Hoezo "weer een leuk Stockton-Malone duo"??? Is er ooit een leuk Stockton-Malone duo geweest?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:30 schreef WaStEd het volgende:
Op zich wel jammer voor de Suns, we beginnen eindelijk weer een leuk Stockton Malone duo te krijgen, maar ja... die wonnen ook nooit een ring...
Its all in the game, de halve NBA deelt wel eens wat uit en sommige delen heel veel uit.... zie daar niks verkeerds in, en balartiesten.. dat is geloof ik waarom mensen de NBA leuk vinden...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:15 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hoezo "weer een leuk Stockton-Malone duo"??? Is er ooit een leuk Stockton-Malone duo geweest?
Stockton en Malone waren beide goedkope-ballenartiesten... en niet vies van een elleboogje hier en een knietje daar...
Er is een verschil tussen weleens wat uitdelen en smerig spel. Ben het met ScienceFriction eens. En Nash-Stoudemire vergelijken met Stockton-Malone. Die twee zijn juist tegenpolen van elkaar. Het flashy en spectaculaire spel van Nash-Stoudemire tegenover het saaie fantasieloze spelletje van Stockton-Malone.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:43 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Its all in the game, de halve NBA deelt wel eens wat uit en sommige delen heel veel uit.... zie daar niks verkeerds in, en balartiesten.. dat is geloof ik waarom mensen de NBA leuk vinden...![]()
De vergelijking van 2-1 heid wilde ik maken, niet de stijl van spelen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:25 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen weleens wat uitdelen en smerig spel. Ben het met ScienceFriction eens. En Nash-Stoudemire vergelijken met Stockton-Malone. Die twee zijn juist tegenpolen van elkaar. Het flashy en spectaculaire spel van Nash-Stoudemire tegenover het saaie fantasieloze spelletje van Stockton-Malone.
Goed kans van dat Gadzuric gaat aangezien Andrew Bogut als 1e pick wordt verwacht.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:56 schreef D3nn15 het volgende:
Gadzuric naar de bulls zeg ikIk wil geen sweep, toch zonde dit
Suns is ideaal voor gadz. (denk ik dan). Ik las ergens dat er vanuit phoenix zelf interesse was.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:26 schreef Barca het volgende:
Gadzuric naar de Bulls? Hm ... heb liever SUNS of NETS maar ja, die spelen te veel run & gun?
Knicks misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |