ik heb al de hele tijd wat te doen, maar ik doe het nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb eindelijk iets te doen op stage!
je voelde jezelf niet lekker, je moest trainen, je was het vergeten, je hond was ziekquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb al de hele tijd wat te doen, maar ik doe het niet
weet iemande en goede smoes waarom ik op het 4 klassenetentje niet aanwezig kan zijn (ik heb er al 2 gemist)
familie lid overleden werkt wel vaakquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
weet iemande en goede smoes waarom ik op het 4 klassenetentje niet aanwezig kan zijn (ik heb er al 2 gemist)
Sylvana of zoiets (heb geen zin om de op te checken) die loopt maar 1 dag of zelfs maar ochtend stagequote:
Je hebt gewoon iets beters, leukers te doen dan zo'n dom klassenetentjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
misschien dat ik het was vergeten. niet lekker werkt niet, want ik heb morgen supervisiebijeenkomst..... (lekker lomp dus)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
je voelde jezelf niet lekker, je moest trainen, je was het vergeten, je hond was ziek
Geen honger.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
idd gewoon vergeten, werk altijdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
misschien dat ik het was vergeten. niet lekker werkt niet, want ik heb morgen supervisiebijeenkomst..... (lekker lomp dus)
je moest overwerken op je stagequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
misschien dat ik het was vergeten. niet lekker werkt niet, want ik heb morgen supervisiebijeenkomst..... (lekker lomp dus)
mijn zus werd één keer gevraagd extra te werken (telefonisch) Roept ze meteen: 'oh dat kan niet want dan heb ik een bruiloft'quote:
IJlienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:10 schreef knox_ het volgende:
Wie is verkozen tot mooiste vrouwelijke stagaire?
geen geld, want dat is eigenlijk de werkelijke reden (maar dan roepen al mn klasgenoten: oh maar dan mag/mocht je wel van mij lenen!)quote:
tsja..sommige mensen hebben die smoezen gewoon op het puntje van hun tong liggenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn zus werd één keer gevraagd extra te werken (telefonisch) Roept ze meteen: 'oh dat kan niet want dan heb ik een bruiloft'
Toen ik voor het laatst keek 2, tijgerwillie en ijsmeisquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:10 schreef knox_ het volgende:
Wie is verkozen tot mooiste vrouwelijke stagaire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |