denk nog wel wat meer dan 1quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:09 schreef Mr-Z het volgende:
Daar gaat ie nog een keertje dan.. nog 1 keer met z'n allen
Exact, meneer Groenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:09 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Teamwork he... je voelt het gewoon aan![]()
Huilliequote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Daar moet je niet zeker van zijn.. server kan crashen.. wereld kan vergaan enzo![]()
Oja..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Daar moet je niet zeker van zijn.. server kan crashen.. wereld kan vergaan enzo![]()
dat willen we welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:11 schreef KansloosForEver het volgende:
jammer dat jullie mij niet bij die lijst willen hebben, hehe![]()
![]()
![]()
nog steeds?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:16 schreef KansloosForEver het volgende:
loop stage bij Anayak, commerciele afdeling, in Spanje![]()
![]()
Stageboek(je)?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:16 schreef Blinker het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste aanzetting tot werk gedaan...
Het boek ligt al op het bureau dus
Haha dat doe ik elke dag:)quote:
nog veel te langquote:
Hoelang nog dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
nog veel te langStage lopen is het meest kansloze wat er is. Hele dag op dit forum.... sjongejonge
![]()
Je hoeft hier niet te zijn hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
nog veel te langStage lopen is het meest kansloze wat er is. Hele dag op dit forum.... sjongejonge
![]()
Exact.. mede dankzij oviedeee natuurlijk voor het niveau in deze discussies.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:21 schreef Blinker het volgende:
[..]
Komt door onze uiterst intellectuele discussies die elke keer aan bod komen
waardoor je nog minder zou doen als dat je nu doetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:23 schreef Oviedeee het volgende:
Ik vind het nog steeds kut dat ik niet bij mijn vaders bedrijf mocht stage lopen.
Was maar een trap naar beneden vanuit mijn kamer en dan was ik al op t werk
Je bent gewoon het toppunt van luiheid!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:23 schreef Oviedeee het volgende:
Ik vind het nog steeds kut dat ik niet bij mijn vaders bedrijf mocht stage lopen.
Was maar een trap naar beneden vanuit mijn kamer en dan was ik al op t werk
Ja maar hij ziet dat wel door de vingersquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:23 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
waardoor je nog minder zou doen als dat je nu doet![]()
HOLA ik ga morgen toevallig wel naar het uitzendbureau om een vakantiebaantje te zoekenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je bent gewoon het toppunt van luiheid!
wat moet er toch ooit terecht van jou komenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:24 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja maar hij ziet dat wel door de vingersga ik gewoon op mn werk mn bed weer in
![]()
Ik weet niet of ik daarvoor tijd hebquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:25 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
HOLA ik ga morgen toevallig wel naar het uitzendbureau om een vakantiebaantje te zoeken![]()
Nee die werkt van half 9 tot 12 uur savonds... dus ik heb t niet van hemquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
wat moet er toch ooit terecht van jou komenen zo te horen is je vader dan hetzelfde
ohhh ik krijg spontaan weer honger.. terwijl ik net mijn lunch op hebquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:26 schreef Megter het volgende:
Zo, ff lekker eten
Puntjes met ardenner boterhamworst, krentenbollen, kaas, een roombroodje en bosvruchtenyoghurt
wat ga je anders doen in de vakantie.quote:
Ja kan ik me voorstellen... moet je lopen!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:28 schreef Blinker het volgende:
Ik moet me buskaart nog verlengen maar heb er geen zin in
Misschien naar Spanje en op vakantie naar Engelandquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:28 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
wat ga je anders doen in de vakantie.
ik hoop op een baantje als koerier... lekker de hele dag lui in je auto zitten en een beetje rijden![]()
Je mag wel mijn prive chauffeur wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:28 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
ik hoop op een baantje als koerier... lekker de hele dag lui in je auto zitten en een beetje rijden![]()
behoorlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:29 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen... moet je lopen!!!![]()
Jij wilt zeker voor een grijpstuiver op de eerste rij zitten héquote:
viel te proberen.. jij wil toch graag rijden?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Jij wilt zeker voor een grijpstuiver op de eerste rij zitten hédoe maar een nulletje erachter
![]()
nouja graag... moet wel wat tegenoverstaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
viel te proberen.. jij wil toch graag rijden?![]()
Hoelang heb je staan wachten om die zin te gebruiken ...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Jij wilt zeker voor een grijpstuiver op de eerste rij zitten hédoe maar een nulletje erachter
![]()
10 minutenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hoelang heb je staan wachten om die zin te gebruiken ...
hij deed er anders ook lang over voordat hij verscheen.. misschien ff in een spreukenboek opgezochtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hoelang heb je staan wachten om die zin te gebruiken ...
Nee kwam rechtstreeks uit mijn brein.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hij deed er anders ook lang over voordat hij verscheen.. misschien ff in een spreukenboek opgezocht![]()
tsssssss ik wil niet in Eindhoven zijn... en waarom dat niet? wat is er mis met Eindhovenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
nouja graag... moet wel wat tegenoverstaan![]()
Bovendien wil ik niet in Eindhoven zijn dus houd het op![]()
wow respectquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:34 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nee kwam rechtstreeks uit mijn brein.
Wat is er niet mis meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tsssssss ik wil niet in Eindhoven zijn... en waarom dat niet? wat is er mis met Eindhoven![]()
.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wat is er niet mis meeDoe mij maar Mokum.
Liever in Mokum zonder poen dan in Parijs met een miljoen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wat is er niet mis meeDoe mij maar Mokum.
ik hoef waarschijnlijk niet meer op zoek naar vakantiewerkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:28 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Doe je leukquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hoef waarschijnlijk niet meer op zoek naar vakantiewerk
Wat gaat u doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tsja.. ik wil niet in Mokum zijn om dezelfde reden dat jij niet in Eindhoven wil zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef Blinker het volgende:
[..]
Liever in Mokum zonder poen dan in Parijs met een miljoen!
Het liefst zou ik niks doen maar dat is niet goed voor mn bankrekeningquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Omdat er rare mensen wonen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tsja.. ik wil niet in Mokum zijn om dezelfde reden dat jij niet in Eindhoven wil zijn![]()
Ochja dat had ik al gelezenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
werken bij mn stage-instellingze hebben me net baantje aangeboden
is dat ook ver lopen danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tsja.. ik wil niet in Mokum zijn om dezelfde reden dat jij niet in Eindhoven wil zijn![]()
k heb net klein stukje stokbrood op en nu een appel. ook mijn lunch van vandaagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:40 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb al bijna al mun eten op voor vandaag
Nog 2 bammetjes left
Ikke nog een liga, appel, 6 broodjes en straks nog mmn gebruikelijke stroopkoek.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:40 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb al bijna al mun eten op voor vandaag
Nog 2 bammetjes left
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:40 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ikke nog een liga, appel, 6 broodjes en straks nog mmn gebruikelijke stroopkoek.
watvoor smaakquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mijn erwtensoep had ook een 'aparte' bijsmaak![]()
bij-balsmaakquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:42 schreef Mr-Z het volgende:
bij-smaak
mijn docente frans rook altijd naar erwtensoepquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Weet je hoe koeiemest ruikt?
zo smaakte het dus een beetje
![]()
Wegens uw ervaringenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:43 schreef Blinker het volgende:
[..]
Trouwens waarom ga je niet bij Schuitema werken![]()
Erwtensoep is lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn docente frans rook altijd naar erwtensoep
Yepquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
wat denk jij!
en tafeltennis ook nog zeker?
Dan had ik graag gehad dat mijn erwtensoep rook naar jou docente Fransquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn docente frans rook altijd naar erwtensoep
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan had ik graag gehad dat mijn erwtensoep rook naar jou docente Frans![]()
Helemaal klaar?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
gvd man..
najah ik ben om 16:30 afgewerkt![]()
IJsmeis voelde zich ook al niet zo goed....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:47 schreef IJlien het volgende:
Voor mij zal t niet zo laat worden, ik voel me beroerd!
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:47 schreef IJlien het volgende:
Voor mij zal t niet zo laat worden, ik voel me beroerd!
![]()
Ik heb 1 kantjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:47 schreef Oviedeee het volgende:
Zozo mn verslag is al 20blz aan kouwe kak
Zou het best leuk vindenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:49 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
dat schiet al op dan... kan je volgend jaar nog een keer:) wordt het september 2006![]()
bij het hoeveelste nummer zal dit topic dan zijn ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:49 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
dat schiet al op dan... kan je volgend jaar nog een keer:) wordt het september 2006![]()
853quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:50 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
bij het hoeveelste nummer zal dit topic dan zijn ?![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor diegene die zich de serie niet zo goed meer herinnert: Ovide het vogelbekdier leeft samen met zijn vriendjes; Polo de straatveger, Peli de winkelier, Dikbuik de kok, Luiaard, Ko, A en La op een tropisch eiland. Pi is een gemene slang die een eind verder op het eiland woont en altijd van Ovide af probeert te raken, zodat hij het eiland kan overnemen. Dit probeert hij samen met zijn hulpje Zozo. Het lukt ze natuurlijk nooit om Ovide te slim af te zijn.
Op het eiland is er kabelaansluiting. TV's schieten overal uit de grond, en iedereen roept zijn bezigheden een halt toe en kijkt...
![]()
uhm 10 per dagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:50 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
bij het hoeveelste nummer zal dit topic dan zijn ?![]()
jaaa jeugdsentimentquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor diegene die zich de serie niet zo goed meer herinnert: Ovide het vogelbekdier leeft samen met zijn vriendjes; Polo de straatveger, Peli de winkelier, Dikbuik de kok, Luiaard, Ko, A en La op een tropisch eiland. Pi is een gemene slang die een eind verder op het eiland woont en altijd van Ovide af probeert te raken, zodat hij het eiland kan overnemen. Dit probeert hij samen met zijn hulpje Zozo. Het lukt ze natuurlijk nooit om Ovide te slim af te zijn.
Op het eiland is er kabelaansluiting. TV's schieten overal uit de grond, en iedereen roept zijn bezigheden een halt toe en kijkt...
![]()
zelfs daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb ook totaal geen zin. heb vandaag alleen maar zin om te gapen!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
jaaa jeugdsentimentis er al een DVD van uit?
Ze zouden die goeie ouwe shit weer uit moeten gaan zenden.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:52 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
uhm 10 per dag
pak weg 450 dagen kom ik op 4500 + 67 is 4567![]()
wat is dat dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
jaaa jeugdsentimentis er al een DVD van uit?
Ik zou het nog opnemen ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze zouden die goeie ouwe shit weer uit moeten gaan zenden.
ja oke.. maar ik verwacht wel dat deze topic reeks op den duur steeds rustiger wordt..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:52 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
uhm 10 per dag
pak weg 450 dagen kom ik op 4500 + 67 is 4567![]()
Op kindernet ofzo heette dat toen, jaartje of 10 - 15 geledenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
neewanneer en waar werd dat dan uitgezonden?
853, ik blijf erbijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:54 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Een beetje mijn berekeningen afkraken???3500 dan.
oh dat keek ik nooit....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Op kindernet ofzo heette dat toen, jaartje of 10 - 15 geleden
Nieuwe lichting neemt het over hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:53 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ja oke.. maar ik verwacht wel dat deze topic reeks op den duur steeds rustiger wordt..
denk ik dan![]()
ik wil wel naar bed.. of op de bank liggen met een vriendin van mequote:
Bananen aan het kopenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
Zoo, net even gelunched. Het gaat hier niet zo hard vandaag, waar is iedereen?
dat zou serieus wel kunnen. ik heb een zus die 4 jaar ouder is en die besliste altijd wat we kekenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
misschien was deze serie van 'na' haar tijd![]()
Daar zal t aan liggen denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:47 schreef Megter het volgende:
[..]
IJsmeis voelde zich ook al niet zo goed....
Heb je ij gegeten?
Jij bent er ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
Zoo, net even gelunched. Het gaat hier niet zo hard vandaag, waar is iedereen?
1982-02-17quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet op de bank en niet met een vriendinquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wil wel naar bed.. of op de bank liggen met een vriendin van me
maar zit er nu niet in
tssss wat een dictatuurquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat zou serieus wel kunnen. ik heb een zus die 4 jaar ouder is en die besliste altijd wat we keken
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Daar zal t aan liggen denk ik![]()
Dank je Blinker![]()
ken ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
1982-02-17
Je zou het toch echt moeten kennen!
http://members.chello.nl/w.groot.kor/
zegt dat je niks?
Tss, bij ons ging dat altijd via het poldermodelquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tssss wat een dictatuurbij ons was het gewoon vechten en wie won die keek wat ie wilde kijken
![]()
.. jij kent ovide niet..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tssss wat een dictatuurbij ons was het gewoon vechten en wie won die keek wat ie wilde kijken
![]()
Wij hadden twee tvsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Tss, bij ons ging dat altijd via het poldermodel
Alleen toen we eruit waren was het al afgelopen
Toen had je thuis ook nog gewoon 1 enkele tv staanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Tss, bij ons ging dat altijd via het poldermodel
Alleen toen we eruit waren was het al afgelopen
Precies, geen kwaad woord over Ovidequote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:57 schreef IJlien het volgende:
[..]
.. jij kent ovide niet..
Ovide was mijn soap!
ik keek nooit kindernet. ik keek vroeger sowieso bijna geen tv. die verslaving heb ik pas sinds 8 jaar ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:57 schreef IJlien het volgende:
[..]
.. jij kent ovide niet..
Ovide was mijn soap!
hadden ze dat neit op de woonboot?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:59 schreef Blinker het volgende:
No problem IJ.
Maar Ovide kwam volgens mij ook op 3 want ik had vroeger geen kindernet!
vanaf wanneer werd het dan uitgezonden?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:59 schreef Blinker het volgende:
No problem IJ.
Maar Ovide kwam volgens mij ook op 3 want ik had vroeger geen kindernet!
Nope geen zembla msn verkrachtingen vandaagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik merk het, ik lees ondertussen wel mee. En er zijn niet echt boeiende dingen gebeurt
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nope geen zembla msn verkrachtingen vandaag
Nee mijn oogleden komen maar tot de helft van waar ze eigenlijk zouden moeten zijn en mijn hoofd zit vol snot..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voel jij je ook al niet lekker?
Ik ook niet..
Hmmm, weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vanaf wanneer werd het dan uitgezonden?
goh dat hadden wij ook op de kabel in ALKMAARquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:00 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hmmm, weet ik niet meer.
En over die woonboot ja we hadden geen kabel.. Wel schotel btw.
Lekker cartoon network kijken
Ik ken het, kan mn ogen ook niet open houden. Zal wel komen omdat ik me 1,5 uur verslapen heb vanmorgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee mijn oogleden komen maar tot de helft van waar ze eigenlijk zouden moeten zijn en mijn hoofd zit vol snot..
Ulgh..
hier ook, maar dat heet gewoon hooikoortsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee mijn oogleden komen maar tot de helft van waar ze eigenlijk zouden moeten zijn en mijn hoofd zit vol snot..
Ulgh..
Daar heb ik ook last van, ben mn medicijnen vergeten vanmorgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hier ook, maar dat heet gewoon hooikoorts
heb je daar medicijnen voor dan.. en werken die goed?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, ben mn medicijnen vergeten vanmorgen![]()
Nog 3 uurquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:01 schreef Fisher het volgende:
wow, m'n ogen zijn nog steeds open... kan 't niet geloven
nog 4 uur
ik gelukkig niet. dit weekend wel. had de hele tijd jeuk in mijn neusquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, ben mn medicijnen vergeten vanmorgen![]()
Mijn medicijnen werken perfect. Als ik ze s'morgens inneem, dan heb ik er de hele dag geen last vanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
heb je daar medicijnen voor dan.. en werken die goed?
Ik heb namelijk ook hooikoorts en ben het helemaal beu![]()
De engelse?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:01 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
goh dat hadden wij ook op de kabel in ALKMAARdat ze dat hier nou niet hebben
is dat op dokters recept?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn medicijnen werken perfect. Als ik ze s'morgens inneem, dan heb ik er de hele dag geen last van
Ik heb nu last van mn ogen, jeuk enzo. En mn lenzen zitten ook niet echt fantastisch, scherp kijken wil niet lukken vandaagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik gelukkig niet. dit weekend wel. had de hele tijd jeuk in mijn neus
tuurlijk zijn die er!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
heb je daar medicijnen voor dan.. en werken die goed?
Ik heb namelijk ook hooikoorts en ben het helemaal beu![]()
Preciesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tuurlijk zijn die er!!
Ik heb Xyzal (pilletjes), neusspuitje en oogdruppels. moet je naar d ehuisarts gaan, dan krijg je medicijnen. als je die goed inneemt ben je bijna klachtvrij
hmmz dan zal ik es langs gaan bij m'n huisarts.. voor het eerst sinds 10 jaar.. ik ben niet zo'n dokter loperquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tuurlijk zijn die er!!
Ik heb Xyzal (pilletjes), neusspuitje en oogdruppels. moet je naar d ehuisarts gaan, dan krijg je medicijnen. als je die goed inneemt ben je bijna klachtvrij
je moet alleen wel altijd op tijd beginnen. Veel medicijnen hebben een soort aanlooptijd nodig en werken pas na een paar weken. het is dus belangrijk op tijd te beginnen met je medicijnen. het liefst voordat je klachten beginnen. Ik begin meestal in maart. in juni heb ik het altijd op zn ergstquote:
Dat kan ook komen omdatje te lang achter een scherm zit, dan krijg ik ook last van droge lenzen of van die eiwitdraden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En mn lenzen zitten ook niet echt fantastisch, scherp kijken wil niet lukken vandaag
ik ook niet. moet donderdag weer. denk dat ik me daarna ga ziek meldenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:07 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hmmz dan zal ik es langs gaan bij m'n huisarts.. voor het eerst sinds 10 jaar.. ik ben niet zo'n dokter loper![]()
T hoeft ook maar 1 keer. Ben er voor mn hooikoorst echt jaren geleden voor het laatst geweest. Sindsdien ieder voorjaar een telefoontje voor een herhalingsrecept en een kleine pit-stop bij de apotheekquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:07 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hmmz dan zal ik es langs gaan bij m'n huisarts.. voor het eerst sinds 10 jaar.. ik ben niet zo'n dokter loper![]()
oei dus ik ben al redelijk te laat.. ach ja valt altijd te proberenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je moet alleen wel altijd op tijd beginnen. Veel medicijnen hebben een soort aanlooptijd nodig en werken pas na een paar weken. het is dus belangrijk op tijd te beginnen met je medicijnen. het liefst voordat je klachten beginnen. Ik begin meestal in maart. in juni heb ik het altijd op zn ergst
Eiwitdradenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat kan ook komen omdatje te lang achter een scherm zit, dan krijg ik ook last van droge lenzen of van die eiwitdraden.
behalve wanneer je medicijnen toch niet zo goed werken....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
T hoeft ook maar 1 keer. Ben er voor mn hooikoorst echt jaren geleden voor het laatst geweest. Sindsdien ieder voorjaar een telefoontje voor een herhalingsrecept en een kleine pit-stop bij de apotheek
beter laat dan nooit. het is afhankelijk van het tijdstip dat je hooikoorts het ergste is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oei dus ik ben al redelijk te laat.. ach ja valt altijd te proberen![]()
Ja, oke. Maar daar heb ik nog geen last van gehadquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
behalve wanneer je medicijnen toch niet zo goed werken....
mjah.. als je ogen te veel eiwitten aan gaan maken krijg je van dat spul in je ogen wat je 's ochtends weleens hebt als je net wakker wordt (meestal in je ooghoeken).quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:09 schreef Megter het volgende:
M'n stagebegeleider heeft m'n concept goedgekeurd!
Nu nog ff wat bijlagen erbij en dan kijken wat die knakker van school ervan vindt.
ik ben er ook niet helemaal over uit of het echt hooikoorts is.. want ik heb vooral last van niezen, prikkelende ogen enzo als mijn kamer nogal stoffig is, maar ook in deze tijd van het jaar heb ik er meer last van.. misschien een combinatie van huisstofmijt allergie en hooikoortsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
behalve wanneer je medicijnen toch niet zo goed werken....
Aha, daar heb ik nooit last van overdagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
mjah.. als je ogen te veel eiwitten aan gaan maken krijg je van dat spul in je ogen wat je 's ochtends weleens hebt als je net wakker wordt (meestal in je ooghoeken).
Dat heb je dan ook overdag, best irritant.
Viel echt hartstikke mee. Hij kwam binnen en zei: "ik heb twee puntjes".quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Viel echt hartstikke mee. Hij kwam binnen en zei: "ik heb twee puntjes".
Toen zei ik: "Nee bedankt, heb net al bolletjes op"
Ja ik zit lekker te schralen achter mn computer, maar ik moet wel wat doen anders kan ik vrijdag niet vrij nemen om te werken en maandag niet omdat ik dan nog op familieweekend ben..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken het, kan mn ogen ook niet open houden. Zal wel komen omdat ik me 1,5 uur verslapen heb vanmorgen.
Doe maar lekker rustig aan vandaag en veel beterschap![]()
![]()
Aaahh, ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:12 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ik zit lekker te schralen achter mn computer, maar ik moet wel wat doen anders kan ik vrijdag niet vrij nemen om te werken en maandag niet omdat ik dan nog op familieweekend ben..
joepie..
ik heb ook het hele jaar door niezen en prikkelende ogen. in het voorjaar wordt dit erger en komen er nog andere klachten bij, zoals lamlendig zijn (ik kan rustig nu in slaap vallen. ben ik het voorjaar altijd moe) en beetje grieperig gevoel. Dit is juni heel erg en ik heb dan vaak ook echt koorts.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik ben er ook niet helemaal over uit of het echt hooikoorts is.. want ik heb vooral last van niezen, prikkelende ogen enzo als mijn kamer nogal stoffig is, maar ook in deze tijd van het jaar heb ik er meer last van.. misschien een combinatie van huisstofmijt allergie en hooikoorts
oke doe ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb ook het hele jaar door niezen en prikkelende ogen. in het voorjaar wordt dit erger en komen er nog andere klachten bij, zoals lamlendig zijn (ik kan rustig nu in slaap vallen. ben ik het voorjaar altijd moe) en beetje grieperig gevoel. Dit is juni heel erg en ik heb dan vaak ook echt koorts.
Maar iedereen ervaart een allergie anders. Het kan zijn dat jij het minder erg hebt, maar dat maakt het niet minder vervelend. gewoon ff langs de huisarts gaan
Hak 'r neerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, er loopt hier net een collega langs op hakken. En we hebben hier een stenen vloer. Het dreunt nog steeds in mn hoofd
één positief iets: dood ga je er in ieder geval niet aan (of je moet niezen als je in de auto zit en per ongeluk vand e weg afrakenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oke doe ikik heb het inderdaad wel iets minder zo te lezen, maar het is wel degelijk hinderlijk als je 200 keer op een dag moet niezen... koorts enzo krijg ik er niet van maar lamlendig word ik er ook van
komt allemaal goed
of niet![]()
Dat is dan wel meteen het ergste wat hooikoorts je aan kan doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
één positief iets: dood ga je er in ieder geval niet aan (of je moet niezen als je in de auto zit en per ongeluk vand e weg afraken)
ja op een een of andere manier gebeurd dat niezen altijd op momenten dat het niet echt uitmaakt.. als ik bv auto rijd hoef ik haast nooit te niezen, maar als ik dan uitstap krijg ik een gigantische nies bui.. zal wel iets psychisch zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
één positief iets: dood ga je er in ieder geval niet aan (of je moet niezen als je in de auto zit en per ongeluk vand e weg afraken)
ah gossie... dat hoor ik al 3.5 maandenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, er loopt hier net een collega langs op hakken. En we hebben hier een stenen vloer. Het dreunt nog steeds in mn hoofd
Ja, tijd om ook langs de psygiator te gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:18 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ja op een een of andere manier gebeurd dat niezen altijd op momenten dat het niet echt uitmaakt.. als ik bv auto rijd hoef ik haast nooit te niezen, maar als ik dan uitstap krijg ik een gigantische nies bui.. zal wel iets psychisch zijn![]()
klopt. lekkerst zijn de niesaanvallen bij het wakker wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:18 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ja op een een of andere manier gebeurd dat niezen altijd op momenten dat het niet echt uitmaakt.. als ik bv auto rijd hoef ik haast nooit te niezen, maar als ik dan uitstap krijg ik een gigantische nies bui.. zal wel iets psychisch zijn![]()
Ok, succes met poepen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve mensen,
Het was mij weer een waar genoegen om eventjes hier te zijn, maar ik ga nu weer is wat nuttigs doen.
Tot later vanmiddag :w
Thnxquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aaahh, ik leef met je mee.
Veel sterkte
soms is zo'n niesbui wel handig.. als je neus net helemaal verstopt zit en je moet wat niezen kan je zeker zo'n 10 minuten heerlijk door je neus ademenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
klopt. lekkerst zijn de niesaanvallen bij het wakker wordenof tijdens het ontbijt. Dan ben je nog moe, na die neisaanval helemaal. En bij het ontbijt kan je na die niesbui opnieuw gaan eten
Doei doei dank jewelquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve mensen,
Het was mij weer een waar genoegen om eventjes hier te zijn, maar ik ga nu weer is wat nuttigs doen.
Tot later vanmiddag![]()
En IJlien, beterschap![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:21 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
soms is zo'n niesbui wel handig.. als je neus net helemaal verstopt zit en je moet wat niezen kan je zeker zo'n 10 minuten heerlijk door je neus ademen
nou ja.. dat heb ik dan.. maar ik hoor net al dat ik rijp ben voor de psychiator![]()
eet smakelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:22 schreef Oviedeee het volgende:
lekker broodje aan et eten
voeg deze dude dan toe:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:22 schreef Blinker het volgende:
Ik zal de volgende wel ff openmaken
Heb je onze kansloze vriend er goed instaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:22 schreef Blinker het volgende:
Ik zal de volgende wel ff openmaken
jij ookal!! sounds greatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:21 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
soms is zo'n niesbui wel handig.. als je neus net helemaal verstopt zit en je moet wat niezen kan je zeker zo'n 10 minuten heerlijk door je neus ademen
nou ja.. dat heb ik dan.. maar ik hoor net al dat ik rijp ben voor de psychiator![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:24 schreef Blinker het volgende:
jup ik had de OP al klaarliggen
wie tear??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:23 schreef Megter het volgende:
[..]
Heb je onze kansloze vriend er goed instaan?
WTF! Hoe kan dat nou weerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://www.magictricks.co.uk/mindreader/MagicTricksMR
tijdverdrijf!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb geen hooikoorts, gelukkig maar... ik doelde op psychquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]Hihi oh gelukkig zeg, ik ben niet zo wiskundig dak dat zelf had kunnen uitzoeken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx doppie
Doppiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi oh gelukkig zeg, ik ben niet zo wiskundig dak dat zelf had kunnen uitzoeken!!
Thnx doppie
die is inderdaad behoorlijk kansloosquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:28 schreef Mr-Z het volgende:
en nu is ie dood
Die gast kan ik echt niet uitstaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die is inderdaad behoorlijk kansloos
beetje zeiken over mijn tieten. nee, mijn tieten hangen niet!
Jif (CIF) is ook leuk om in de gaatjes te spuiten...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:29 schreef Oviedeee het volgende:
Ik had laatst een mierenhoop afgemaakt met kokend water
ik heb pas geleden een vieze vlieg laten verdrinken in mijn colaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:29 schreef Oviedeee het volgende:
Ik had laatst een mierenhoop afgemaakt met kokend water
We agreequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik sindsdien ook niet.... en mn tieten zijn niet eens te zien op mn foto.....
ik zette vroeger altijd mieren op waterlelie bladen in onze vijverquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb pas geleden een vieze vlieg laten verdrinken in mijn cola![]()
me neither, maar ach... sommige mensen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |