quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:24 schreef Blinker het volgende:
jup ik had de OP al klaarliggen
wie tear??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:23 schreef Megter het volgende:
[..]
Heb je onze kansloze vriend er goed instaan?
WTF! Hoe kan dat nou weerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://www.magictricks.co.uk/mindreader/MagicTricksMR
tijdverdrijf!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb geen hooikoorts, gelukkig maar... ik doelde op psychquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]Hihi oh gelukkig zeg, ik ben niet zo wiskundig dak dat zelf had kunnen uitzoeken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx doppie
Doppiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi oh gelukkig zeg, ik ben niet zo wiskundig dak dat zelf had kunnen uitzoeken!!
Thnx doppie
die is inderdaad behoorlijk kansloosquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:28 schreef Mr-Z het volgende:
en nu is ie dood
Die gast kan ik echt niet uitstaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die is inderdaad behoorlijk kansloos
beetje zeiken over mijn tieten. nee, mijn tieten hangen niet!
Jif (CIF) is ook leuk om in de gaatjes te spuiten...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:29 schreef Oviedeee het volgende:
Ik had laatst een mierenhoop afgemaakt met kokend water
ik heb pas geleden een vieze vlieg laten verdrinken in mijn colaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:29 schreef Oviedeee het volgende:
Ik had laatst een mierenhoop afgemaakt met kokend water
We agreequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik sindsdien ook niet.... en mn tieten zijn niet eens te zien op mn foto.....
ik zette vroeger altijd mieren op waterlelie bladen in onze vijverquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb pas geleden een vieze vlieg laten verdrinken in mijn cola![]()
me neither, maar ach... sommige mensen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |