Is er ook een site die de PPG en RPG met de standaard deviatie uitrekent in plaats van gemiddelden? Gemiddelden zijn leuk, maar zeggen weinig over de consistentie waarmee een speler rebound of scoort.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:36 schreef BGN het volgende:
Realgm.com is trouwens best wel een aardige site. Grappige en interessante columns, net wat andere statistieken etc.
Ik heb het natuurlijk enkele weken geleden ook al geprobeerd. Toen lukte het ook niet.quote:
Het verschil zit in dat geval in de defense... daar doen de Nets in elk geval niet aan...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:33 schreef BitetheBullet het volgende:
Wade moet het toch juist lastig hebben gehad:
Kidd-Carter en Hughes-Arenas is toch wel beter dan de backcourts van Indiana en Detroit.
Dan moet de schouder van de ene O'Neal en de knieën van de andere O'Neal het wel houdenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:17 schreef Barca het volgende:
Hm ... O'Neal vs O'Neal lijkt me ook leuk.
Nigga can play defense... lockdown defense...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:50 schreef J-Will het volgende:
O'neil tegen Wallace lijkt me leuk
Ik vind T-Shawn Prince trouwens echt de uitstraling van een softie hebben maar die kerel kan wel dunken en blocken, damn
Tayshaun tegen Wade, dat betekent dus dat je Eddie 30 punten laat scoren?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het verschil zit in dat geval in de defense... daar doen de Nets in elk geval niet aan...
Tayshaun Prince tegen Wade... lijkt me leuk
Eddie en scoren in de playoffs? haha...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:36 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Tayshaun tegen Wade, dat betekent dus dat je Eddie 30 punten laat scoren?
Hm, dan doe ik graag virtueel mee. Ik heb nl. maar 1 bracket ingevuld. Ja, ik heb de fok! league wel gezien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:37 schreef Djensen het volgende:
@ Barca, je hebt niet 1 formulier waar je met meerdere poules meedoet, je kan volgens mij niet eens met 1 nickname aan meerdere poules meedoen! Ik heb twee nicknames en dus ook twee "brackets" brackets ingevuld. Dit moest alleen wel allemaal voor de playoffs gebeuren!
Je mag ook zo virtueel meedoen, met 130 punten zou je samen met mij en nog 2 anderen aan kop staan!
Eddie is inderdaag geen main man, maar als Tayshaun Wade verdedigt op de perimeter, kan hij zeker wel inside scoren, no way dat Hamilton hem dan tegenhoudt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Eddie en scoren in de playoffs? haha...![]()
Eddie Jones is geen playoff type. "help help... the team relies on me now... let's jack up 3's"
behoorlijk jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:47 schreef BitetheBullet het volgende:
Detroit maakt trouwens gehakt van Indiana, nu 15-0 in het derde kwart![]()
In de Finals van 98 dacht ik won Chicago met iets van 96-56 ofzo..quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:53 schreef Evertje het volgende:
[..]
behoorlijk ja
wat is eigenlijk de laagste score ooit voor een team in een playoff wedstrijd?
pacers gaan ernaar op jacht, nu 42, derde kwart bijna afgelopen
quote:O'Neal led the Pacers with 14 points but is just 12-of-40 from the field in the last three games. He refused to use his sore shoulder as an excuse for his performance.
"I hate to see pro athletes sit at the podium and make excuses," he said. "If you can't play, then why go out there? I'm able to make the plays. I'm just not making them. I have to find a way to play at a higher level."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |