goh dat hadden wij ook op de kabel in ALKMAARquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:00 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hmmm, weet ik niet meer.
En over die woonboot ja we hadden geen kabel.. Wel schotel btw.
Lekker cartoon network kijken
Ik ken het, kan mn ogen ook niet open houden. Zal wel komen omdat ik me 1,5 uur verslapen heb vanmorgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee mijn oogleden komen maar tot de helft van waar ze eigenlijk zouden moeten zijn en mijn hoofd zit vol snot..
Ulgh..
hier ook, maar dat heet gewoon hooikoortsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee mijn oogleden komen maar tot de helft van waar ze eigenlijk zouden moeten zijn en mijn hoofd zit vol snot..
Ulgh..
Daar heb ik ook last van, ben mn medicijnen vergeten vanmorgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hier ook, maar dat heet gewoon hooikoorts
heb je daar medicijnen voor dan.. en werken die goed?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, ben mn medicijnen vergeten vanmorgen![]()
Nog 3 uurquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:01 schreef Fisher het volgende:
wow, m'n ogen zijn nog steeds open... kan 't niet geloven
nog 4 uur
ik gelukkig niet. dit weekend wel. had de hele tijd jeuk in mijn neusquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, ben mn medicijnen vergeten vanmorgen![]()
Mijn medicijnen werken perfect. Als ik ze s'morgens inneem, dan heb ik er de hele dag geen last vanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
heb je daar medicijnen voor dan.. en werken die goed?
Ik heb namelijk ook hooikoorts en ben het helemaal beu![]()
De engelse?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:01 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
goh dat hadden wij ook op de kabel in ALKMAARdat ze dat hier nou niet hebben
is dat op dokters recept?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn medicijnen werken perfect. Als ik ze s'morgens inneem, dan heb ik er de hele dag geen last van
Ik heb nu last van mn ogen, jeuk enzo. En mn lenzen zitten ook niet echt fantastisch, scherp kijken wil niet lukken vandaagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik gelukkig niet. dit weekend wel. had de hele tijd jeuk in mijn neus
tuurlijk zijn die er!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
heb je daar medicijnen voor dan.. en werken die goed?
Ik heb namelijk ook hooikoorts en ben het helemaal beu![]()
Preciesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tuurlijk zijn die er!!
Ik heb Xyzal (pilletjes), neusspuitje en oogdruppels. moet je naar d ehuisarts gaan, dan krijg je medicijnen. als je die goed inneemt ben je bijna klachtvrij
hmmz dan zal ik es langs gaan bij m'n huisarts.. voor het eerst sinds 10 jaar.. ik ben niet zo'n dokter loperquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tuurlijk zijn die er!!
Ik heb Xyzal (pilletjes), neusspuitje en oogdruppels. moet je naar d ehuisarts gaan, dan krijg je medicijnen. als je die goed inneemt ben je bijna klachtvrij
je moet alleen wel altijd op tijd beginnen. Veel medicijnen hebben een soort aanlooptijd nodig en werken pas na een paar weken. het is dus belangrijk op tijd te beginnen met je medicijnen. het liefst voordat je klachten beginnen. Ik begin meestal in maart. in juni heb ik het altijd op zn ergstquote:
Dat kan ook komen omdatje te lang achter een scherm zit, dan krijg ik ook last van droge lenzen of van die eiwitdraden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En mn lenzen zitten ook niet echt fantastisch, scherp kijken wil niet lukken vandaag
ik ook niet. moet donderdag weer. denk dat ik me daarna ga ziek meldenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:07 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hmmz dan zal ik es langs gaan bij m'n huisarts.. voor het eerst sinds 10 jaar.. ik ben niet zo'n dokter loper![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |