht namelijk nog harder
Ja, het gaat heel spannend worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:10 schreef mark_03 het volgende:
OMG Floortje krijgt nog steeds stemmenHOE KAN DAT NOU
Dat is zo jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoor je nog niet, MM lacht namelijk nog harder
Gordon is best coolquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
Ik heb wel op Gordon gestemd
EE is stukken leukerquote:
WIDM heb ik niet gezien. Ik vind Frans Bauer bij EE echt geweldigquote:Op zondag 22 mei 2005 00:57 schreef BVO het volgende:
Vind je?. Met 1001 keer een imitatie van de Boer? Vind het een beetje flauw worden.
M-M daarentegen... Bij WIDM was 'ie elke aflevering weer geweldig.
Ja Evers doet dat echt geweldig, van de week was het echt te grappig met het Pinkpop-verhaalquote:Op zondag 22 mei 2005 03:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
WIDM heb ik niet gezien. Ik vind Frans Bauer bij EE echt geweldig
Die was hilarisch jaquote:Op zondag 22 mei 2005 09:14 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja Evers doet dat echt geweldig, van de week was het echt te grappig met het Pinkpop-verhaal
Nou is Jan Jaap best wel een coole gozer dus vooruit dan maarquote:Op zondag 22 mei 2005 16:55 schreef Svensational het volgende:
Ja, 15-10 verloren van Jan Jaap van der Wal.
Lootjes trekken, elke ronde opnieuw.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:29 schreef MikeyMic het volgende:
Hoe bepaal je eik wie met wie een duel aan gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |