Kan wel.... overal trucs voor natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:20 schreef Barca het volgende:
Jammer dat ik de wedstrijden niet kan zien.
Volgens mij hebben ze game 4 redelijk overtuigend gewonnen zonder deze twee. Maar de Spurs zijn toch een maatje te groot.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:55 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Overigens de Sonics zien er wel een beetje hopeless uit nu zonder Lewis, Radmanovic.....
Bedoel je de 54 punten van de jazz toen tijdens de finals?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:40 schreef J-Will het volgende:
Chicago - Jazz was toch iets van 63 punten voor de Jazz ofzo? Geloof dat ik dat ooit gehoord heb. Ernstig laag. Dat in ieder geval welEn de drietjes van Wallace waren misschien buzzerbeaters, dat weet je nooit.
Ik ben ook Pacers-fan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:29 schreef Djensen het volgende:
Wie is met mij nog meer voor de Pacers..?! T lijkt wel of iedereen die Pistons adoreert..
Van 48 - 55 via 54 - 55? naar 87 - 83.quote:Op donderdag 19 mei 2005 04:53 schreef popolon het volgende:
Dallas en Phoenix nog steeds close, dit kan een heel aardig Q4 worden..
Als de SUNS maar winnen. Anders kost het me te veel punten. Heb namelijk voorspeld SUNS in 5. En dat kan al niet meer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 05:48 schreef popolon het volgende:
Suns winnen weer: 108-114, dikke kans dat dit een 7 gamer wordt gezien het feit dat Dallas thuis erg sterk is.
Nesterovic speelt vrijwel altijd center voor de Spurs en de laatste tijd ook vaak Mohammed (Duncan speelt bijna nooit center in de starting line-up). Ik ben het met je eens dat Duncan voornamelijk in het first team zit, omdat hij er altijd inzit en niet omdat hij dit seizoen zo goed gespeeld heeft, maar het zou vreemd zijn als de Spurs geen speler in het first team hadden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 04:33 schreef Barca het volgende:
Hm ... Wade hoort mijns inziens in het first team i.p.v. Iverson en het is jammer dat Amaré Stoudemire niet als power-forward gekozen kan worden, zoals Duncan blijkbaar wel kan (wie is dan de center van de Spurs?), dan maar Shawn "the Matrix" Marion als small-forward in het first team en Dirk Nowitzki als power-forward.
De strijd om de center-positie tussen Shaq en Amaré wordt nipt gewonnen door Shaq.
Duncan is wat geblesseerd geweest. Maar de Spurs zijn titelkanidaten vanwege Duncan. Ginobili en Parker laten mooie dingen zijn, maar zouden niet tot de finals komen zonder Duncan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:38 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Nesterovic speelt vrijwel altijd center voor de Spurs en de laatste tijd ook vaak Mohammed (Duncan speelt bijna nooit center in de starting line-up). Ik ben het met je eens dat Duncan voornamelijk in het first team zit, omdat hij er altijd inzit en niet omdat hij dit seizoen zo goed gespeeld heeft, maar het zou vreemd zijn als de Spurs geen speler in het first team hadden.
Dat Iverson er in staat, vindt ik niet meer dan terecht, met 30 ppg moet dat toch wel, zeker omdat hij zijn team eigenhandig de play-offs heeft ingekregen.
Als Duncan eruit zou vliegen, zou ik toch zeker Lebron boven Marion verkiezen in het first team.
Ik heb de twee wedstrijden van Dallas in deze serie thuis gemist, maar tegen de Rockets waren ze nog niet zo goed thuisquote:Op donderdag 19 mei 2005 05:48 schreef popolon het volgende:
Suns winnen weer: 108-114, dikke kans dat dit een 7 gamer wordt gezien het feit dat Dallas thuis erg sterk is.
Zo veelzeggend zijn die verkiezingen dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:07 schreef Zwansen het volgende:
Ach, het is wel eens voorgekomen dat iemand MVP werd en toch niet tot de All NBa first team gekozen werd.
Wat boeien mij die poules nu, 't gaat om de sport hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Als de SUNS maar winnen. Anders kost het me te veel punten. Heb namelijk voorspeld SUNS in 5. En dat kan al niet meer.
Joh, niet zo serieus! Natuurlijk hoop ik op de SUNS vanwege hun basketballkwaliteiten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat boeien mij die poules nu, 't gaat om de sport hoor
Onderschat the Mavs niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Joh, niet zo serieus! Natuurlijk hoop ik op de SUNS vanwege hun basketballkwaliteiten.
Doe ik ook niet.quote:
Die gast is nog langer als rik smitsquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:26 schreef J-Will het volgende:
ze hebbenShawn Bradley
die overigens ooit een TD het met rebs points en blocks
Heeft maar liefst 1 punt gescoord in zijn hele carrierequote:Op donderdag 19 mei 2005 18:31 schreef J-Will het volgende:
Dallas heeft trouwens nog een boom rondlopen. 7"5 maar volgens mij speelt die nooit
Anders hebben ze altijd nog Alonzo Mourning.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:55 schreef Zwansen het volgende:
De blessure van Shaq is toch ernstiger dan ik dacht. 100% wordt ie dit seizoen waarschijnlijk niet meer... Maar goed, een minuut of 25, 30 per game moet toch lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |