En met GEEN slaap?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet echt problemen met weinig slaap enzo.
Ja, maar ook in zijn slaap hoorquote:
Ik gok het ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
deze misschien??
http://www.sfu.ca/casr/101-c7.htm
weet niet zeker hoor
Valt volgens mij reuze meequote:
Hooooiiiii !!!quote:(14:07:08) (Godt) oi
Oiquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Valt volgens mij reuze mee
[..]
Hooooiiiii !!!![]()
tja ik heb ook niet bijster veel geslapen maar meer dan jij waarschijnlijk....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik over uurtje ofzo
Kan niet wachten heb het wle beetje gehad
Beetje slecht geslapen!
Ach ja vanavond kan ik weer beetje chillenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef mschol het volgende:
[..]
tja ik heb ook niet bijster veel geslapen maar meer dan jij waarschijnlijk....
0.30 slapen 7.00 wakker (door me wekker heen geslapen, anders was ik om 6.30 wakker)
ik eff filmpje kijken en een uurtje of half 12 me nest in, kan ik wat inhalenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ja vanavond kan ik weer beetje chillen
dus red het allemaal
Even naar schiphol heen en weer
En dan snel bed in
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
deze misschien??
http://www.sfu.ca/casr/101-c7.htm
weet niet zeker hoor
volgens mij is dit zelfs een standaard wapen, die zal niet extreem zwaar zijn lijkt mij...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je dat wel tillen?
en kan je niet beter je tank meenemen?
Kan ik tillen ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je dat wel tillen?
en kan je niet beter je tank meenemen?
Je bent geweldig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ben goed...
of google is gewoon te makkelijk
Ik denk gewoon werkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:42 schreef Godlike02 het volgende:
maar uhmmm wat gaat de rest van Dig SC volgend jaar doen?
Om het gesprek weer op een normaal nivo te krijgen
Dat hoop ik wel voor jequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik denk gewoon werkenEn mijn 2 kindjes op zien groeien, tenminste das de verwachting
Ja jaquote:
Nou dat is wel erg snelquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:14 schreef SHERMAN het volgende:
Nee, hier geen leuke stelling.
Euhm euhm.... weet nog niks.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou dat is wel erg snel
je mag er iets ;anger over nadenken
Ik ben even uurtje weg dan kan jij wat bedenken
Ik ben stiekem ook nog niet weg!quote:
Woon je zo dichtbij dan ? Dat je pas vertrekt als het vliegtuig er al is...quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook nog niet weg!
Dus de tijd telt nog niet
Ik zit te wachten tot dat kut vliegtuig is land
Verwacht om 18.10![]()
Daarna spring ik gelijk in de auto en rij naar schiphol
Ja 15 min /20 min rijdenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Woon je zo dichtbij dan ? Dat je pas vertrekt als het vliegtuig er al is...Avondje allemaal
Heerlijk weer hier
Traktatie ?
Alsjeblief !:
[afbeelding]
waarom??quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:42 schreef Godlike02 het volgende:
maar uhmmm wat gaat de rest van Dig SC volgend jaar doen?
Om het gesprek weer op een normaal nivo te krijgen
ja:quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ja
Maar ik had de hoop dat er nog meer mensen langs zouden komen
Maar zo bloed het natuurlijk een beetje dood.
Iemand nog een leuke stelling?
is wel handig iddquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:05 schreef Sjowhan het volgende:
Ik kijk iig nog niet uit naar volgend jaar, eerst maar zorgen dat ik me diploma haal
Waar was je?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:06 schreef VeerMans het volgende:
Goedeavond
Ik ben ook weer eens terug na een half jaar
Werkquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:09 schreef VeerMans het volgende:
Zelfde plek als toen, alleen nu met werk
In een stoffig kantoor achter mijn pc dus
geen last van stoflongen nog ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:09 schreef VeerMans het volgende:
Zelfde plek als toen, alleen nu met werk
In een stoffig kantoor achter mijn pc dus
Wat voor werk dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:11 schreef VeerMans het volgende:
idd ik heb het hoekje recht tegenover de deur
maar er moest dus gewerkt worden
Codenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat voor werk dan?
Want stof is niet goed voor een pc?
Servicedesk en devver in 1!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:19 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Coden
en dat weer supporten en debuggen en klagende klanten aanhoren
hehe idd best frustrerend somsquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Servicedesk en devver in 1!![]()
Je bent een heel voetbal elftal in je eentje
En wat moet je coden dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:22 schreef VeerMans het volgende:
[..]
hehe idd best frustrerend soms
Klein bedrijfje he, dan krijg je dat ik vind het opzich wel leuk alles in 1. Maar dat gesupport mag iemand anders best van me overnemen
Veel web.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wat moet je coden dan?
Om je vakgebied een beetje te ontdekken!
Goh echtquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef SHERMAN het volgende:
Troel.
Das lang geleden.
Marty zit ergens in onzin geloof ik nu.
Ja echt ja.quote:
Ik doe ook iets in de ictquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:26 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Veel web.
soms een drutsje C of java of onze eigen scripttaal
et toi?
ah, das niets voor mijquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik doe ook iets in de ict![]()
Haha, nee doe projecten in de detachering
Nu grote migratie
Server migratie ? Of werkplekken... Gaat het netwerk ook veranderen ed. of is het alleen een verhuizingquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik doe ook iets in de ict![]()
Haha, nee doe projecten in de detachering
Nu grote migratie
Geen desktopsquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef VeerMans het volgende:
[..]
ah, das niets voor mij
van 98 naar XP ofzo? of iets geheeeel anders?
Server migratiequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Server migratie ? Of werkplekken... Gaat het netwerk ook veranderen ed. of is het alleen een verhuizingGa je over op andere software... ey het blijft DIG dus spill die "nerd" details
Makkelijkste is dus om niks fout te doen!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:02 schreef VeerMans het volgende:
Nog erger, als je dan wat fout doet valt de bom
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
Server migratie
Wan verbingen krijgen upgrtade naar min 100mbit
tot 2gb verbindingen
5quote:Fysiek verhuizen voor de uitwijk
Verdeeld over 5 locaties
Kijk, daar ben ik nou wel benieuwd naar. Hardware heeft mij nooit zo geimponeerd, maar creative/inovatieve software-design welquote:Ook andere software volgens onze standaarden
Zal je de detailed designs even msnénquote:Op donderdag 19 mei 2005 05:34 schreef devzero het volgende:
[..]
de gemiddelde nerd heeft al een gigabit netwerk thuis
[..]
5zelfs dit oudje draaide al op 5 locaties met surfnet 1Gb /s ATM verbinding en de opvokger gaat zover ik weet met 10Gb/s draaien
[..]
Kijk, daar ben ik nou wel benieuwd naar. Hardware heeft mij nooit zo geimponeerd, maar creative/inovatieve software-design wel
Ach bij ons hebben ze ook net alles vernieuwd. Zometeen gaan alle verbindingen naar de werkplek 1gigabit worden. De connectie naar het internet is 100 mbit. Wij hebben ook een verbinding in ons WAN via KPN (straalverbinding) met een webscan. Deze scant alles wat in en uit gaat op virussen ed. Waardoor het allemaal alsnog langzaam gaatquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:11 schreef Sjowhan het volgende:
netjes..
'Ons' (Instituut Biologie Leiden) intern netwerk heeft een cat3-toewijzing, verbinding naar buiten is maximaal gecapt op 300mbit..
Weet wel dat er een wirelessproject loopt ofzo, maar draadjes moeten zeker nog wel vervangen worden(ITafdeling zit btw wel op 100mbit netwerk)
Mocht niet meerquote:Op donderdag 19 mei 2005 07:31 schreef Fwnk het volgende:
volgens mij is dit de enige slowchat waar je niet elke dag een nieuw topic opent
Straat verbindingquote:Op donderdag 19 mei 2005 07:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach bij ons hebben ze ook net alles vernieuwd. Zometeen gaan alle verbindingen naar de werkplek 1gigabit worden. De connectie naar het internet is 100 mbit. Wij hebben ook een verbinding in ons WAN via KPN (straalverbinding) met een webscan. Deze scant alles wat in en uit gaat op virussen ed. Waardoor het allemaal alsnog langzaam gaat
Hmmm wij hebben er helemaal geen last van. Op de monitor heb ik nog nooit downtime gezien in het netwerk... Ook staat de registratie server (voor incidenten) in verband met die andere locatie. downtime hadden we dus direct gemerkt...quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Straat verbinding![]()
Kut dingen.
Bij mn vorige opdracht hadden ze er 1 tussen twee panden in.
Toen werd er gebouw tussen gezet die hoger zou worden.
Prima halen we straalverbinding weg per 1 aug want per 1 okt is het gebouw in aanbouw te hoog om nog te stralen.
Rond 1 juni paar keer verbinding weg gevallen, paar seconden en weer up
Af en toe iets langer.
Leuk man hoogwerkers die door je verbinding gaan![]()
Daarvoor ook nooit last van gehadquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmmm wij hebben er helemaal geen last van. Op de monitor heb ik nog nooit downtime gezien in het netwerk... Ook staat de registratie server (voor incidenten) in verband met die andere locatie. downtime hadden we dus direct gemerkt...
Deze verbinding is trouwens wel tussen Hoogeveen en Groningen....quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarvoor ook nooit last van gehad
Maar aan hoogwerkers hadden die gasten van netwerkbeheer niet nagedacht![]()
Hehe, mogen we zometeen helemaal niet meer SlowChatten in DIGquote:
We mogen wel slowchattenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, mogen we zometeen helemaal niet meer SlowChatten in DIG
Nou ja, gaan we net als blond19 voor elke post een topic openen
Heerlijk geslapen, niet gedroomd (in ieder geval niet onthouden).quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kort maar krachtig!!
Goedemorgen troel![]()
Lekker geslapen?? Mooie dromen gehad?
Ik he niet gedroomd zover ik wetequote:Op donderdag 19 mei 2005 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, niet gedroomd (in ieder geval niet onthouden).
Jij dan?
ah ok.. en erg vind ik het niet, dan blijft de stof nog een beetje actueel, en niet dat je na een half uur niet meer weet waarover ze het hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We mogen wel slowchatten
Anders zou het topic er niet zijn.
Maar het moet geen post opkrik topic worden.
Dus niet alleen maar smileys en hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |