Jawel hoor, het zegt dermate veel dat je het in je doelgroep heel goed doet. Een doelgroep die dus niet uit BReeZaHS bestaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Chipz en Frans Bauer hebben ook een gouden plaat![]()
Dat zegt niks meer deze tijd![]()
Nee oke maar Kwalbert kan ook niet veel meer dan andere mensen afkaverenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef BVO het volgende:
Ik wil alleen maar aangeven dat je niet kan verwachten dat ze het tot de finale schopt en dat het niet gek is als mensen voor Kwalbert stemmen.
eenschquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef BVO het volgende:
Ik wil alleen maar aangeven dat je niet kan verwachten dat ze het tot de finale schopt en dat het niet gek is als mensen voor Kwalbert stemmen.
Die waren erg handig hierbij ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef FlyingFox het volgende:
Zit ik die tags met de hand te typen, terwijl we tegenwoordig opmaakknopjes hebben, domme oen!
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Eruit tegen Edwin Evers. Had toch meer van onze Geer verwacht
![]()
Even kijken naar het juiste formaat van de plaatjes die ik in de volgende ronde wil gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:29 schreef BVO het volgende:
Vind het maar een 13-in-een-dozijn huppelkutje.
Volgens mij niet hoor. Al scheelt het weinig ja.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:39 schreef mark_03 het volgende:
Maar ze staat nog voor ook...
En dat ze een leuk programma doet op Yorin. (das een zeldzaamheid.)quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:44 schreef babette21 het volgende:
omdat ze stoer is.....
maar Gordon is ook best grappig hoor
Zet er een ander neer en het programma is nog steeds leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
En dat ze een leuk programma doet op Yorin. (das een zeldzaamheid.)
Gordon is leuk joh.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:59 schreef Nory het volgende:
Stemmen op Floortje Dessing is niet zo moeilijk als ze naast Gordon staat![]()
En Irene.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:39 schreef mark_03 het volgende:
Gerard er al uit, en straks Gordon ook zeker
Ja, dat vind ik ook jammer... alleen Thomas vind ik ook zo tof... dus wat dat betreft vind ik het iets minder ergquote:
Ik vind Thomas Acda vrij kut..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook jammer... alleen Thomas vind ik ook zo tof... dus wat dat betreft vind ik het iets minder erg
Maar Irene is zooooo leuk... gisteravond ook weer
Ik hoor je nog niet, MM lacht namelijk nog harderquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef NRH het volgende:
Marc-Marie Huijbregts - Edwin Evers (Ik schreeuwde dit, anders hoorden jullie het vast niet omdat EE weer keihard om z'n eigen grappen het lachen was)
Ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
Ik heb wel op Gordon gestemd
Idd, Gordon is niks, maar Floortje Dessing is nog ergerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:10 schreef mark_03 het volgende:
OMG Floortje krijgt nog steeds stemmenHOE KAN DAT NOU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |