Is er ook een site die de PPG en RPG met de standaard deviatie uitrekent in plaats van gemiddelden? Gemiddelden zijn leuk, maar zeggen weinig over de consistentie waarmee een speler rebound of scoort.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:36 schreef BGN het volgende:
Realgm.com is trouwens best wel een aardige site. Grappige en interessante columns, net wat andere statistieken etc.
Ik heb het natuurlijk enkele weken geleden ook al geprobeerd. Toen lukte het ook niet.quote:
Het verschil zit in dat geval in de defense... daar doen de Nets in elk geval niet aan...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:33 schreef BitetheBullet het volgende:
Wade moet het toch juist lastig hebben gehad:
Kidd-Carter en Hughes-Arenas is toch wel beter dan de backcourts van Indiana en Detroit.
Dan moet de schouder van de ene O'Neal en de knieën van de andere O'Neal het wel houdenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:17 schreef Barca het volgende:
Hm ... O'Neal vs O'Neal lijkt me ook leuk.
Nigga can play defense... lockdown defense...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:50 schreef J-Will het volgende:
O'neil tegen Wallace lijkt me leuk
Ik vind T-Shawn Prince trouwens echt de uitstraling van een softie hebben maar die kerel kan wel dunken en blocken, damn
Tayshaun tegen Wade, dat betekent dus dat je Eddie 30 punten laat scoren?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het verschil zit in dat geval in de defense... daar doen de Nets in elk geval niet aan...
Tayshaun Prince tegen Wade... lijkt me leuk
Eddie en scoren in de playoffs? haha...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:36 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Tayshaun tegen Wade, dat betekent dus dat je Eddie 30 punten laat scoren?
Hm, dan doe ik graag virtueel mee. Ik heb nl. maar 1 bracket ingevuld. Ja, ik heb de fok! league wel gezien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:37 schreef Djensen het volgende:
@ Barca, je hebt niet 1 formulier waar je met meerdere poules meedoet, je kan volgens mij niet eens met 1 nickname aan meerdere poules meedoen! Ik heb twee nicknames en dus ook twee "brackets" brackets ingevuld. Dit moest alleen wel allemaal voor de playoffs gebeuren!
Je mag ook zo virtueel meedoen, met 130 punten zou je samen met mij en nog 2 anderen aan kop staan!
Eddie is inderdaag geen main man, maar als Tayshaun Wade verdedigt op de perimeter, kan hij zeker wel inside scoren, no way dat Hamilton hem dan tegenhoudt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Eddie en scoren in de playoffs? haha...![]()
Eddie Jones is geen playoff type. "help help... the team relies on me now... let's jack up 3's"
behoorlijk jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:47 schreef BitetheBullet het volgende:
Detroit maakt trouwens gehakt van Indiana, nu 15-0 in het derde kwart![]()
In de Finals van 98 dacht ik won Chicago met iets van 96-56 ofzo..quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:53 schreef Evertje het volgende:
[..]
behoorlijk ja
wat is eigenlijk de laagste score ooit voor een team in een playoff wedstrijd?
pacers gaan ernaar op jacht, nu 42, derde kwart bijna afgelopen
quote:O'Neal led the Pacers with 14 points but is just 12-of-40 from the field in the last three games. He refused to use his sore shoulder as an excuse for his performance.
"I hate to see pro athletes sit at the podium and make excuses," he said. "If you can't play, then why go out there? I'm able to make the plays. I'm just not making them. I have to find a way to play at a higher level."
Kan wel.... overal trucs voor natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:20 schreef Barca het volgende:
Jammer dat ik de wedstrijden niet kan zien.
Volgens mij hebben ze game 4 redelijk overtuigend gewonnen zonder deze twee. Maar de Spurs zijn toch een maatje te groot.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:55 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Overigens de Sonics zien er wel een beetje hopeless uit nu zonder Lewis, Radmanovic.....
Bedoel je de 54 punten van de jazz toen tijdens de finals?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:40 schreef J-Will het volgende:
Chicago - Jazz was toch iets van 63 punten voor de Jazz ofzo? Geloof dat ik dat ooit gehoord heb. Ernstig laag. Dat in ieder geval welEn de drietjes van Wallace waren misschien buzzerbeaters, dat weet je nooit.
Ik ben ook Pacers-fan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:29 schreef Djensen het volgende:
Wie is met mij nog meer voor de Pacers..?! T lijkt wel of iedereen die Pistons adoreert..
Van 48 - 55 via 54 - 55? naar 87 - 83.quote:Op donderdag 19 mei 2005 04:53 schreef popolon het volgende:
Dallas en Phoenix nog steeds close, dit kan een heel aardig Q4 worden..
Als de SUNS maar winnen. Anders kost het me te veel punten. Heb namelijk voorspeld SUNS in 5. En dat kan al niet meer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 05:48 schreef popolon het volgende:
Suns winnen weer: 108-114, dikke kans dat dit een 7 gamer wordt gezien het feit dat Dallas thuis erg sterk is.
Nesterovic speelt vrijwel altijd center voor de Spurs en de laatste tijd ook vaak Mohammed (Duncan speelt bijna nooit center in de starting line-up). Ik ben het met je eens dat Duncan voornamelijk in het first team zit, omdat hij er altijd inzit en niet omdat hij dit seizoen zo goed gespeeld heeft, maar het zou vreemd zijn als de Spurs geen speler in het first team hadden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 04:33 schreef Barca het volgende:
Hm ... Wade hoort mijns inziens in het first team i.p.v. Iverson en het is jammer dat Amaré Stoudemire niet als power-forward gekozen kan worden, zoals Duncan blijkbaar wel kan (wie is dan de center van de Spurs?), dan maar Shawn "the Matrix" Marion als small-forward in het first team en Dirk Nowitzki als power-forward.
De strijd om de center-positie tussen Shaq en Amaré wordt nipt gewonnen door Shaq.
Duncan is wat geblesseerd geweest. Maar de Spurs zijn titelkanidaten vanwege Duncan. Ginobili en Parker laten mooie dingen zijn, maar zouden niet tot de finals komen zonder Duncan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:38 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Nesterovic speelt vrijwel altijd center voor de Spurs en de laatste tijd ook vaak Mohammed (Duncan speelt bijna nooit center in de starting line-up). Ik ben het met je eens dat Duncan voornamelijk in het first team zit, omdat hij er altijd inzit en niet omdat hij dit seizoen zo goed gespeeld heeft, maar het zou vreemd zijn als de Spurs geen speler in het first team hadden.
Dat Iverson er in staat, vindt ik niet meer dan terecht, met 30 ppg moet dat toch wel, zeker omdat hij zijn team eigenhandig de play-offs heeft ingekregen.
Als Duncan eruit zou vliegen, zou ik toch zeker Lebron boven Marion verkiezen in het first team.
Ik heb de twee wedstrijden van Dallas in deze serie thuis gemist, maar tegen de Rockets waren ze nog niet zo goed thuisquote:Op donderdag 19 mei 2005 05:48 schreef popolon het volgende:
Suns winnen weer: 108-114, dikke kans dat dit een 7 gamer wordt gezien het feit dat Dallas thuis erg sterk is.
Zo veelzeggend zijn die verkiezingen dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:07 schreef Zwansen het volgende:
Ach, het is wel eens voorgekomen dat iemand MVP werd en toch niet tot de All NBa first team gekozen werd.
Wat boeien mij die poules nu, 't gaat om de sport hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Als de SUNS maar winnen. Anders kost het me te veel punten. Heb namelijk voorspeld SUNS in 5. En dat kan al niet meer.
Joh, niet zo serieus! Natuurlijk hoop ik op de SUNS vanwege hun basketballkwaliteiten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat boeien mij die poules nu, 't gaat om de sport hoor
Onderschat the Mavs niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Joh, niet zo serieus! Natuurlijk hoop ik op de SUNS vanwege hun basketballkwaliteiten.
Doe ik ook niet.quote:
Die gast is nog langer als rik smitsquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:26 schreef J-Will het volgende:
ze hebbenShawn Bradley
die overigens ooit een TD het met rebs points en blocks
Heeft maar liefst 1 punt gescoord in zijn hele carrierequote:Op donderdag 19 mei 2005 18:31 schreef J-Will het volgende:
Dallas heeft trouwens nog een boom rondlopen. 7"5 maar volgens mij speelt die nooit
Anders hebben ze altijd nog Alonzo Mourning.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:55 schreef Zwansen het volgende:
De blessure van Shaq is toch ernstiger dan ik dacht. 100% wordt ie dit seizoen waarschijnlijk niet meer... Maar goed, een minuut of 25, 30 per game moet toch lukken.
De eerste echte uitdaging voor de Heat. Nu kunnen ze laten zien of ze idd zo goed zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:43 schreef Robert_nl het volgende:
EC: Heat & Pistons
WC: Spurs & Suns(Mavs)
Volgens mij had iedereen dit lijstje, dus veel verassingen zijn er tot nu toe niet.
Hopelijk gaan de Suns/Mavs nog tot game 7.
Trouwens... Artest zal zich nog wel ff op z'n hoofd krabben. Met hem waren de Pacers echt scary geweest en hadden ze serieus schade kunnen aan brengen in mijn voorspellingen.
edit: Hahaha, wat een timing![]()
Ik zak wat plaatsen want ik had Boston als outsider, ik wilde gewoon niet die Pistons doorhebben maar helaas tog gebeurd!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:32 schreef Barca het volgende:
Tja ... geen verrassingen. Hoop dat de SUNS zich vannacht plaatsen voor de conference finals.
Heb nu 150 puntjes bij pick & roll.
Dat was tijdens één van de wedstrijden van de Bulls. Rodman zat em toen echt op te fokken, en Reggie gebruikte echt "the N-word"...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:14 schreef popolon het volgende:
Sure.![]()
Miller die het 'N' woord gebruikt ...... maar goed.
Reggie, #1 in 3pts FGM![]()
De hele dag op ESPN2 en FoxSports, tussen het normale programma door, de mooiste Reggie momenten op televisie
en dat zijn er nogal wat.
Reggiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef popolon het volgende:
Reggie Miller could feel the love from fans and foes alike.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie foto's
126 punten tegen is heel veel. Nu tegen de Spurs zal moeten blijken of ze ook dan hun spel kunnen spelen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:51 schreef Leatherface het volgende:
Mooi werk Suns
Spectaculair team als ik de verslagen zo lees. Alleen heb ik de indruk dat ze wel erg veel weggeven.
Nou, studio sport besteed per week anders minder tijd aan het uitzenden van basketball dan ik aan het doodschieten van mensen. En ... ik heb nog nooit op iemand geschoten!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:44 schreef Dark_Killah het volgende:
Der is btw ook basketball op de nederlandse tv hè, 's ochtends steeds ff de hoogtepunten. Niet dat die intressant zijn ofzo, maar toch. Je ziet dat basketball steeds populairder wordt.
Wie veel scoort geeft veelal ook veel weg. Het is meer up tempo dan een team als de Spurs... Logischerwijs heb dan ook meer fieldgoals attempted van beide kanten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:28 schreef Barca het volgende:
[..]
126 punten tegen is heel veel. Nu tegen de Spurs zal moeten blijken of ze ook dan hun spel kunnen spelen.
Studio Sport zou meer tijd moeten besteden aan NBA (zitten natuurlijk kosten aan verbonden), om het populair te maken. Hetzelfde geldt voor de NFL... op de zondagavond zou de NOS live wedstrijden kunnen uitzenden vanaf 19:00 (perfecte tijd dacht ik zo)... Maar ja... weer het kostenplaatje...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:55 schreef Barca het volgende:
Nou, studio sport besteed per week anders minder tijd aan het uitzenden van basketball dan ik aan het doodschieten van mensen. En ... ik heb nog nooit op iemand geschoten!
Ik wil maar zeggen: er is vanuit de media geeen interesse, geen respect voor basketball. Dat zal altijd zo blijven omdat er te veel politieke spelletjes zijn om zendtijd te geven aan domme camping spelletjes als voetbal en volleybal.
Ik vraag me af of ze überhaupt recentelijk marktonderzoek naar hebben gedaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:31 schreef Barca het volgende:
Er is wel interesse van mensen (potentieel kijkerspubliek, al is dat ook niet groot) maar niet van de media. Die willen het gewoon niet uitzenden.
Ik bedoel eigenlijk marktonderzoek naar sporten en wat men zou willen zien, waar draagvlak voor is etc. Het hoeft ook niet per sé de NOS te zijn. Met de vele time outs is het ook in commercieel opzicht interessant.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:40 schreef Barca het volgende:
Dat je meer tegen krijgt als je veel aanvalt is logisch. Het is een risico want, wie zegt dat je veel scoort als je veel aanvalt?
De kijkcijfers zijn wel bekend. Denk ook nog wel van sport heel even. En kijk eens naar de toeschouwersaantallen. Behalve in Groningen zijn die bedroevend laag!
In verhouding zo minimaal! Basketball was bij een onderzoek van 20 sporten de 18e qua populariteit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:28 schreef popolon het volgende:
Ik weet niet zo zeer of het wel met populariteit te maken heeft, misschien meer met uitzendrechten?
Toen the Pacers nog met Smits speelden liet de NOS geregeld beelden zien, niet al te lang maar goed, en kan me herinneren dat bijv. mijn vriendenkring het prachtig vond om naar te kijken.
Waarmee ik dus wil zeggen dat er wel degelijk animo voor (samenvattingen) is.
Ik kwam in 14 wedstrijden slechts tot 10 schoten. Precies, minder dan 1 schot per wedstrijd!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:00 schreef BitetheBullet het volgende:
194 schoten gisteren... bizar
Ja, ben benieuwd. Hoop dat de SUNS winnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:19 schreef Zwansen het volgende:
nash bewijst nu wel weer dat hij de terechte MVP is... Wat een serie zet ie daar neer zeg...
Maar goed, tegen de Spurs gaat het echt beginnen.
Je bent de broer van Allen Iverson? Piet Iverson ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:20 schreef Barca het volgende:
Laatst bij een pauze spel had ik meer schotpogingen (vrije worpen): 25. Het schotpercentage? 7 op 25.
Nee. Hoezo? Is Iverson ook zo'n waardeloze vrije worp schutter?quote:Je bent de broer van Allen Iverson? Piet Iverson ofzo?
7 op 25 vrije worpen? Oh hehe, dat zijn Chamberlain aantallen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:24 schreef Barca het volgende:
190 puntjes bij Pick 'n roll.
[..]
Nee. Hoezo? Is Iverson ook zo'n waardeloze vrije worp schutter?
Ja, of Shaq? Rodman? En ... dat allemaal in 1 minuut!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
7 op 25 vrije worpen? Oh hehe, dat zijn Chamberlain aantallen.
Ik las op de site dat hij medisch fit is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:29 schreef BitetheBullet het volgende:
Wanneer komt Joe Johnson terug? Want Phoenix heeft hem wel nodig tegen de Spurs, zeker met het oog op het aantal fouls dat Ginobili veroorzaakt. Gisteren ook weer Jim Jackson en Amare Stoudemire fouled out.
Ja, jij zou toch ook niet willen dat je neus weer brak.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:37 schreef Zwansen het volgende:
Als ik het goed begrijp speelt Hamilton voor de rest van zijn carriere met zo'n masker?
Jij gokt op defense, anderen op offense. Ik ben van mening dat alles nog kan gebeuren en alleen voorspelde sweeps zou ik dus echt gewaagd vinden.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:35 schreef J-Will het volgende:
wat hebben jullie trouwens in de poule ingevuld?
San Antonio - Phoenix 4-2
Miami - Detroit 3-4
gewaagd he?
Is het er nu niet op danquote:Op maandag 23 mei 2005 00:10 schreef Evertje het volgende:
Dadelijk maar eens canal+ opzetten, om de beelden erbij te zien (al is het minder omdat ik de uitslag al weet)
Ze lopen dus 2 uur achter, vrij logischquote:
yep, canal+ zendt gewoon niks live uit (behalve de finals meestal), echt wel balen. Dat integrale is niks voor mij, wil de uitslag toch al weten.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze lopen dus 2 uur achter, vrij logisch
Idd, ja Shaq is the best player on the earth etc...quote:Op maandag 23 mei 2005 00:15 schreef BitetheBullet het volgende:
Toch blijft het leuk dat de Pistons het hardst roepen dat er niks met Shaq aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |