U know I do it 'cause I love youquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:32 schreef Blinker het volgende:
Slet!
Ook al poepen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:34 schreef Mr-Z het volgende:
#68.. tijd om ff wat te doen.. tot over een kwartiertje ofzo![]()
ik vraag me serieus af waarom mensen dat doen. zoals hier: 4 medewerkers, 1 toilet en dan gewoon schijtenquote:
watte? ik ben doof aan m'n beide oren wanneer het mij uitkomtquote:
ja heb geen zin om achter die boutpc te zitten ga wel ff me boek uitlezen ofzoquote:
omdat 't zo vervelend is als je broek vol zitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af waarom mensen dat doen. zoals hier: 4 medewerkers, 1 toilet en dan gewoon schijten
tot over 10minquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:38 schreef Oviedeee het volgende:
Ik ga ff me wiskunde leren
je kan het toch ophouden? ik ga echt niet schijten op mn werkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat 't zo vervelend is als je broek vol zit
Als je moet dan moet je hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af waarom mensen dat doen. zoals hier: 4 medewerkers, 1 toilet en dan gewoon schijten
jeps, maar sommige mensen......quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je kan het toch ophouden? ik ga echt niet schijten op mn werkik hou het wel vol tot thuis
Hoezo niet? Hier zijn de wc's schoon hoor!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je kan het toch ophouden? ik ga echt niet schijten op mn werkik hou het wel vol tot thuis
Maar als je iedere dag zo rond een uur of 1 hoog nodig moet loop je dus iedere dag met een vervelend gevoel rond totdat je thuis bentquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik niks.. ik doe niet aan mailquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:40 schreef Fisher het volgende:
ik heb trouwens wel veel mail vandaag, alleen weer niet van degene van wie ik mail wil
Sorry, heb nog geen tijd gehad om je te mailenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:40 schreef Fisher het volgende:
ik heb trouwens wel veel mail vandaag, alleen weer niet van degene van wie ik mail wil
Stort je hart uit jongenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:40 schreef Fisher het volgende:
oeh ja.. eigenlijk had ik dat inkoppertje ook wel kennen makenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Sorry, heb nog geen tijd gehad om je te mailen
mailen kan altijdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Sorry, heb nog geen tijd gehad om je te mailen
en opblaaskrokodil?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:43 schreef Fisher het volgende:
weet je wat ik wil............
Kan je nagaan hoe ik me verveelquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:44 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oeh ja.. eigenlijk had ik dat inkoppertje ook wel kennen makenmaar je bent me voor
![]()
graag gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
nou heb ik dat nummer in m'n hoofdbedankt
![]()
ken ik niet.. dus nog steeds Ome Henk in m'n hoofdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
i love the way you move, i love the way you move, i love the way you move, i love the way you move
Da's beter dan een ... in je hoofdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
nou heb ik dat nummer in m'n hoofdbedankt
![]()
jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
graag gedaan
wil je 't lied van het carnaval festival uit de efteling?
hehe, lang geleden dat ik er geweest benquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa![]()
![]()
neeee doe maar indische waterlelies.. die is vetter![]()
voor mij ook.. 2 mei nog geweestquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, lang geleden dat ik er geweest ben
oe, dan ga ik nu weg van stage terug m'n bed inquote:
Teardroppiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Van wie is de beruchte zin: "Ik ben zo trots op mijn topic"
JE bed? Vind je het gek dat je geen mail krijgtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
oe, dan ga ik nu weg van stage terug m'n bed in
ik heb juist veel mail vandaag maar niet welke ik wil.. maar ik wil idd m'n bed in, slapen is een luxe welke niet voor mij is weggelegdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:52 schreef Megter het volgende:
[..]
JE bed? Vind je het gek dat je geen mail krijgt
Ja, dies vet!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
graag gedaan
wil je 't lied van het carnaval festival uit de efteling?
fout: "mijn topic, wat doen jullie?" moet het zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Van wie is de beruchte zin: "Ik ben zo trots op mijn topic"
*toeschouwer van Kennisquiz Fok!Stagiairs*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:53 schreef Megter het volgende:
[..]
Ook al goed!
Volgende:
Wie heeft als bijnaam "Urkel"
Ook, hij gebruikt ze alle2 regelmatig!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
fout: "mijn topic, wat doen jullie?" moet het zijn!
ik ken alleen steve urkelquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:53 schreef Megter het volgende:
[..]
Ook al goed!
Volgende:
Wie heeft als bijnaam "Urkel"
Ha!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ken alleen steve urkelmaar wie 't is van hier... dunno, ben weggeweest hè
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De persoon met die belachelijke bril; Ballicious
hm, dat was dus afgelopen donderdag... gemistquote:
Ik ben bij jitzquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die wou ik ook vragen!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie loopt er de hele dag te blaten dat ie in Engeland zit?
Geen idquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies.
Wie speelt er in een orkest samen met Tijgerwillie?
Megter!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies.
Wie speelt er in een orkest samen met Tijgerwillie?
't is geen orkestquote:
Oke even denken..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:59 schreef Megter het volgende:
[..]
't is geen orkest
Maar ik reken 'm goed, volgende vraag mag jij stellen IJ
geef ff linkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:00 schreef Fisher het volgende:
*zucht, 't is ook saai om die pinguin steeds weg te meppen
Helaas, volgende keer beterquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Fisher! idd!
Sorry jitz..
Megter, ga je gan
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
iemand een boterbabbelaar?
Noem de 2 moderators actief in deze topicreeksquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Fisher! idd!
Sorry jitz..
Megter, ga je gan
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
iemand een boterbabbelaar?
Slarioux en Brighteyes?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Noem de 2 moderators actief in deze topicreeks
Oh die zijn lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is zo'n echte ouderwetse wafelvormige
slariouxquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Isabeau en Slariouxquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef Megter het volgende:
[..]
owjah, isabeau ook.. ik dacht BE ook eigenlijk heel ffkesquote:
Koffie halen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb eindelijk iets te doen op stage!
Zozo, toe maar!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
en dat is.. en dat is... en dat is????quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ik heb al de hele tijd wat te doen, maar ik doe het nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
je voelde jezelf niet lekker, je moest trainen, je was het vergeten, je hond was ziekquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb al de hele tijd wat te doen, maar ik doe het niet
weet iemande en goede smoes waarom ik op het 4 klassenetentje niet aanwezig kan zijn (ik heb er al 2 gemist)
familie lid overleden werkt wel vaakquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
weet iemande en goede smoes waarom ik op het 4 klassenetentje niet aanwezig kan zijn (ik heb er al 2 gemist)
Sylvana of zoiets (heb geen zin om de op te checken) die loopt maar 1 dag of zelfs maar ochtend stagequote:
Je hebt gewoon iets beters, leukers te doen dan zo'n dom klassenetentjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
misschien dat ik het was vergeten. niet lekker werkt niet, want ik heb morgen supervisiebijeenkomst..... (lekker lomp dus)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
je voelde jezelf niet lekker, je moest trainen, je was het vergeten, je hond was ziek
Geen honger.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
idd gewoon vergeten, werk altijdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
misschien dat ik het was vergeten. niet lekker werkt niet, want ik heb morgen supervisiebijeenkomst..... (lekker lomp dus)
je moest overwerken op je stagequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
misschien dat ik het was vergeten. niet lekker werkt niet, want ik heb morgen supervisiebijeenkomst..... (lekker lomp dus)
mijn zus werd één keer gevraagd extra te werken (telefonisch) Roept ze meteen: 'oh dat kan niet want dan heb ik een bruiloft'quote:
IJlienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:10 schreef knox_ het volgende:
Wie is verkozen tot mooiste vrouwelijke stagaire?
geen geld, want dat is eigenlijk de werkelijke reden (maar dan roepen al mn klasgenoten: oh maar dan mag/mocht je wel van mij lenen!)quote:
tsja..sommige mensen hebben die smoezen gewoon op het puntje van hun tong liggenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn zus werd één keer gevraagd extra te werken (telefonisch) Roept ze meteen: 'oh dat kan niet want dan heb ik een bruiloft'
Toen ik voor het laatst keek 2, tijgerwillie en ijsmeisquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:10 schreef knox_ het volgende:
Wie is verkozen tot mooiste vrouwelijke stagaire?
warmquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst keek 2, tijgerwillie en ijsmeis
Beetje aanklooien met de laatste versie van windows media center.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst keek 2, tijgerwillie en ijsmeis
Ah, d'r heeft nog iemand stiekem gestemd!!quote:
tis vast TrenTquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:13 schreef Megter het volgende:
[..]
Ah, d'r heeft nog iemand stiekem gestemd!!
Toen ik keek voor het laatst was het 4-4
heb ik ookal gemist, zou ik toen gewerkt hebbenquote:
toen was ik er ook nog niet.. wie haalt het nou in z'n hoofd om in SES te kijkenquote:
Wie van de stagiairs is de oldbie?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:14 schreef knox_ het volgende:
Megter zat het dichtstbij, Megter is aan de beurt
Yep! U goquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:18 schreef knox_ het volgende:
Isabeau?
Teardrop-nlquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wie is de meest kansloze stagiair ?
.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Zonder twijfel:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
jitzzzze of day volgens mijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:20 schreef knox_ het volgende:
Welke stagiair won pas nog een Fok! prijsvraag?
teardropquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:20 schreef knox_ het volgende:
teardrop-nlquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:20 schreef knox_ het volgende:
Wat een belachelijk topic is dat, wel leuk als je je verveeltquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zonder twijfel:
Goeiemorgen zeggen
Goeiemorgen zeggen
Goeiemorgen zeggen
groot gelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zonder twijfel:
Goeiemorgen zeggen
Goeiemorgen zeggen
Goeiemorgen zeggen
nu niet meerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:22 schreef Houniet het volgende:
is het nog gezellig hier
gezelliger dan vanochtendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:22 schreef Houniet het volgende:
is het nog gezellig hier
ik weet dat je mij miste maar toch je kan jezelf ook inhoudenquote:
je mag niet downloadenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:23 schreef Blinker het volgende:
Ben te druk met muziek aan het downloaden/luisteren
Verderop in het topic zegt hij dat er iets van 20/30 man werken.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:23 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik ben druk bezig dus geef hem over, wie wil
Ik niet, ga van m'n roombroodje genietenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:23 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon in het algemeenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik weet dat je mij miste maar toch je kan jezelf ook inhouden
plak hem maar gelijk op je buikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik niet, ga van m'n roombroodje genieten
ha vrouw jij ook hierquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:23 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hey hey, ik heb het zo druk..... dus ben weer weg hoorquote:
haha, ik moet eigenlijk ook wat doen maar ach.. you know mequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:26 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hey hey, ik heb het zo druk..... dus ben weer weg hoor![]()
![]()
Je denkt toch zeker niet dat ik al die users ga checken of in zo'n topic ga kijken hequote:
Niet eens?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:29 schreef Megter het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik al die users ga checken of in zo'n topic ga kijken he
luilakquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:29 schreef Megter het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik al die users ga checken of in zo'n topic ga kijken he
nepstagiarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:31 schreef snellejelle het volgende:
Ik gaat er over een half uurtje vandoor......
Nep Stagiairquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:31 schreef snellejelle het volgende:
de hond begraven
Is mijn humor zo apart dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die humor van die boer, kon er maar 1 zijn
Wie heeft er de meeste emmer volgeslijmt?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:31 schreef Megter het volgende:
Maar jitzzzze mag de volgende doen!
dat zag ik net dus niet... minder kerl!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:31 schreef snellejelle het volgende:
de hond begraven
close callquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie heeft er de meeste emmer volgeslijmt?
Teardropquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
1. tearquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
succesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:31 schreef snellejelle het volgende:
de hond begraven
jitzzzzequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:33 schreef knox_ het volgende:
Wie heeft er een banaan in zijn oor?
jitzequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:33 schreef knox_ het volgende:
Wie heeft er een banaan in zijn oor?
Dat moet Teardrop zijn..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
gebruik dezelfde smoesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ooh de enige leuke klasgenoot gaat vanavond ook niet
we kunnen in dit geval beter meteen overgaan naar de klikoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |