Maar MM is dan ook leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoor je nog niet, MM lacht namelijk nog harder
Ja, het gaat heel spannend worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:10 schreef mark_03 het volgende:
OMG Floortje krijgt nog steeds stemmenHOE KAN DAT NOU
Dat is zo jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoor je nog niet, MM lacht namelijk nog harder
Gordon is best coolquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
Ik heb wel op Gordon gestemd
EE is stukken leukerquote:
WIDM heb ik niet gezien. Ik vind Frans Bauer bij EE echt geweldigquote:Op zondag 22 mei 2005 00:57 schreef BVO het volgende:
Vind je?. Met 1001 keer een imitatie van de Boer? Vind het een beetje flauw worden.
M-M daarentegen... Bij WIDM was 'ie elke aflevering weer geweldig.
Ja Evers doet dat echt geweldig, van de week was het echt te grappig met het Pinkpop-verhaalquote:Op zondag 22 mei 2005 03:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
WIDM heb ik niet gezien. Ik vind Frans Bauer bij EE echt geweldig
Die was hilarisch jaquote:Op zondag 22 mei 2005 09:14 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja Evers doet dat echt geweldig, van de week was het echt te grappig met het Pinkpop-verhaal
Nou is Jan Jaap best wel een coole gozer dus vooruit dan maarquote:Op zondag 22 mei 2005 16:55 schreef Svensational het volgende:
Ja, 15-10 verloren van Jan Jaap van der Wal.
Lootjes trekken, elke ronde opnieuw.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:29 schreef MikeyMic het volgende:
Hoe bepaal je eik wie met wie een duel aan gaat?
Het mag wel ja, als je het duidelijk post zoals jij maakt het me niet uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:59 schreef Dizer het volgende:
Floortje Dessing is
Zij is best rijk geworden als Precentratrice. Zij doet YorinTravel. Is totaal haar idee en ze is ook nog eens de producer ervan. Wat ooit als een precentratrice is van de raboTop40 is nu een top van een precentratrice geworden! Eigenlijk heb ik spijt dat ik voor Gordon heb gekozen, hoewel Gorden erg leuk was in read My Lips
Beev, mag ik nog wijzigen?
that's my boy....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:08 schreef Dizer het volgende:
Ik kan niet editen.. bij deze:
Ik verander mijn keuze tussen Gordon en Floortje Dessing in Floortje Dessing
Oh, jij wilt ook wisselen?quote:
Verander je 't nu weerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
Ja, is op zich wel zo.. maar de stemming sluit op de aangegeven tijd, vanaf dan staan de stemmen vast zeg maar..
Heb er inderdaad al eerder discussies over gehad, geloof dat ik het veranderen toen ook toe liet.
nee ik wil niet wisselen... Gordon kan erg grappig zijn, heb niks tegen hemquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:53 schreef mark_03 het volgende:
Oh, jij wilt ook wisselen?
Gordon is toch veeeel leuker dan Floortje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |