quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een discussie over het beroep van onze vaders is enkel in het nadeel van jou, maar genoeg onzin, ik ga weer nuttige dingen doen zodat ik niet hoef te reageren op de zielige en minderwaardige teksten van een internettroll.
Dag minderwaardig mens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een discussie over het beroep van onze vaders is enkel in het nadeel van jou, maar genoeg onzin, ik ga weer nuttige dingen doen zodat ik niet hoef te reageren op de zielige en minderwaardige teksten van een internettroll.
Dolletjes.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Love, it ain't nothinf but a word
A chicken ain't nothing but a bird
.
Kun jij dit plaatje aanpassen, zodat ik het hier kan gebruiken?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef Monidique het volgende:
Zo, FokBlock zorgt kennelijk voor wat opschudding,.
Zo'n aardige VVD'er?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:21 schreef Chewie het volgende:
Goedemiddag
Volgens mij staat mijn naam al vaak in de Fokblock![]()
![]()
In TRU?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook door mijn niet te weerleggen argumenten komen.
Als ik thuis ben, vanavond misschien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun jij dit plaatje aanpassen, zodat ik het hier kan gebruiken?
[afbeelding]
@ your servicequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun jij dit plaatje aanpassen, zodat ik het hier kan gebruiken?
[afbeelding]
En vertel,.
heb je ook gelezen waarom?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
<stukje over terugsturen Antillianen>
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[PS} : laat de optie SP maar zitten
No Mans Land Interracial Edition Vol 4quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe heet die ene kruistochten film ook al weer?
Al goed. Maar wat moeten we hier dan verder?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar, Johan, ikzelf heb weinig zin om constant op een ander te gaan afgeven. Het is nu dus wel leuk geweest met het gebash. Deal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |