Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Goed he!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goed he!
Ziet ie dr netjes uit? Viel me wel op dat ie nog niet zo populair is.
Misschien ligt het aan mij
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zal toch wel niet? Het is natuurlijk de eerste dag weer dat men werkt, en aangezien de spam hoog is (deutsch ja) zal men wel het druk hebben![]()
Was al in de ochtend hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:50 schreef Jump het volgende:
damn, ik wist dat ik niet eerst middagje moest leren
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig
Was al bang dat ik niet populair was![]()
Dat zou mn einde betekenen![]()
Lukt het?quote:
En toch heb ik is een keer een topic geopendquote:
als het goed meezit ik maar 7 keer naar school toe tot de voorlaatste week van septemberquote:
Hele zomer fokken?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:18 schreef Jump het volgende:
[..]
als het goed meezit ik maar 7 keer naar school toe tot de voorlaatste week van september
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:18 schreef Jump het volgende:
[..]
als het goed meezit ik maar 7 keer naar school toe tot de voorlaatste week van september
ganse maand juli vakantiejobquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hele zomer fokken?
Das best ziek
Ga je nog op vakantie?
Wie quote ik?quote:
Vorige keer was het Jump.quote:
Maar in andere topics posten doe je volop, ik kom bijna geen topic meer tegen waar je niet in hebt gepostquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:14 schreef Godlike02 het volgende:
En toch heb ik is een keer een topic geopend
Ouwe rel neger van me.quote:
Goed he!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar in andere topics posten doe je volop, ik kom bijna geen topic meer tegen waar je niet in hebt gepost
Rellen?quote:
Nog even en je bent over de 10Kquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:19 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had er maar 77 gisteren!
Ja ik doe mn bestquote:
informatica dienst op me mams haar werkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als wat?
Wat voor werk ga je allemaal doen?
Dat kan ik dus niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vak gerelateerd!![]()
![]()
Heb je veel meer aan dan bollenpellen of zwembad meester
Waaropm niet?quote:
iddquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vak gerelateerd!![]()
![]()
Heb je veel meer aan dan bollenpellen of zwembad meester
Ik wil bij defensie werken dus ja... probeer maar is een vakantie baantje te vinden dat daarop aansluit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waaropm niet?
En wat ga je dan doen? Je moet het tenminste leuk vinden lijkt me
anders hou je het toch niet vol!
Ze hebben wel een introductie jaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik wil bij defensie werken dus ja... probeer maar is een vakantie baantje te vinden dat daarop aansluit.En trouwens ik werk nu ook gewoon.
![]()
Dat ga ik dus volgend jaar doen die opleiding.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een introductie jaar![]()
En ik denk als je bijvoorbeeld begeleider bent op een sportkamp dat je meer in je toekomstige vak bezig bent dan in de ah achter de kassa (tenminste als je echt landmacht wil of zo iets)
Dat is toch al goed!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat ga ik dus volgend jaar doen die opleiding.
Deze zomer word het gewoon veel trainen in de bergen en in de zee enzo.
Test krijg ik voor de vakantie, maar dat is puur en alleen om te kijken op welk niveau je nu zit. Is hast ongemogelijk om op te zakken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is toch al goed!
Want neem aan dat je fysieke test krijgt, schijnt best pittig te zijn!
Kom op we gaan roken en zuipen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Test krijg ik voor de vakantie, maar dat is puur en alleen om te kijken op welk niveau je nu zit. Is hast ongemogelijk om op te zakken.
Ik doe beide niet en ben het ook niet van plan.quote:
Maar hoe lang wil je bij de landmacht tekenen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik doe beide niet en ben het ook niet van plan.
Eerst een jaar school opleiding. Omdat ik dat doe hoef ik daarna niet de hele AMO te volgen. (Algemene Militaire Opleiding) En dan een contract van 2 jaar ofzo. En daarna wil ik blijven tot ik geen zin meer heb.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar hoe lang wil je bij de landmacht tekenen?
En wat wil je dara gaan doen?
En neem je elke ochtend een koude douche
(voor jumpie, daar is een reclame over in nederland)
is er sinds gisteren ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
owja. Da's echt pas net 5 minuten ofzo, heb het nog niet eerder gezien hier
Stoer man ! En zo simpelquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
owja. Da's echt pas net 5 minuten ofzo, heb het nog niet eerder gezien hier
Ja ik ken de verhalenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Eerst een jaar school opleiding. Omdat ik dat doe hoef ik daarna niet de hele AMO te volgen. (Algemene Militaire Opleiding) En dan een contract van 2 jaar ofzo. En daarna wil ik blijven tot ik geen zin meer heb.
Oh en ik wil trouwens eerst naar de pantser infanterie, met pantserwagens enzo.En daarna naar de Lucht Mobiele Brigade. Die worden altijd als eerst uitgezonden, zij zaten ook als eerste in Irak enzo.
Ook Hallo Godlikequote:
Hè flauwquote:
En de kleine had een poep broek dus je was druk?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ook Hallo Godlike
Beetje lekker pinksteren gehad ? Ik ben nu nog vrij lol
Morgen nog vrij en dan Donderdag weer aan de bak
Een beetje rustig aan gedaan, op bezoek geweest bij de oma's/opa'squote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En de kleine had een poep broek dus je was druk?
![]()
Haha
Welcome back hoor.
Ik had prima pinksteren! en jij ook?
Wat heb je gedaan?
Opleiding is inderdaad wel lekker, vriend van me gaat het ook doen, rijbewijs halen en ook zijn duikbrevet en daarna is ie weg.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik ken de verhalen
Goeie opleiding maar uitzendingen?
De meeste hebben stuk minder grote mond nadat ze terug zijn gekomen.
Eerst stoer, lachen, etc etc
Je krijgt echt een hoop shit te zien
Brutaal hoorquote:
Ja je bent een echte gezins man!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Een beetje rustig aan gedaan, op bezoek geweest bij de oma's/opa's
Ook nog effe op verjaardagsvisite, maar voor de rest lekker rustig aan. (Beetje luieren op de bank, wat achter de pc...)
Maar goed, was niet echt aan het posten oid... gewoon een beetje CS: Source, wat SWAT 4
Natuurlijk ook nog de nodige mensen met problemen geholpen, allerlei spyware verwijderd en weet ik niet wat... Best druk gehad eigelijk, als ik het zo eens naga allemaal...
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja je bent een echte gezins man!
Dan moet je dat soort dingen doen
Ik was gewoon in de stad,
Stappen, uit eten, circuit, etc etc
Ik ook! Voor jjou danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ik ga nooit uit. Vind het zonde van mijn geld. Helemaal omdat ik het ook in mijn PC kan stoppen ^^
Allebei kan zowieso niet, want er moet zat ander spul gekocht worden... En ja, echt de family man dus ...
Alleen is het zometeen dus nog ergerDe 2e is onderweg... Maar goed, dat is iets waar ik me alleen maar op kan verheugen...
In dienst noemde we dat altijd de lucht debiele brigade, ik weet alleen niet meer waaromquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:34 schreef SHERMAN het volgende:
de Lucht Mobiele Brigade.
Omdat ze de hele dag blowen en niks zitten te doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:04 schreef devzero het volgende:
[..]
In dienst noemde we dat altijd de lucht debiele brigade, ik weet alleen niet meer waarom![]()
Omdat zij lui zijn en per helicopter heen en weer gaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:04 schreef devzero het volgende:
[..]
In dienst noemde we dat altijd de lucht debiele brigade, ik weet alleen niet meer waarom![]()
Ik denk eerder dat het omgekeerd was en dat wij lui waren en zij overdreven fanatiek. Vervoer per helicopter is ook niet bepaald luxe vervoerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Omdat zij lui zijn en per helicopter heen en weer gaan?
Alles zit beter dan een YPR.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het omgekeerd was en dat wij lui waren en zij overdreven fanatiek. Vervoer per helicopter is ook niet bepaald luxe vervoer
Jij hebt nog nooit een ritje met een YPR gedaan zeker?quote:
gheghe..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Brutaal hoor![]()
Iedereen weet toch dat Sjowhan op zijn e-mail gespammed wil worden als er iets veranderd op FOK!
Lijkt mij niet iig...quote:
Dat is nou weer een beetje teveel gevraagd... Alles wat er gebeurd moet niet in een topic komen, want dan moet ik zoveel doorbladeren... Cross-Posting over verschillende onderwerpen is al moeilijk genoeg...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
gheghe..
beter is gewoon een topic erover openen, die zie ik altijd![]()
Als of die in med komtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is nou weer een beetje teveel gevraagd... Alles wat er gebeurd moet niet in een topic komen, want dan moet ik zoveel doorbladeren... Cross-Posting over verschillende onderwerpen is al moeilijk genoeg...
Een reactie.quote:
FOK! is alleen traag.quote:
Dieptepunt is inderdaad nog niet bereikt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Valt wel mee hier
heb het stukken erger gezien.
EN ik ga toch zo slapen, ben dood op!
Jij of ik??quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:15 schreef Sjowhan het volgende:
Dzjeez.. 1uur naar bed, half 7 op.. Niet echt gezond he
Iets eerder geloof ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik, was jij ook om 01u naar bed gegaan dan?
Ik kan overdag niet slapen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ook nog wel een beetje. Vorige week was het vroeger, maar toch heb ik 's avonds (toen ik even op bed ging liggen) 4 uur totaal geslapen (van 18.30-22.30). Hoop dat dat nu niet gebeurd, niet goed voor me dag/nacht ritme
ik heb geen uur geslapen totaal hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan overdag niet slapen.
Dus ik moet goed zorgen dat ik mn nachtrust krijg
anders gaat het helemaal niks worden
Begin de komende twee weken vroeg
Dus 1 uur slapen gaat me iets te ver denk ik!
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb geen uur geslapen totaal hoor. Ik sliep pas om 1uur, dus nog 5.5uur nachtrust gehad
Bwhehehehe.. Sherman, je gaat het niet leuk vinden daarquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
Dus toch verrot! Nou ja Sherman gaat het leger in dus die kan dr maar beter aan wennen.
Midden in de nacht de plee schrobben
Oh ik denk dat ik het wel leuk ga vinden hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bwhehehehe.. Sherman, je gaat het niet leuk vinden daar
Verrot valt opzich wel mee trouwens![]()
Ik heb dan ook niet echt problemen met weinig slaap enzo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
Dus toch verrot! Nou ja Sherman gaat het leger in dus die kan dr maar beter aan wennen.
Midden in de nacht de plee schrobben
En met GEEN slaap?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet echt problemen met weinig slaap enzo.
Ja, maar ook in zijn slaap hoorquote:
Ik gok het ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
deze misschien??
http://www.sfu.ca/casr/101-c7.htm
weet niet zeker hoor
Valt volgens mij reuze meequote:
Hooooiiiii !!!quote:(14:07:08) (Godt) oi
Oiquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Valt volgens mij reuze mee
[..]
Hooooiiiii !!!![]()
tja ik heb ook niet bijster veel geslapen maar meer dan jij waarschijnlijk....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik over uurtje ofzo
Kan niet wachten heb het wle beetje gehad
Beetje slecht geslapen!
Ach ja vanavond kan ik weer beetje chillenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef mschol het volgende:
[..]
tja ik heb ook niet bijster veel geslapen maar meer dan jij waarschijnlijk....
0.30 slapen 7.00 wakker (door me wekker heen geslapen, anders was ik om 6.30 wakker)
ik eff filmpje kijken en een uurtje of half 12 me nest in, kan ik wat inhalenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ja vanavond kan ik weer beetje chillen
dus red het allemaal
Even naar schiphol heen en weer
En dan snel bed in
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
deze misschien??
http://www.sfu.ca/casr/101-c7.htm
weet niet zeker hoor
volgens mij is dit zelfs een standaard wapen, die zal niet extreem zwaar zijn lijkt mij...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je dat wel tillen?
en kan je niet beter je tank meenemen?
Kan ik tillen ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je dat wel tillen?
en kan je niet beter je tank meenemen?
Je bent geweldig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ben goed...
of google is gewoon te makkelijk
Ik denk gewoon werkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:42 schreef Godlike02 het volgende:
maar uhmmm wat gaat de rest van Dig SC volgend jaar doen?
Om het gesprek weer op een normaal nivo te krijgen
Dat hoop ik wel voor jequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik denk gewoon werkenEn mijn 2 kindjes op zien groeien, tenminste das de verwachting
Ja jaquote:
Nou dat is wel erg snelquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:14 schreef SHERMAN het volgende:
Nee, hier geen leuke stelling.
Euhm euhm.... weet nog niks.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou dat is wel erg snel
je mag er iets ;anger over nadenken
Ik ben even uurtje weg dan kan jij wat bedenken
Ik ben stiekem ook nog niet weg!quote:
Woon je zo dichtbij dan ? Dat je pas vertrekt als het vliegtuig er al is...quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook nog niet weg!
Dus de tijd telt nog niet
Ik zit te wachten tot dat kut vliegtuig is land
Verwacht om 18.10![]()
Daarna spring ik gelijk in de auto en rij naar schiphol
Ja 15 min /20 min rijdenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Woon je zo dichtbij dan ? Dat je pas vertrekt als het vliegtuig er al is...Avondje allemaal
Heerlijk weer hier
Traktatie ?
Alsjeblief !:
[afbeelding]
waarom??quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:42 schreef Godlike02 het volgende:
maar uhmmm wat gaat de rest van Dig SC volgend jaar doen?
Om het gesprek weer op een normaal nivo te krijgen
ja:quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ja
Maar ik had de hoop dat er nog meer mensen langs zouden komen
Maar zo bloed het natuurlijk een beetje dood.
Iemand nog een leuke stelling?
is wel handig iddquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:05 schreef Sjowhan het volgende:
Ik kijk iig nog niet uit naar volgend jaar, eerst maar zorgen dat ik me diploma haal
Waar was je?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:06 schreef VeerMans het volgende:
Goedeavond
Ik ben ook weer eens terug na een half jaar
Werkquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:09 schreef VeerMans het volgende:
Zelfde plek als toen, alleen nu met werk
In een stoffig kantoor achter mijn pc dus
geen last van stoflongen nog ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:09 schreef VeerMans het volgende:
Zelfde plek als toen, alleen nu met werk
In een stoffig kantoor achter mijn pc dus
Wat voor werk dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:11 schreef VeerMans het volgende:
idd ik heb het hoekje recht tegenover de deur
maar er moest dus gewerkt worden
Codenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat voor werk dan?
Want stof is niet goed voor een pc?
Servicedesk en devver in 1!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:19 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Coden
en dat weer supporten en debuggen en klagende klanten aanhoren
hehe idd best frustrerend somsquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Servicedesk en devver in 1!![]()
Je bent een heel voetbal elftal in je eentje
En wat moet je coden dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:22 schreef VeerMans het volgende:
[..]
hehe idd best frustrerend soms
Klein bedrijfje he, dan krijg je dat ik vind het opzich wel leuk alles in 1. Maar dat gesupport mag iemand anders best van me overnemen
Veel web.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wat moet je coden dan?
Om je vakgebied een beetje te ontdekken!
Goh echtquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef SHERMAN het volgende:
Troel.
Das lang geleden.
Marty zit ergens in onzin geloof ik nu.
Ja echt ja.quote:
Ik doe ook iets in de ictquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:26 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Veel web.
soms een drutsje C of java of onze eigen scripttaal
et toi?
ah, das niets voor mijquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik doe ook iets in de ict![]()
Haha, nee doe projecten in de detachering
Nu grote migratie
Server migratie ? Of werkplekken... Gaat het netwerk ook veranderen ed. of is het alleen een verhuizingquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik doe ook iets in de ict![]()
Haha, nee doe projecten in de detachering
Nu grote migratie
Geen desktopsquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef VeerMans het volgende:
[..]
ah, das niets voor mij
van 98 naar XP ofzo? of iets geheeeel anders?
Server migratiequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Server migratie ? Of werkplekken... Gaat het netwerk ook veranderen ed. of is het alleen een verhuizingGa je over op andere software... ey het blijft DIG dus spill die "nerd" details
Makkelijkste is dus om niks fout te doen!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:02 schreef VeerMans het volgende:
Nog erger, als je dan wat fout doet valt de bom
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
Server migratie
Wan verbingen krijgen upgrtade naar min 100mbit
tot 2gb verbindingen
5quote:Fysiek verhuizen voor de uitwijk
Verdeeld over 5 locaties
Kijk, daar ben ik nou wel benieuwd naar. Hardware heeft mij nooit zo geimponeerd, maar creative/inovatieve software-design welquote:Ook andere software volgens onze standaarden
Zal je de detailed designs even msnénquote:Op donderdag 19 mei 2005 05:34 schreef devzero het volgende:
[..]
de gemiddelde nerd heeft al een gigabit netwerk thuis
[..]
5zelfs dit oudje draaide al op 5 locaties met surfnet 1Gb /s ATM verbinding en de opvokger gaat zover ik weet met 10Gb/s draaien
[..]
Kijk, daar ben ik nou wel benieuwd naar. Hardware heeft mij nooit zo geimponeerd, maar creative/inovatieve software-design wel
Ach bij ons hebben ze ook net alles vernieuwd. Zometeen gaan alle verbindingen naar de werkplek 1gigabit worden. De connectie naar het internet is 100 mbit. Wij hebben ook een verbinding in ons WAN via KPN (straalverbinding) met een webscan. Deze scant alles wat in en uit gaat op virussen ed. Waardoor het allemaal alsnog langzaam gaatquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:11 schreef Sjowhan het volgende:
netjes..
'Ons' (Instituut Biologie Leiden) intern netwerk heeft een cat3-toewijzing, verbinding naar buiten is maximaal gecapt op 300mbit..
Weet wel dat er een wirelessproject loopt ofzo, maar draadjes moeten zeker nog wel vervangen worden(ITafdeling zit btw wel op 100mbit netwerk)
Mocht niet meerquote:Op donderdag 19 mei 2005 07:31 schreef Fwnk het volgende:
volgens mij is dit de enige slowchat waar je niet elke dag een nieuw topic opent
Straat verbindingquote:Op donderdag 19 mei 2005 07:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach bij ons hebben ze ook net alles vernieuwd. Zometeen gaan alle verbindingen naar de werkplek 1gigabit worden. De connectie naar het internet is 100 mbit. Wij hebben ook een verbinding in ons WAN via KPN (straalverbinding) met een webscan. Deze scant alles wat in en uit gaat op virussen ed. Waardoor het allemaal alsnog langzaam gaat
Hmmm wij hebben er helemaal geen last van. Op de monitor heb ik nog nooit downtime gezien in het netwerk... Ook staat de registratie server (voor incidenten) in verband met die andere locatie. downtime hadden we dus direct gemerkt...quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Straat verbinding![]()
Kut dingen.
Bij mn vorige opdracht hadden ze er 1 tussen twee panden in.
Toen werd er gebouw tussen gezet die hoger zou worden.
Prima halen we straalverbinding weg per 1 aug want per 1 okt is het gebouw in aanbouw te hoog om nog te stralen.
Rond 1 juni paar keer verbinding weg gevallen, paar seconden en weer up
Af en toe iets langer.
Leuk man hoogwerkers die door je verbinding gaan![]()
Daarvoor ook nooit last van gehadquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmmm wij hebben er helemaal geen last van. Op de monitor heb ik nog nooit downtime gezien in het netwerk... Ook staat de registratie server (voor incidenten) in verband met die andere locatie. downtime hadden we dus direct gemerkt...
Deze verbinding is trouwens wel tussen Hoogeveen en Groningen....quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarvoor ook nooit last van gehad
Maar aan hoogwerkers hadden die gasten van netwerkbeheer niet nagedacht![]()
Hehe, mogen we zometeen helemaal niet meer SlowChatten in DIGquote:
We mogen wel slowchattenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, mogen we zometeen helemaal niet meer SlowChatten in DIG
Nou ja, gaan we net als blond19 voor elke post een topic openen
Heerlijk geslapen, niet gedroomd (in ieder geval niet onthouden).quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kort maar krachtig!!
Goedemorgen troel![]()
Lekker geslapen?? Mooie dromen gehad?
Ik he niet gedroomd zover ik wetequote:Op donderdag 19 mei 2005 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, niet gedroomd (in ieder geval niet onthouden).
Jij dan?
ah ok.. en erg vind ik het niet, dan blijft de stof nog een beetje actueel, en niet dat je na een half uur niet meer weet waarover ze het hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We mogen wel slowchatten
Anders zou het topic er niet zijn.
Maar het moet geen post opkrik topic worden.
Dus niet alleen maar smileys en hoi
Oew overuren !quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik he niet gedroomd zover ik wete
En weer een beetje kort geslapen
Maar dat overleven we ook wel weeer. Nu lekker dagje werken en morgen van 7.00 tot 23.00 werken
Af en toe gaat het nog hardquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah ok.. en erg vind ik het niet, dan blijft de stof nog een beetje actueel, en niet dat je na een half uur niet meer weet waarover ze het hebben
Het is veel gezelliger nu , met mij erbij. Of niet Godtie ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Af en toe gaat het nog hard
Maar laatste tijd met wat meer inhoud
Paar maanden geleden werd het heel erg.
Sommige mensen zijn ook gevlucht
Ik zeg niets, laten anderen dat maar zeggenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is veel gezelliger nu , met mij erbij. Of niet Godtie ?
Nou moequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zeg niets, laten anderen dat maar zeggen
Waarom je kan toch je mening uiten!quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zeg niets, laten anderen dat maar zeggen
Ik ook thuisquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom je kan toch je mening uiten!
beetje stoken.
Ik vind aanspraak altijd leuk.
Maar ik zit ook op irc
Volgens mij gebruikt die van mij geen eens javaquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ook thuisMaar niet hier. Kan niet want het is geblocked. Evenals de java irc client...
Ok, 't is gewoon gezellig hier, met iedereen trouwens, troeltje, devvie, godtje, jo0lzje, jumppie, bc, slar en de rest die ik vergeten ben, en ik danquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou moewil je niet toegeven dat ik gezellig ben
Ik spank je hoor ...
Ik sta op de 3e plekquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ok, 't is gewoon gezellig hier, met iedereen trouwens, troeltje, devvie, godtje, jo0lzje, jumppie, bc, slar en de rest die ik vergeten ben, en ik dan
Jaaaa Shermanquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik sta op de 3e plek![]()
BC zie ik niet zoveel meer![]()
En je vergeet sherman, of is het niet gezellig met sherman?
tss tuulijk wel, ik kan niet alle namen onthouden die hier posten hequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik sta op de 3e plek![]()
BC zie ik niet zoveel meer![]()
En je vergeet sherman, of is het niet gezellig met sherman?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tss tuulijk wel, ik kan niet alle namen onthouden die hier posten he![]()
Hefet een ex collega van me draaienquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jaaaa ShermanMet zijn kiddie porn
Huhuhuhu.
Trouwens welke client gebruik jij dan Godt ? ik wil ook IRC op mijn werk
als je zorgt dat die tussen 13u en 14u30 vol is kan ik hem wel openen jaquote:
Doe mn best om het zelf te doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:48 schreef Jump het volgende:
[..]
als je zorgt dat die tussen 13u en 14u30 vol is kan ik hem wel openen ja
Linkje naar mij ??quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hefet een ex collega van me draaien![]()
En die gebruik ik al steeds, dus draai gelukkig zelfs niks
Alleen maar onderhoud en zo
Mag ik nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Linkje naar mij ??![]()
Ik mag geen Java applets openen...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mag ik niet
Heb ik heel erg uitdrukkelijk beloofd
sorry, maar heb dr geen zeggenschap over.
Kan je alleen naam geven van het pakket kan je het zelf draaien eventueel
GNA GNA !quote:
Newbie SCquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
GNA GNA !
* Jo0Lz hoop het topic te kunnen openen
Nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
hey slette kop!![]()
Je topic werd later weer heropend![]()
Ja zag het net al!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee
Wisselbuien denk ik
Post hier een dode pixel!
Ze konden het niet aanquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja zag het net al!
Ze vonden hem gewoon te tof
ECht hequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze konden het niet aan
Dat jij wel leuke topics hebt![]()
Je vergat mij.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ok, 't is gewoon gezellig hier, met iedereen trouwens, troeltje, devvie, godtje, jo0lzje, jumppie, bc, slar en de rest die ik vergeten ben, en ik dan
En mij als Oude gardequote:
Jij bent een vrouw die vergeet die nietquote:
Wat een homo is het eigenlijk he.quote:
Kut newbie's heb je niks aan lezen zich niet eens inquote:
Afschieten, allemaal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:05 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kut newbie's heb je niks aan lezen zich niet eens in
Dat zal het zijn!quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw die vergeet die niet
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:05 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kut newbie's heb je niks aan lezen zich niet eens in
Hoe weet jij dan dat het niet zo is? Ik ben al lid vanaf 2003 hoor...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Newbie SC![]()
Mag pas nadat je in 20 topics hebt mee gepost
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Hey dat is iets waar ook mensen van de oude garde zich schuldig aan maken hoor
![]()
newbee!quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat het niet zo is? Ik ben al lid vanaf 2003 hoor...
quote:
memberships moet je laten zinkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Patsen met je membership is zo 2002![]()
Ja denk het welquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je had maar 54 posts gister![]()
Ga je vanavond nog trollen?
quote:
je moet surfenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:34 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja denk het wel![]()
Zo eerst naar wijk aan zee kitesurf foto's maken voor een vriend van me.
En meschien ook zelf nog ff varen
Ja ik mis er als een gekquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je moet surfen
niet varen! Dara gata het dus fout me je.
Mis je rip al?
Of lekker rustig??
Ik krijg mn auto pas over week/twee weken ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik mis er als een gekMaar ja is ff wennen. Straks maar ff surfen en van het weekend me autotje binnen dus dan heb ik lekker afleiding
Gaan we volgende week ff racen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik krijg mn auto pas over week/twee weken ofzo
Dik gezeik
Wil hem ook hebben!!
join the clubquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:40 schreef SHERMAN het volgende:
Waar gaat dit over.
Voel me net een newbie.
Je bent gewoon jongquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:40 schreef SHERMAN het volgende:
Waar gaat dit over.
Voel me net een newbie.
Start die bak weer eens kunnen we ff scheurenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij gaat met modelauto
ik met echte
modelauto heb ik nog staan
Moet ik maar weer is starten
Kijken of ik dat kan makenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Start die bak weer eens kunnen we ff scheuren![]()
![]()
LOL zal eens kijken of ik hem kan maken voor jequote:Op donderdag 19 mei 2005 12:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kijken of ik dat kan maken![]()
Ben niet zo handig met die dingen
als die maar over de kop gaat dan vind ik het prachtig
Jeeej.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jong
geen newbie! Je bent onze knuffel slet![]()
sletjequote:
En ik heb elek starterquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
LOL zal eens kijken of ik hem kan maken voor je
Op laden die zooi volgende week ff racenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik heb elek starter
af en toe niet relaxt
zeker niet als die leeg is., dan wou je dat je kon trekken.
En moet redelijk lang opladen die starter
Maar aj heb alleen maar lol als dat ding flinke klappers maakt
JAAAA!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:51 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Op laden die zooi volgende week ff racen
quote:
Ja ik ben weg bij Xerox he dus krijg geen kaarten meerquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
JAAAA!!!!
moet hem eerst ophalen, misschien lukt dat vanmiddag wel
En uhmmm wara was je op het circuit met pinksteren?
Rip was weg dus dat is geen excuus
nee johquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
![]()
Dat ik een jongen ben boeit zeker niet he.![]()
Neequote:Op donderdag 19 mei 2005 12:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
![]()
Dat ik een jongen ben boeit zeker niet he.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Voor een jongenTje ben je best een lekker wijf![]()
Kan je weer niet winnen?quote:
Oh echt wel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Voor een jongen ben je best een lekker wijf![]()
Ssssstquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:59 schreef cygnusx het volgende:
sherman, je avatar, ik zie ook een zwart getal aan de rechterkant
ff snel editten!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ssssst
Das ons afluister getal
Die ziet die helemaal niet!!
Ik was aan het spelen met de code en ben te lui om het te fixen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:01 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ff snel editten!
edit: pfoe, bijna te laat![]()
Wat zie ik niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ssssst
Das ons afluister getal
Die ziet die helemaal niet!!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:01 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ff snel editten!
edit: pfoe, bijna te laat![]()
Zal ik het ff doen dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Trots op je!
zal je snel inlog geven op zn msn gesprekken
Best geil om te zien al die jonge sletjes.
echt welquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zo een site??
Daar moet je 18 voor zijn![]()
quote:
smakelijk, en have funquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Das mooi, kan ik daarna gaan ontbijten en douchen.
hoe klaar start die alquote:
zo klaar als een dode pixel !quote:
Vet 29 nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |