wat moet er toch ooit terecht van jou komenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:24 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja maar hij ziet dat wel door de vingersga ik gewoon op mn werk mn bed weer in
![]()
Ik weet niet of ik daarvoor tijd hebquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:25 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
HOLA ik ga morgen toevallig wel naar het uitzendbureau om een vakantiebaantje te zoeken![]()
Nee die werkt van half 9 tot 12 uur savonds... dus ik heb t niet van hemquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
wat moet er toch ooit terecht van jou komenen zo te horen is je vader dan hetzelfde
ohhh ik krijg spontaan weer honger.. terwijl ik net mijn lunch op hebquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:26 schreef Megter het volgende:
Zo, ff lekker eten
Puntjes met ardenner boterhamworst, krentenbollen, kaas, een roombroodje en bosvruchtenyoghurt
wat ga je anders doen in de vakantie.quote:
Ja kan ik me voorstellen... moet je lopen!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:28 schreef Blinker het volgende:
Ik moet me buskaart nog verlengen maar heb er geen zin in
Misschien naar Spanje en op vakantie naar Engelandquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:28 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
wat ga je anders doen in de vakantie.
ik hoop op een baantje als koerier... lekker de hele dag lui in je auto zitten en een beetje rijden![]()
Je mag wel mijn prive chauffeur wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:28 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
ik hoop op een baantje als koerier... lekker de hele dag lui in je auto zitten en een beetje rijden![]()
behoorlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:29 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen... moet je lopen!!!![]()
Jij wilt zeker voor een grijpstuiver op de eerste rij zitten héquote:
viel te proberen.. jij wil toch graag rijden?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Jij wilt zeker voor een grijpstuiver op de eerste rij zitten hédoe maar een nulletje erachter
![]()
nouja graag... moet wel wat tegenoverstaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
viel te proberen.. jij wil toch graag rijden?![]()
Hoelang heb je staan wachten om die zin te gebruiken ...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Jij wilt zeker voor een grijpstuiver op de eerste rij zitten hédoe maar een nulletje erachter
![]()
10 minutenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hoelang heb je staan wachten om die zin te gebruiken ...
hij deed er anders ook lang over voordat hij verscheen.. misschien ff in een spreukenboek opgezochtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hoelang heb je staan wachten om die zin te gebruiken ...
Nee kwam rechtstreeks uit mijn brein.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hij deed er anders ook lang over voordat hij verscheen.. misschien ff in een spreukenboek opgezocht![]()
tsssssss ik wil niet in Eindhoven zijn... en waarom dat niet? wat is er mis met Eindhovenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
nouja graag... moet wel wat tegenoverstaan![]()
Bovendien wil ik niet in Eindhoven zijn dus houd het op![]()
wow respectquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:34 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nee kwam rechtstreeks uit mijn brein.
Wat is er niet mis meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tsssssss ik wil niet in Eindhoven zijn... en waarom dat niet? wat is er mis met Eindhoven![]()
.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wat is er niet mis meeDoe mij maar Mokum.
Liever in Mokum zonder poen dan in Parijs met een miljoen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wat is er niet mis meeDoe mij maar Mokum.
ik hoef waarschijnlijk niet meer op zoek naar vakantiewerkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:28 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Doe je leukquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hoef waarschijnlijk niet meer op zoek naar vakantiewerk
Wat gaat u doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tsja.. ik wil niet in Mokum zijn om dezelfde reden dat jij niet in Eindhoven wil zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef Blinker het volgende:
[..]
Liever in Mokum zonder poen dan in Parijs met een miljoen!
Het liefst zou ik niks doen maar dat is niet goed voor mn bankrekeningquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Omdat er rare mensen wonen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tsja.. ik wil niet in Mokum zijn om dezelfde reden dat jij niet in Eindhoven wil zijn![]()
Ochja dat had ik al gelezenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
werken bij mn stage-instellingze hebben me net baantje aangeboden
is dat ook ver lopen danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tsja.. ik wil niet in Mokum zijn om dezelfde reden dat jij niet in Eindhoven wil zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |