Eerst een jaar school opleiding. Omdat ik dat doe hoef ik daarna niet de hele AMO te volgen. (Algemene Militaire Opleiding) En dan een contract van 2 jaar ofzo. En daarna wil ik blijven tot ik geen zin meer heb.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar hoe lang wil je bij de landmacht tekenen?
En wat wil je dara gaan doen?
En neem je elke ochtend een koude douche
(voor jumpie, daar is een reclame over in nederland)
is er sinds gisteren ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
owja. Da's echt pas net 5 minuten ofzo, heb het nog niet eerder gezien hier
Stoer man ! En zo simpelquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
owja. Da's echt pas net 5 minuten ofzo, heb het nog niet eerder gezien hier
Ja ik ken de verhalenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Eerst een jaar school opleiding. Omdat ik dat doe hoef ik daarna niet de hele AMO te volgen. (Algemene Militaire Opleiding) En dan een contract van 2 jaar ofzo. En daarna wil ik blijven tot ik geen zin meer heb.
Oh en ik wil trouwens eerst naar de pantser infanterie, met pantserwagens enzo.En daarna naar de Lucht Mobiele Brigade. Die worden altijd als eerst uitgezonden, zij zaten ook als eerste in Irak enzo.
Ook Hallo Godlikequote:
Hè flauwquote:
En de kleine had een poep broek dus je was druk?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ook Hallo Godlike
Beetje lekker pinksteren gehad ? Ik ben nu nog vrij lol
Morgen nog vrij en dan Donderdag weer aan de bak
Een beetje rustig aan gedaan, op bezoek geweest bij de oma's/opa'squote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En de kleine had een poep broek dus je was druk?
![]()
Haha
Welcome back hoor.
Ik had prima pinksteren! en jij ook?
Wat heb je gedaan?
Opleiding is inderdaad wel lekker, vriend van me gaat het ook doen, rijbewijs halen en ook zijn duikbrevet en daarna is ie weg.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik ken de verhalen
Goeie opleiding maar uitzendingen?
De meeste hebben stuk minder grote mond nadat ze terug zijn gekomen.
Eerst stoer, lachen, etc etc
Je krijgt echt een hoop shit te zien
Brutaal hoorquote:
Ja je bent een echte gezins man!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Een beetje rustig aan gedaan, op bezoek geweest bij de oma's/opa's
Ook nog effe op verjaardagsvisite, maar voor de rest lekker rustig aan. (Beetje luieren op de bank, wat achter de pc...)
Maar goed, was niet echt aan het posten oid... gewoon een beetje CS: Source, wat SWAT 4
Natuurlijk ook nog de nodige mensen met problemen geholpen, allerlei spyware verwijderd en weet ik niet wat... Best druk gehad eigelijk, als ik het zo eens naga allemaal...
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja je bent een echte gezins man!
Dan moet je dat soort dingen doen
Ik was gewoon in de stad,
Stappen, uit eten, circuit, etc etc
Ik ook! Voor jjou danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ik ga nooit uit. Vind het zonde van mijn geld. Helemaal omdat ik het ook in mijn PC kan stoppen ^^
Allebei kan zowieso niet, want er moet zat ander spul gekocht worden... En ja, echt de family man dus ...
Alleen is het zometeen dus nog ergerDe 2e is onderweg... Maar goed, dat is iets waar ik me alleen maar op kan verheugen...
In dienst noemde we dat altijd de lucht debiele brigade, ik weet alleen niet meer waaromquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:34 schreef SHERMAN het volgende:
de Lucht Mobiele Brigade.
Omdat ze de hele dag blowen en niks zitten te doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:04 schreef devzero het volgende:
[..]
In dienst noemde we dat altijd de lucht debiele brigade, ik weet alleen niet meer waarom![]()
Omdat zij lui zijn en per helicopter heen en weer gaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:04 schreef devzero het volgende:
[..]
In dienst noemde we dat altijd de lucht debiele brigade, ik weet alleen niet meer waarom![]()
Ik denk eerder dat het omgekeerd was en dat wij lui waren en zij overdreven fanatiek. Vervoer per helicopter is ook niet bepaald luxe vervoerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Omdat zij lui zijn en per helicopter heen en weer gaan?
Alles zit beter dan een YPR.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het omgekeerd was en dat wij lui waren en zij overdreven fanatiek. Vervoer per helicopter is ook niet bepaald luxe vervoer
Jij hebt nog nooit een ritje met een YPR gedaan zeker?quote:
gheghe..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Brutaal hoor![]()
Iedereen weet toch dat Sjowhan op zijn e-mail gespammed wil worden als er iets veranderd op FOK!
Lijkt mij niet iig...quote:
Dat is nou weer een beetje teveel gevraagd... Alles wat er gebeurd moet niet in een topic komen, want dan moet ik zoveel doorbladeren... Cross-Posting over verschillende onderwerpen is al moeilijk genoeg...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
gheghe..
beter is gewoon een topic erover openen, die zie ik altijd![]()
Als of die in med komtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is nou weer een beetje teveel gevraagd... Alles wat er gebeurd moet niet in een topic komen, want dan moet ik zoveel doorbladeren... Cross-Posting over verschillende onderwerpen is al moeilijk genoeg...
Een reactie.quote:
FOK! is alleen traag.quote:
Dieptepunt is inderdaad nog niet bereikt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Valt wel mee hier
heb het stukken erger gezien.
EN ik ga toch zo slapen, ben dood op!
Jij of ik??quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:15 schreef Sjowhan het volgende:
Dzjeez.. 1uur naar bed, half 7 op.. Niet echt gezond he
Iets eerder geloof ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik, was jij ook om 01u naar bed gegaan dan?
Ik kan overdag niet slapen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ook nog wel een beetje. Vorige week was het vroeger, maar toch heb ik 's avonds (toen ik even op bed ging liggen) 4 uur totaal geslapen (van 18.30-22.30). Hoop dat dat nu niet gebeurd, niet goed voor me dag/nacht ritme
ik heb geen uur geslapen totaal hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan overdag niet slapen.
Dus ik moet goed zorgen dat ik mn nachtrust krijg
anders gaat het helemaal niks worden
Begin de komende twee weken vroeg
Dus 1 uur slapen gaat me iets te ver denk ik!
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb geen uur geslapen totaal hoor. Ik sliep pas om 1uur, dus nog 5.5uur nachtrust gehad
Bwhehehehe.. Sherman, je gaat het niet leuk vinden daarquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
Dus toch verrot! Nou ja Sherman gaat het leger in dus die kan dr maar beter aan wennen.
Midden in de nacht de plee schrobben
Oh ik denk dat ik het wel leuk ga vinden hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bwhehehehe.. Sherman, je gaat het niet leuk vinden daar
Verrot valt opzich wel mee trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |