quote:Op maandag 16 mei 2005 02:45 schreef APK het volgende:
Kan iemand deel 1 tm 32 uit de openingspost slopen en een waarschuwing van de regering (namens N_G) plaatsen?
0 euro, tenzij elke goed voorspelde westrijd de grootst denkbare verrassing wasquote:Op maandag 16 mei 2005 02:49 schreef jmac het volgende:
Het was bij 10 gebleven.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:49 schreef jmac het volgende:
Cultheld op 21nov 2004:
"Tjongejonge, ik doe met toto 13 mee dit weekend en heb er nu 10 van de reeds gespeelde 12 goed. Met 11 goed of meer win ik geld, dus als die 13e wedstrijd van vanavond goed is, zou ik flink geld winnen. Wat denken jullie er van; Kunnen Sociedad en Bilbao gelijk gaan spelen?"
En, hoeveel heb je gewonnen bij de toto? of was de score niet goed?
ik denk het wel..quote:Op maandag 16 mei 2005 03:06 schreef NoGamble het volgende:
Haha, ze moeten er nog 39 inschieten Jones, de laaste 12 minuten, dat zal ze toch wel lukken
quote:Op maandag 16 mei 2005 03:08 schreef VinnieJones het volgende:
ik denk het wel..
Maar jah , misschien trekken ze dat ding weer 1 meter omhoog![]()
Is hersteld...............quote:Op maandag 16 mei 2005 03:43 schreef VinnieJones het volgende:
- 6 bedoel je( -24 + 18 =- 6)
Die under 47 4e kwartier was ook goed.
42 werd het totaal..
Had nog wat op Seattle @ 2.60 en 7.5 ingezet in het begin met live bet..
+150 met livebetting..Mocht ik dat meetellen, mocht je nu alvast gaan inpakken![]()
Misschien is dat sowieso een goed idee, maar dat laat ik aan “jullie” over. een IP-ban vind ik wel erg mild, vierendelen lijkt mij eerder op zijn plaats.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:19 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Idd Sander, maar op een of andere manier "vergeten" de meesten dat.
Misschien moet dit groots in de openingspost?
Is dat een idee Alicey................... en als er toch iemand nadien pas post, een IP-Ban
![]()
Moet je bij RayMania zijn volgens mij.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:45 schreef APK het volgende:
Kan iemand deel 1 tm 32 uit de openingspost slopen en een waarschuwing van de regering (namens N_G) plaatsen?
mja ik snap er niet veel van, want ik heb gister niet gespeeld. Alleen het toernooi snachts.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je kan alleen meedoen als je gister minimaal 100x ingezet hebt... en gister was ik niet thuis...
Ik speel later nog wel
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:44 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ik pas alleen wel een beetje op met die JD, want ik ben bang dat die alle fokkers blut wil spelen
Done.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:45 schreef APK het volgende:
Merci.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:13 schreef RayMania het volgende:
Done.
Petacchi vertrouw ik niet helemaal op. Grillo heb ik op 1.63 gepaktquote:Op maandag 16 mei 2005 11:29 schreef Butra het volgende:
Petacchi staat inmiddels op nog maar 1.44 en Grillo op 1.55, grappenmakers.![]()
Heb jij enig idee hoe Zabel zich voelde de afgelopen dagen? Ik heb 'm volgens mij nooit vol mee zien sprinten, dus misschien mag Pollack wel voor zn eigen kansen gaan, en dan is de head-to-head Grillo-Pollack opeens erg gevaarlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Petacchi vertrouw ik niet helemaal op. Grillo heb ik op 1.63 gepakt.
Denk je dat we achterlijk zijn? Dat we je vraag de vorige 2 keer niet gezien hebben? Of ben je het broertje van NG?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef Gelderland het volgende:
jongens, nogmaals mijn vraag aan FOK!ers: (die gokken/wedden)
Is er ook een NEDERLANDSE site/forum waar ze advies geven over bepaalde (onbekende) voetbalwedstrijden of andere evenementen:? (gewoon advies voor welke je het beste kunt kiezen, winst bezoekers/gelijkspel/thuisspelende ploeg etc.)
Ik hoor het wel![]()
Volgens mij niet.....quote:Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef Gelderland het volgende:
jongens, nogmaals mijn vraag aan FOK!ers: (die gokken/wedden)
Is er ook een NEDERLANDSE site/forum waar ze advies geven over bepaalde (onbekende) voetbalwedstrijden of andere evenementen:? (gewoon advies voor welke je het beste kunt kiezen, winst bezoekers/gelijkspel/thuisspelende ploeg etc.)
Ik hoor het wel![]()
Het enige wat ik kan bedenken is dat je java moet installeren.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:56 schreef Noca het volgende:
Weet iemand of er voor poker een bepaalde poort gebruikt wordt? Het blijft maar verkeerd gaan hier.
Zabel heb ik idd nog niet gezien. Maar Pollack zelf ook niet (één keer top 10 dacht ik). Ik denk toch dat Zabel de nummer 1 is en dat hij bij de sprints niet in de gelegenheid is geweest om mee te sprinten (achter valpartij ofzo).quote:Op maandag 16 mei 2005 11:54 schreef Butra het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoe Zabel zich voelde de afgelopen dagen? Ik heb 'm volgens mij nooit vol mee zien sprinten, dus misschien mag Pollack wel voor zn eigen kansen gaan, en dan is de head-to-head Grillo-Pollack opeens erg gevaarlijk.
Ik zal eens kijken of ik dat kan herinstalleren.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:14 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat je java moet installeren.
welke danquote:Op maandag 16 mei 2005 12:03 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet.....
Maar er zijn toch zat goede engelstalige fora?
gewoon poort 80 toch?....wat gaat er mis danquote:
Foutmelding is er niet echt, de verbinding valt gewoon steeds weg...kan ik niks doen en word ik automatisch gefold. Kan niks anders bedenken dan dat het aan mijn verbinding ligt, maar daar is voor de rest ook niks mis mee.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:06 schreef NoGamble het volgende:
[..]
gewoon poort 80 toch?....wat gaat er mis danwat is de foutmelding
w-a-z-i-g ...................... wat er gebeurt als je die gokrotzooi opstart is dat het MrBookieKookie pokerprogje connectie gaat maken met de server van je provider. Bij mij is dat 213.51.129.37 .@Homequote:Op maandag 16 mei 2005 13:10 schreef Noca het volgende:
Foutmelding is er niet echt, de verbinding valt gewoon steeds weg...kan ik niks doen en word ik automatisch gefold. Kan niks anders bedenken dan dat het aan mijn verbinding ligt, maar daar is voor de rest ook niks mis mee.
ik poker nog maarnet, maa rik ga altijd een beetje freewheelend door die freerolls. Soms neem ik een gok en pakt die goed uit, soms ook niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:17 schreef Coelho het volgende:
Die scandinaviers kom je inderdaad echt in alle pokerrooms tegen...quote:Op maandag 16 mei 2005 13:17 schreef Coelho het volgende:
Wie heeft er nog een paar echt goeie pokertips? Het lukt me momenteel vrij aardig om in 1 or 2 table tournaments bij de bovensten te eindigen, maar grote freerol toernooien van >200 deelnemers kom ik vaak niet verder dan top 50. Ik merk dat ik regelmatig een gunstige uitgangspositie met een paar (overmoedige??) hands uit handen geef.
Wat zijn nou kaarten waar je absoluut mee moet spelen, en waarmee absoluut niet? Met 22 heb je een pair in handen, maar toch heb ik voor m'n gevoel liever AK vast. Ik heb het idee dat sommigen wanneer ze bovenin meedraaien bewust een aantal rondes folden, ongeacht de hand, om anderen elkaar te laten elimineren.
Wat is jullie tactiek? En het is me vooral in het algemeen bedoeld, ik heb nog niemand van jullie ooit in een unibet toernooi gezien. Ben vaak de enige Nederlander, tussen allemaal scandinaviers.
Ow Godquote:Op maandag 16 mei 2005 13:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wie is er nu aan het pokeren?
of...
Wie heeft er zin om nu te gaan pokeren?
Tot zo
Zeg maar JDquote:
quote:
Ik geloof je niet.........ik ga even checken of je wel ingeschreven staatquote:Op maandag 16 mei 2005 13:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
Net gedaan... Lijkt me gezellig
Moet ik hierbij ook van te voren iets posten of kan dit zonder problemen?
wahaaaa!quote:Op maandag 16 mei 2005 13:44 schreef NoGamble het volgende:
Hahahaha, over 10 minuten een freerolletje........ik heb me eens ingeschreven
maarje loopt geen risicosquote:Op maandag 16 mei 2005 13:49 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
wahaaaa!![]()
Die zielige kutfreeroll van 14.00 uur zeker. Daar draai ik m'n hand niet eens meer voor om. $200 voor 5000+ spelers, als het er niet 7000+ zijn... En dan hebben alleen de eerste 30 minstens een dollartje ofzo na 3 uur spelen..
Helemaal rechts... bij MTTquote:Op maandag 16 mei 2005 13:51 schreef Coelho het volgende:
Waar staat die freerol in het mrb pokervenster?
je snapt toch wel wat ik bedoel ?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Helemaal rechts... bij MTT
en Fugie:
Zonder risico win je geen cent...
Jupquote:
Get a lifequote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:53 schreef Johan-Derksen het volgende:
Get a life
Eerst zoeken, dan printje maken en dan uploaden en dan hier plaatsen...
Wat een moeite neem jij
komt nog wel.....overleef je ronde 1? (ben ff niet meer aan het kijken bij je)quote:
Ik dus ookquote:Op maandag 16 mei 2005 14:05 schreef TonyMontana1984 het volgende:
lol ik ga nu meedoen met een $1 freezout
Toppie Joppiequote:
Pokertoernooitjes van 10 man per ronde, buyin round 1 = $ 5, als je round 5 haalt win je een paar mille.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
Rounders? Wasda?
Of je bent gewoon een slechte verliezerquote:Op maandag 16 mei 2005 14:20 schreef NoGamble het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha PRE DEFINED flops............
straight na de flop....gosert gaat all-in......ik mee.....krijg hij een 7 en een a erbij wat precies full house maakt. Stupid software........niks random kaarten delen......maar dat had ik al eerder gemerkt, dus niet voor geld spelen beste mensen
![]()
NG
Goh, dan moet je toch PwC eens aan gaan klagen als je dat zo goed weet.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:20 schreef NoGamble het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha PRE DEFINED flops............
straight na de flop....gosert gaat all-in......ik mee.....krijg hij een 7 en een a erbij wat precies full house maakt. Stupid software........niks random kaarten delen......maar dat had ik al eerder gemerkt, dus niet voor geld spelen beste mensen
![]()
NG
Eerst mrBookiequote:Op maandag 16 mei 2005 14:21 schreef nostra het volgende:
Goh, dan moet je toch PwC eens aan gaan klagen als je dat zo goed weet.
Elke briljante poker-speler is een slecht verl;iezer JD, dat is met voetbalspelers precies hetzelfde.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
Of je bent gewoon een slechte verliezer
quote:Op maandag 16 mei 2005 14:24 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Eerst mrBookie
Ik kreeg trouwens vancochtend een mail dat m'n geldopvraging van een week geleden is goedgekeurd
Helaas veel te laat, ze hebben hun kansen verspeeld..........ik ben ze nu aan het mailen om van hun te horen hoe het zit met het aanbieden van bets aan Nederlanders. Beetje terug-plagen, misschien vinden ze dat wel lekker
Ik heb je toch al gezegd dat dat niet binnen de fok! policy past volgens de modjes, ga dan bij hun zitten huilen ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:27 schreef VinnieJones het volgende:
Rot eens op met dat pokershit.. In een ander topic of zo![]()
je vergeet mijn Red Sox stringquote:Op maandag 16 mei 2005 14:27 schreef nostra het volgende:Ze zullen wel schrikken van een RBC'er die asperges in zijn reet steekt, met nostra wil slapen, een PAOK teddybeer op zijn bureau heeft staan en die hen dreigt met procedures van tig duizenden euro's.
Tja, daar word je niet vrolijk van, zo te zienquote:Op maandag 16 mei 2005 14:27 schreef VinnieJones het volgende:
Bet 12 ging dus verkeerd..
Current Balance -16
Hahaha, hey Jones.................nieuwe dag, nieuwe kansen. Dat Phoenix was nixquote:Op maandag 16 mei 2005 14:27 schreef VinnieJones het volgende:
Bet 12 ging dus verkeerd..
Current Balance -16
quote:Op maandag 16 mei 2005 14:37 schreef Fugie het volgende:
gvd pot van 4000, wil ik op mijn andere tafel op fold drukken, verpringt mijn scherm fold ik mijn 4 of a kind kaarten @$^@#
Omdat er steeds meer mensen zich ergeren en dit topic aan deel 100 toe is binnen een paar uur, denk ik dat de modjes ons wel een gunst mogen doen:quote:Op maandag 16 mei 2005 14:27 schreef VinnieJones het volgende:
Of is VinnieJones de enige die graag 2 gescheiden topics wil zien?quote:Omdat steeds meer mensen zich storen aan online Poker tips/verhalen etc. in het online Gok Topic, nogmaals de vraag of er vanaf topic 100 een onderscheid gemaakt mag worden tussen:
-Online Sportbet Topic deel 100
-Online Poker Topic deel 1
Goed plan, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:44 schreef Coelho het volgende:
[..]
Omdat er steeds meer mensen zich ergeren en dit topic aan deel 100 toe is binnen een paar uur, denk ik dat de modjes ons wel een gunst mogen doen:
In feedback gepost:
[..]
Of is VinnieJones de enige die graag 2 gescheiden topics wil zien?
Nostra, is dat ook bij MrB? Of poker jij ergens anders?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:49 schreef nostra het volgende:
Straks even Round 2 spelen. Round 2 gaan de eerste 3 van de 10 door en nummer 4 mag Round 2 replayen. Round 3 gaan de eerste vier door, round 4 de eerste 5. Ben benieuwd.
550 + 55 inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:51 schreef wimderon het volgende:
round 5 heeft een buy-in van ruim 500 dollar toch?
In je eentje is zo kut pokeren huh.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
You have been moved to a new table to keep all tournament tables balanced.
Tsss
Je houdt het best lang vol voor een fruitella speler.......ik zal eens een kijkje komen nemenquote:Op maandag 16 mei 2005 14:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
You have been moved to a new table to keep all tournament tables balanced.
Tsss
Ergens anders blijkbaar niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het zat bomvol
poker is toch net zo goed online gokken als wedden op voetbal? Dit topic heet toch niet "Het grote online-wedden-op-sport topic?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:44 schreef Coelho het volgende:
[..]
Omdat er steeds meer mensen zich ergeren en dit topic aan deel 100 toe is binnen een paar uur, denk ik dat de modjes ons wel een gunst mogen doen:
In feedback gepost:
[..]
Of is VinnieJones de enige die graag 2 gescheiden topics wil zien?
het totale geldbedrag per tafel moet overal ongeveer gelijk zijn Derksenquote:Op maandag 16 mei 2005 14:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het zat bomvol
Daarom zal de titel dan ook gewijzigd worden.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:57 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
poker is toch net zo goed online gokken als wedden op voetbal? Dit topic heet toch niet "Het grote online-wedden-op-sport topic?![]()
Op de nieuwe tafel was het veel meer verspreidquote:Op maandag 16 mei 2005 14:58 schreef NoGamble het volgende:
[..]
het totale geldbedrag per tafel moet overal ongeveer gelijk zijn Derksen![]()
Kolere...................snap je echt niet wat ik schrijfquote:Op maandag 16 mei 2005 14:59 schreef Johan-Derksen het volgende:
Op de nieuwe tafel was het veel meer verspreid
Zeker wel,quote:Op maandag 16 mei 2005 15:02 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Kolere...................snap je echt niet wat ik schrijf
Niet mee eens, dan krijg je dat al die continue fold-boys...opeens allemaal bij elkaar zitten. Lan gleve de lol..........als je je hoge amount hebt verdient, verdien je het ook om nog wat sukkels aan je tafel te hebben, die je er met een paar honder chips elke keer uit bluft.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zeker wel,
maar ik vind dat er ook gekeken moet worden naar de spreiding op tafel.
Als er veel mensen zitten rond de 10k en jij komt erbij met 2k is dat ook niet ok.
Snap je?
(Ik was onduidelijk)
Hehe, dat duurde evenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:09 schreef Noca het volgende:
Heb ff gepinged NG, ziet er wel goed uit. Alleen als er een pagina ofzo geopend wprdt is het meteen veel hoger.
Derksen alias "the dangerous fruitella-player" has left the tournament........43th place ..... $1,00 verlorenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
JohanDerksen wins 3,340 with a Full House, Aces full of Threes
.....of je leest ff de vorige bladzijdequote:Op maandag 16 mei 2005 15:51 schreef kratovsk het volgende:
Zouden jullie dit topic niet hernoemen naar grote online poker topic?
Grillo dus snellerquote:Op maandag 16 mei 2005 12:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zabel heb ik idd nog niet gezien. Maar Pollack zelf ook niet (één keer top 10 dacht ik). Ik denk toch dat Zabel de nummer 1 is en dat hij bij de sprints niet in de gelegenheid is geweest om mee te sprinten (achter valpartij ofzo).
2 paar A en K verliezen aan straight is kutquote:Op maandag 16 mei 2005 15:54 schreef MrMiguel het volgende:
Een flush verliezen aan een full house is kut
Denk het ook wel, Sporting is ook nog druk bezig in de competitie. Ze hebben net van Benfica verloren waardoor ze de koppositie weer kwijt zijn met nog 1 wedstrijd te gaan...kan ook motiverend werken maar ik geef CSKA wel een redelijk goede kans.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
Sporting Lissabon - Cska Moscow
18/05/2005 20:45 1.90 3.20 3.80
Misschien interessant om op die Russen in te zetten?
Net geschreven op BAquote:Op maandag 16 mei 2005 20:23 schreef Butra het volgende:
Ik zag dat Triestina op 1.35 staat. Lijkt me erg laag voor een Serie B wedstrijd.
Is er iets mis met Venezia ofzo?
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:16 schreef VinnieJones het volgende:
Bet 13
Valerenga - Frederikstad over 2.5
20 @ 1.6
Bet 14
Valerenga en Triestina
20 @ 1.95
![]()
Tussen al dat pokergeneuzel door zeker?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:54 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
.....of je leest ff de vorige bladzijde![]()
gewoon 20 bets...................als ie winst maakt post ik hier nooit meer ,,,,,,,,,,,,dat was mijn inzetquote:Op maandag 16 mei 2005 22:28 schreef sander4444 het volgende:
hey NG, heb t begin ff gemist. Ist zo dat Jones 20 bets @ 20 euro heeft genomen en dan kijken of ie wist kan maken? en zijn er dan verder nog regeltjes?
[edit] minimum/maximum aantal bets per dag, min/max quote enzovoorts
Nog steeds mooie odds.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
De quotes van CSKA zijn al van 3.80 naar 3.65 gezakt.
bij Mr.bookmaker nog steeds 3.80quote:Op maandag 16 mei 2005 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
De quotes van CSKA zijn al van 3.80 naar 3.65 gezakt.
MrB ook voor 3.65. Op de hoofdpagina staat nog wel 3.80, maar als je daarop klikt zie je dat het daadwerkelijk lager is.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:30 schreef Gelderland het volgende:
[..]
bij Mr.bookmaker nog steeds 3.80
maar wat denken juillieverstandig om daarop in te zetten (met hoeveel geld
) doen jullei dat ook
Ik zet maximaal 10¤ in.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:48 schreef Gelderland het volgende:
owja, maar toch, wat denken jullie dat het wordwaarop gaan jullie wedden (en met hoeveel geld
)
Vind je? Ik vind juist dat in veel "cleane" competities zoals NL, Engeland de motivatie-factor door de bookies wordt overschat. Voorbeeldje: vorig seizoen Fey @ 1,50 thuis tegen Zwolle (werd 7-1) etc. etc.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:24 schreef nostra het volgende:
Voorlopig zet ik niet meer in op voetbal, allemaal wat te lastig wat mij betreft in deze fase.
Genoeg kansen volgend seizoen!
Je hebt het weer voor elkaar, na jouw commentaar heb ik opnieuw het licht gezien. Ik heb meteen alle bets geannuleerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:32 schreef NoGamble het volgende:
Haha Butra, is dit nou de info die je van je tennis forum haalt? Motiveren waarom spelers met odds van 1,2 / 1,3 en 1,4 betere kansen hebben?
Nog vakerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:40 schreef Butra het volgende:
Je hebt het weer voor elkaar, na jouw commentaar heb ik opnieuw het licht gezien. Ik heb meteen alle bets geannuleerd.
Zou je hier vaker willen komen, scheelt mij een hoop geld!
Bedankt!
Kom op NG, als trouwe bezoekert moet jij toch weten dat de schamele keren dat ik hier kom, ik mn bets zoveel mogelijk vooraf probeer te posten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:46 schreef NoGamble het volgende:
[..]
dat je een keer vooraf je bet hebt geplaatst
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:51 schreef Butra het volgende:
[..]
Kom op NG, als trouwe bezoekert moet jij toch weten dat de schamele keren dat ik hier kom, ik mn bets zoveel mogelijk vooraf probeer te posten.
Groetjes.![]()
Vooraf plaatsen ja, HOT ITEMquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:
Toch wel typisch dat ik even kijk en zie waar het weer over gaat...
Wat volledig plaatsen? Welke bedragen? Sla eens niet van die wartaal uit!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:52 schreef NoGamble het volgende:
[..]......plaats 'm dan volledig....bedragen willen we zien
Weet ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:25 schreef wimderon het volgende:
Henry doet zeer waarschijnlijk niet mee...
De wedstrijd kan ook gelijk worden,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:27 schreef kikoooooo het volgende:
Hoi!
Je hebt op sporting-cska wedstrijd odds, en odds wie de uefa cup gaat winnen (welke veel lager zijn) Degene die deze wedstrijd wint, wint toch ook automatisch de uefacup? Wat zie ik over t hoofd?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:30 schreef NvanMJ het volgende:
[..]
De wedstrijd kan ook gelijk worden,. Dus de wedstrijd heeft 3 mogelijkheden, de winnaar maar twee.
Kijk hier hebben we wat aan! TOP!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:07 schreef sander4444 het volgende:
Voor vandaag:
Rovaniemi PS - FC Haka
IFK Norrkoping - Vastra Frolunda
¤ 3,00 ===> ¤ 7,20
Rapid Wien - Grazer AK
IFK Norrkoping - Vastra Frolunda
¤ 1,00 ===> ¤ 3,23
Rapid Wien - Grazer AK
IFK Norrkoping - Vastra Frolunda over 2,5 goals
¤ 1,00 ===> ¤ 3,98
Haka heeft al 23 uitwedstrijden op rij niet verloren en bij winst kunnen ze de koppositie overnemen. Ze hebben een volledig fitte selectie, terwijl de thuisploeg 2 (belangrijke) spelers mist
IFK Norrkoping staat 2e en heeft zn 2 thuiswedstrijden gewonnen, Vastra Frolunda laatste en heeft zn laatste 2 uitwedstrijden verloren. Duidelijke zaak lijkt me dus, zeker omdat Vastra aardig wat spelers mist. Ook over lijkt me dus een goede bet, ook omdat de laatste 3 onderlinge ontmoetingen over eindigden.
Rapid Wien lijkt me een goede bet, aangezien ze net kampioen zijn geworden, een zeer goede sfeer en stemming dus hebben binnen de ploeg en de dubbel willen pakken, aangezien ze al 10 jaar de beker niet meer hebben gewonnen. Ook de coach heeft aangegeven er nog voor te willen gaan. Soort PSV van Oostenrijk dus
Sjeng wordt niks. Ik heb op Davydenko gezetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:55 schreef Butra het volgende:
Melzer!
Net op tijd om nog even wat op Sjeng te zetten, zodat winst vandaag gegarandeerd is.
ow, relaxde dat je die zomaar gekregen hebtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:59 schreef Coelho het volgende:
Ik heb een cashback bet van MrB gekregen, had nog 11.43 over, heb deze op Haka, Rapid Wien en Norrkoping gezet. 52,50 indien alles juist en anders cashback
Sjeng zou eigenlijk dik moeten winnen, anders heb ik spijt dat ik op safe ben gegaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sjeng wordt niks. Ik heb op Davydenko gezet.
3-1 voor de Rus in de eerste set..
ik heb 8 euro (alles wat ik nog had) op die wedstrijden ingezetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:59 schreef Coelho het volgende:
Ik heb een cashback bet van MrB gekregen, had nog 11.43 over, heb deze op Haka, Rapid Wien en Norrkoping gezet. 52,50 indien alles juist en anders cashback
Ik zit volgende week in Parijs, dus ik zal ze wel warm maken voor een nee-stem.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:04 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik heb 8 euro (alles wat ik nog had) op die wedstrijden ingezet
ik denk dat ik ook een (flink) deel als ik wat win op de EU grondwet (in Frankrijk) ga inzetten want:
Franse nee-stemmers in de meerderheid (en de quote is nog 2.45 tegen 1.50 voor 'voor' ofsow)
en toen hadden ze er nog maar 5.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:31 schreef Gelderland het volgende:
idd, want ik heb ook met dat multiple-shit gedaan, dus HAKA moet idd ff winnen, ze hebben nog een kwartier
Omdat de bet een quote heeft van 18. Dus als Rapid voorstaat bij rust en de eindstand een gelijkspel is, dan wordt mijn 1 euro opeens 18 euroquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:00 schreef Gelderland het volgende:
wat zijn die 18,00??hoe kan je van 1 Eurie 18 maken
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:28 schreef sander4444 het volgende:
ohoh, gaan mensen boos op me zijn als die 3 nie winnen of nieHaka stond 0-1 voor, maar RoPS heeft net de 1-1 binnengeschoten
[edit] en ze maken zelffs 2-1KOM OP HAKA!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:20 schreef wimderon het volgende:
Gaat er nog iemand inzetten op het Songfestival. Schijnt een aardige cent mee te verdienen te zijn, ik heb al een beetje gelezen hier en daar, maar heeft er nog iemand tips ofzo, want een kenner ben ik echt niet.
Door erop in te zetten is er tenminste nog 1 reden om naar het songfestival (lees: de puntentelling) te kijken![]()
Nederland staat in de top 10 voor de eindoverwinning, dus je zou denken dat ze de kwalificatie wel overleven.quote:2005-05-03 01:26:32 N°17367665 2.00
40.75 ¤
19-05-2005 23:00:00 Eurovision 2005 : Kwalificatie voor de finale / Winnend / Geplaatst / Hongarije (OUI) 1.20
19-05-2005 23:00:00 Eurovision 2005 : Kwalificatie voor de finale / Winnend / Geplaatst / IJsland (OUI) 1.15
19-05-2005 23:00:00 Eurovision 2005 : Kwalificatie voor de finale / Winnend / Geplaatst / Nederland (OUI) 1.50
19-05-2005 23:00:00 Eurovision 2005 : Kwalificatie voor de finale / Winnend / Geplaatst / Noorwegen (OUI) 1.25
19-05-2005 23:00:00 Eurovision 2005 : Kwalificatie voor de finale / Winnend / Geplaatst / Zwitserland (OUI) 1.25
19-05-2005 23:00:00 Eurovision 2005 : Kwalificatie voor de finale / Winnend / Geplaatst / Estland (OUI) 1.50
19-05-2005 23:00:00 Eurovision 2005 : Kwalificatie voor de finale / Winnend / Geplaatst / Croatië (OUI) 1.75
19-05-2005 23:00:00 Eurovision 2005 : Kwalificatie voor de finale / Winnend / Geplaatst / Letland (OUI) 2.40
2005-04-28 22:20:50 N°17210628 10.00
15.00 ¤
19-05-2005 23:00:00 Eurovision 2005 : Kwalificatie voor de finale / Winnend / Geplaatst / Nederland (OUI) 1.50
VOLGAARNEquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef Calella het volgende:
Ik ben weer terug na een week-ban.
Net op tijd voor deel 100.![]()
Als Vinnie het niet lukt, mag ik het dan proberen N_G?![]()
![]()
Ook ik meld me aanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef Calella het volgende:
Ik ben weer terug na een week-ban.
Net op tijd voor deel 100.![]()
Als Vinnie het niet lukt, mag ik het dan proberen N_G?![]()
![]()
tvp ........jammerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:11 schreef sander4444 het volgende:
[..]
Ook ik meld me aangewoon 1 hoge bet en zo snel als je op winst staat, de overige bets 1 euro inzet en dan
![]()
NG
Zo werkt hetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:11 schreef sander4444 het volgende:
[..]
Ook ik meld me aangewoon 1 hoge bet en zo snel als je op winst staat, de overige bets 1 euro inzet en dan
![]()
NG
Deal.quote:
LORRRRRRRRRRRIE!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:21 schreef Lortnoc het volgende:
Ben nieuw in het online gokken, via een bepaalde constructie eigenlijk 15 euro gratis gekregen bij Mr.Bookmaker dus meteen maar begonnen.
Heb 4 euro op de Franse nee-stemmers gezet en een eurotje op Basso voor de eindoverwinning in de Giro. Toch een beetje rustig beginnen want wil er eigenlijk verder geen kapitaal meer instoppen
Moest dat niet op een single-bet gezet wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:21 schreef Lortnoc het volgende:
Ben nieuw in het online gokken, via een bepaalde constructie eigenlijk 15 euro gratis gekregen bij Mr.Bookmaker dus meteen maar begonnen.
Heb 4 euro op de Franse nee-stemmers gezet en een eurotje op Basso voor de eindoverwinning in de Giro. Toch een beetje rustig beginnen want wil er eigenlijk verder geen kapitaal meer instoppen
VOLGAARNEquote:
Dat is het tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:23 schreef APK het volgende:
[..]
Moest dat niet op een single-bet gezet worden
Dat zou laf zijn. Ik doe het met gewone bets. Ik zet gewoon 20 x 20 (al dan niet fictieve) euros in en de odds moeten minimaal 1,50 zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:23 schreef NoGamble het volgende:
[..]
VOLGAARNE![]()
10 surebet-setjes is dus voldoende...............
Succes met zoeken moet niet zo lastig zijn
quote:
Dat zijn al twee weddenschappen, tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:21 schreef Lortnoc het volgende:
ook ik zal deze regels volgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:36 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat zou laf zijn. Ik doe het met gewone bets. Ik zet gewoon 20 x 20 (al dan niet fictieve) euros in en de odds moeten minimaal 1,50 zijn
liever echte bets, met echte euro'squote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:36 schreef Greetings het volgende:
Dat zou laf zijn. Ik doe het met gewone bets. Ik zet gewoon 20 x 20 (al dan niet fictieve) euros in en de odds moeten minimaal 1,50 zijn
[N_G]Image[/N_G]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:40 schreef Gelderland het volgende:
ik had ook weekje terug 15 euro cashback, daarmee op iets gewed en 25 Euro winst gemaakt....
maar al die winst heb ik alweer opgegokt dmv 10 euro aan paardenraces (doe ik ook niet meer) en de rest dom gegokt op (relatief onbekende) voetbalwedstrijdjes
Ik verlies alles gewoon op fok.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:45 schreef Gelderland het volgende:
ja hebben jullie MSN ofsowkan ik mss nog wat van jullie leren
Zoals Vinnie Jones ze postte was het toch wel goed? Zo wou ik het ook gaan doen, gewoon vooraf posten. Geen gedoe met voor elke bet ene sceenshot uploaden aub.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:40 schreef NoGamble het volgende:
[..]
liever echte bets, met echte euro's...anders komt straks heel de kindercreche in de rij staan om het een keer te proberen. Een screeshotje van elke bet zou ik wel waarderen dus..........de inzetten mogen ultra low zijn , niks mis mee.
NG
ps. Bovendien spelen mensen met fictief geld anders dan met echt geld.
nee, en dammen en schaken zijn ook geen sporten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:15 schreef APK het volgende:
Hoer eens op met dat pokeren, dat is geen sport.![]()
Jullie hebben nu toch een eigen losers-topic![]()
![]()
Poker is tenminste leuker en beter dan dat lompe gewed op voetbalwedstrijden. Poker heb je tenminste nog gedeeltelijk zelf in de hand, en bovendien is het pokeren op zich al een vorm van vermaak. Ga mij niet vertellen dat jij plezier beleefd aan het F5en van een pagina als soccerstand.com.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:15 schreef APK het volgende:
![]()
Whaaaaaaaahahahaha je hebt vrienden gemaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:15 schreef APK het volgende:
![]()
Oke dan .............. Go joor geng........................ik heb er zin anquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:51 schreef Greetings het volgende:
Zoals Vinnie Jones ze postte was het toch wel goed? Zo wou ik het ook gaan doen, gewoon vooraf posten. Geen gedoe met voor elke bet ene sceenshot uploaden aub.
Ok?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:35 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Oke dan .............. Go joor geng........................ik heb er zin an
NG
net reaktie gekregen......zie betreffende topicquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:38 schreef Greetings het volgende:
[..]
![]()
P.S. Al een inzage in het vonnis van die MrBookieWookie zooi?
Ik zie daar niks.... komt ie zo nog?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:40 schreef NoGamble het volgende:
[..]
net reaktie gekregen......zie betreffende topic
Wacht tot je begint te verliezen in het pokeren en je zult wel anders piepen. Pokeren is geen sport, maar een kansspel. In een sport wint de beste. in een kansspel win je met geluk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:31 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Poker is tenminste leuker en beter dan dat lompe gewed op voetbalwedstrijden. Poker heb je tenminste nog gedeeltelijk zelf in de hand, en bovendien is het pokeren op zich al een vorm van vermaak. Ga mij niet vertellen dat jij plezier beleefd aan het F5en van een pagina als soccerstand.com.![]()
Dus als er hier losers rondlopen zijn het wel die idioten die lomphoge bedragen verwedden op sportwedstrijden e.d. Overigens blijkt de frustratie van die personen de laatste tijd wel uit allerlei geirriteerde reacties, zoals die van jou nu...![]()
Dus laten we elkaar respecteren zoals we zijn: Betters en Pokeraars united!![]()
Was dat maar waar, dan waren we allemaal rijk en de Bookies failliet.quote:
Ik wil helemaal niet dat de bookies failliet gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:52 schreef Calella het volgende:
[..]
Was dat maar waar, dan waren we allemaal rijk en de Bookies failliet.![]()
Als jij ervoor zorgt dat Unibet failliet gaat dan hoef je in ieder geval nooit meer te werken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:01 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat de bookies failliet gaan![]()
Ten eerste: wie zegt hier dat poker een sport is?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:47 schreef MrLazy het volgende:
[..]
Wacht tot je begint te verliezen in het pokeren en je zult wel anders piepen. Pokeren is geen sport, maar een kansspel. In een sport wint de beste. in een kansspel win je met geluk.
Op papier de beste zijn is nog altijd niet in de match de beste zijn. Maar uiteindelijk wint altijd de beste in de wedstrijd. Wie de beste is, dat is weer gokken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:52 schreef Calella het volgende:
[..]
Was dat maar waar, dan waren we allemaal rijk en de Bookies failliet.![]()
Teaser heb ik altijd al een rare naam gevonden. Betekent toch: "pester"?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:56 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik heb een teaser gemaakt met Detroit (-3,5) en San Antonio (-6) @ 1.83.
Was Italië op het EK2000 in de halve finale de beste in de wedstrijd?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:30 schreef MrLazy het volgende:
[..]
Op papier de beste zijn is nog altijd niet in de match de beste zijn. Maar uiteindelijk wint altijd de beste in de wedstrijd. Wie de beste is, dat is weer gokken.
To tease is plagen ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:58 schreef Greetings het volgende:
[..]
Teaser heb ik altijd al een rare naam gevonden. Betekent toch: "pester"?![]()
Haha, Jonesquote:
Denk het niet, die site is danwel Australisch, maar toch vooral op US gericht. "Teaser" is een US-term.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:02 schreef Butra het volgende:
[..]
To tease is plagen ja.
Misschien dat die rare Aussies er een andere vertaling op na houden, want ik heb 'm daar geplaatst.
Wilde ik net gaan posten inderdaad.quote:
Al noemen ze 'm cocksucker, als ik er maar geld mee verdien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:04 schreef Greetings het volgende:
[..]
Denk het niet, die site is danwel Australisch, maar toch vooral op US gericht. "Teaser" is een US-term.
Hap, hap, hap.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:31 schreef MrMiguel het volgende:
Dus als er hier losers rondlopen zijn het wel die idioten die lomphoge bedragen verwedden op sportwedstrijden e.d. Overigens blijkt de frustratie van die personen de laatste tijd wel uit allerlei geirriteerde reacties, zoals die van jou nu...![]()
Ga je nog op de UEFA cup inzetten?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:11 schreef VinnieJones het volgende:
Nog een paar combo;s met NBA en Basketball.
Die tel ik alleen niet mee, heb nog weinig bets te gaan..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |