Jij of ik??quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:15 schreef Sjowhan het volgende:
Dzjeez.. 1uur naar bed, half 7 op.. Niet echt gezond he
Iets eerder geloof ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik, was jij ook om 01u naar bed gegaan dan?
Ik kan overdag niet slapen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ook nog wel een beetje. Vorige week was het vroeger, maar toch heb ik 's avonds (toen ik even op bed ging liggen) 4 uur totaal geslapen (van 18.30-22.30). Hoop dat dat nu niet gebeurd, niet goed voor me dag/nacht ritme
ik heb geen uur geslapen totaal hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan overdag niet slapen.
Dus ik moet goed zorgen dat ik mn nachtrust krijg
anders gaat het helemaal niks worden
Begin de komende twee weken vroeg
Dus 1 uur slapen gaat me iets te ver denk ik!
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb geen uur geslapen totaal hoor. Ik sliep pas om 1uur, dus nog 5.5uur nachtrust gehad
Bwhehehehe.. Sherman, je gaat het niet leuk vinden daarquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
Dus toch verrot! Nou ja Sherman gaat het leger in dus die kan dr maar beter aan wennen.
Midden in de nacht de plee schrobben
Oh ik denk dat ik het wel leuk ga vinden hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bwhehehehe.. Sherman, je gaat het niet leuk vinden daar
Verrot valt opzich wel mee trouwens![]()
Ik heb dan ook niet echt problemen met weinig slaap enzo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
Dus toch verrot! Nou ja Sherman gaat het leger in dus die kan dr maar beter aan wennen.
Midden in de nacht de plee schrobben
En met GEEN slaap?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet echt problemen met weinig slaap enzo.
Ja, maar ook in zijn slaap hoorquote:
Ik gok het ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
deze misschien??
http://www.sfu.ca/casr/101-c7.htm
weet niet zeker hoor
Valt volgens mij reuze meequote:
Hooooiiiii !!!quote:(14:07:08) (Godt) oi
Oiquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Valt volgens mij reuze mee
[..]
Hooooiiiii !!!![]()
tja ik heb ook niet bijster veel geslapen maar meer dan jij waarschijnlijk....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik over uurtje ofzo
Kan niet wachten heb het wle beetje gehad
Beetje slecht geslapen!
Ach ja vanavond kan ik weer beetje chillenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef mschol het volgende:
[..]
tja ik heb ook niet bijster veel geslapen maar meer dan jij waarschijnlijk....
0.30 slapen 7.00 wakker (door me wekker heen geslapen, anders was ik om 6.30 wakker)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |