Ik heb daar dus helemaal geen zin in. Dat ik geen goedemorgen zei maakte me uniekquote:Hallo **naam**,
Het is me vaker opgevallen dat wanneer jij s'morgens binnen komt je meteen naar boven loopt en niet even een goede morgen zegt op de benedenverdieping. Het is wel net zo netjes om bij binnenkomst even doorloopt naar de technische dienst om iedereen een goedemorgen te zeggen. niet kwaad bedoeld hoor, maar het staat zo raar als je meteen doorloopt zonder iets te zeggen. denk er even in het gevolg aan als je weer binnenkomt.
Gr. **naam**
Ja idd... Ik kom binnen en dat wil ik gewoon de kortste weg naar de koffie en een rust plaats. Maarja ze verpesten de sfeer met zoietsquote:Op donderdag 28 april 2005 10:15 schreef Slappe_hap het volgende:
Idd, ze willen je forceren 'goedemorgen' te zeggen?
Wat een lutsters![]()
bedankt dr. Krekker ik denk dat ik lautistisch benquote:Op donderdag 28 april 2005 10:19 schreef KreKkeR het volgende:
Erg overdreven en zelfs triest zo'n mailtje.
Maar dat je geen goedemorgen wil zeggen wanneer je langs collega's loopt vind ik ook vreemd. Komt op mij nogal contactgestoord over. Ben je toevallig (licht) autistisch?
Hehe ik kreeg ook zo'n boekje voordat ik hier stage kwam lopen en daar stond al in dat het 's morgens normaal is om iedereen te begroeten.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef Pilsenator het volgende:
Komt zeker van de teamleider
Die er onderandere op toeziet dat het team elkaar goeiemorgen wenst s'ochtends
Kijk ik vind het op zich wel sociaal om even je kop te laten zien en even wat mensen te begroeten maar om daarvoor mailtjes te gaan sturen gaat nogal ver
Volgens mij stel ik je alleen een vraagquote:Op donderdag 28 april 2005 10:21 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
bedankt dr. Krekker ik denk dat ik lautistisch ben
Ik zeg op me eigen afdeling ook wel goeiemorgen. Maar ik ga geen omweg maken om te liegen
Dezelfde die de telefoon opneemtquote:Op donderdag 28 april 2005 10:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wie heeft dat mailtje de deur uitgedaan?
Inderdaad, ik ga ook niet elke afdeling af om iedereen goedemorgen te wensen (ken ook niemand die dat doet).quote:Op donderdag 28 april 2005 10:21 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik zeg op me eigen afdeling ook wel goeiemorgen. Maar ik ga geen omweg maken om te liegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |