Ik verwacht Miami, ik hoop op the Pistons.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:23 schreef BGN het volgende:
Gaan de Pistons vannacht een tweede enorme dreun uitdelen?
Mooie foto!quote:
Ik meende dat Gadzuric volgens mijn mede forummers niet kan rennen. Als hij het wel kan zou het mooi zijn als hij naar de SUNS gaat. Stuur Elson er dan ook maar naar toe als back-up!quote:Suns is ideaal voor gadz. (denk ik dan). Ik las ergens dat er vanuit phoenix zelf interesse was.
Grote man naast Amare, die kan rebounden en kan rennen. Amare naar PF, Marion naar SF, QR naar SG en Nash PG.
Joe Johnson gaat waarschijnlijk toch weg, omdat de Suns hem niet kunnen betalen.
Nets hebben al Nenad Krstic, die het best aardig doet.
Postuur zegt niet alles. Is hij een type voor run & gun of set offense? Ik begreep dat Dan meer geschikt is voor ploegen die een wat tragere aanval spelen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef Robertje het volgende:
Gadzuric kan best wel runnen hoor. Qua postuur lijkt ie op Marion.
Gadz is juist voor een center erg snel en athletisch....quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Postuur zegt niet alles. Is hij een type voor run & gun of set offense? Ik begreep dat Dan meer geschikt is voor ploegen die een wat tragere aanval spelen.
Wilde het net zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2005 04:19 schreef BitetheBullet het volgende:
Damn de Heat geeft het weg, 62-63 nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |