Maakt niet uit, hij moet dood.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
hij heeft wel gelijk
Ssst, hoop doet leven niet waar?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:43 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Je hebt zeker dat topic gelezen dat Ono naar Milaan vloog vandaag![]()
![]()
![]()
Ik zeg Smit erbij en dan ruilen voor Mendesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:38 schreef Stefkuh het volgende:
vd Schaaf van PSV naar NAC
Veel plezier ermee. Jullie hebben een compleet nieuw team volgend jaar lijkt het wel (maar dat is ook wel nodig...)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:38 schreef Stefkuh het volgende:
vd Schaaf van PSV naar NAC
No wayquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zeg Smit erbij en dan ruilen voor Mendes
Inderdaad hard nodig, maar wel opvallend en een knap staaltje werk van het (in mijn ogen) doorgaans toch zo slechte bestuur.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Jullie hebben een compleet nieuw team volgend jaar lijkt het wel (maar dat is ook wel nodig...)
er schijnt inmiddels een bod van 12m pond bij atletico voor Del Horno te liggen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:
Chelsea wil Del Horno en wil met Barcelona een deal over Eto'o, geld + Gallas geboden. (Sun)
Ja, Seitaridis is niet meer te houden denk ik. Een hoop Italiaanse topclubs + Real Madrid beginnen steeds meer interesse te tonen voor hem. Een goede vervanger is wel nodig dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Kromkamp naar FC Porto.
Lazovic was nog niet helemaal goed gescout. En ze hebben daar een flinke fout gemaakt. Het was de bedoeling dat ze lazovic nog een jaar zouden laten rijpen en scouten bij zijn club. Maar omdat er ook interesse was van andere clubs heeft feyenoord hem toen gelijk gekocht. Achteraf was dat dus niet zo slim, zeker niet het bedrag dat ze voor hem hebben moeten neerleggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:50 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Weet je niet, want ze kunnen wel allemaal toppers scouten (Robinho is ook vast wel gevolgd) maar als die te duur zijn, houdt het op. En Lazovic leek gewoon echt een supertalent, die had PSV ook kunnen kopen. Maar de scouting is nou niet echt briljant nee.
Maar de combinatie Jansen + geld is wat Feyenoord nodig heeft. Kalou verkopen dus, en Wimpie in dienst nemen.
Hij kan ook nog steeds voor de oliedollars kiezen en z'n ploegmaten Maniche en Costiha volgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, Seitaridis is niet meer te houden denk ik. Een hoop Italiaanse topclubs + Real Madrid beginnen steeds meer interesse te tonen voor hem. Een goede vervanger is wel nodig dan.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij kan ook nog steeds voor de oliedollars kiezen en z'n ploegmaten Maniche en Costiha volgen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zeg Smit erbij en dan ruilen voor Mendes
Hm dit doet vermoeden dat je de bij jullie B-speler Schaaf en de eeuwige huurling Smit beter vind dan Mendes? Dat vrees ik toch nietquote:
nee maar k hoef voor schaaf en smit geen mendes terugquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hm dit doet vermoeden dat je de bij jullie B-speler Schaaf en de eeuwige huurling Smit beter vind dan Mendes? Dat vrees ik toch nietNiet voor niks dat Feyenoord en AZ naar hem hebben geinformeerd.
Niet voor niets dat ie bij Ajax is geflopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hm dit doet vermoeden dat je de bij jullie B-speler Schaaf en de eeuwige huurling Smit beter vind dan Mendes? Dat vrees ik toch nietNiet voor niks dat Feyenoord en AZ naar hem hebben geinformeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |